-> Dano: Kukni, najlepsie bude ak vezmes auto do nejakej lpg firmy, tam ti pichnu lpg na notebook a pojdete si pojazdit. A bud najdu nejaku chybu alebo to musi robit aj na benzin. Ja tipujem (ale len tipujem, z popisaneho sa neda urcit nic) bud zaseknutu klapku takze furt taha len "teply" vzduch (bracho to tak mal ale na nic sa nestazoval), alebo odidenu lambdu (alebo aspon poskodenu takze sa to prejavi az pozahriati).
Ono ked to netaha tak je zmes bud prilis chudobna alebo bohata. Ale ak by bola chudobna tak to bude na volnobehu vynechavat. Mne to lenivelo ked mi to lpg jednotka uchlastavala. Ale na inom aute a s vadnou lambdou.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1,3 Mpi Lpg po zahřátí netahá
21:43:01
02.01.2007
02.01.2007

PeterP136
19:56:31
01.01.2007
01.01.2007

King
-> Dano: Máš poměrně novej lpg systém (dtto ani nevíme jakej, BRC je hodně širokej pojem :). Nechci malovat čertíka na zeď, ale spíš bych se v okolí poinformoval na nějakej skutečnej lpg servis (neplést s tupou lpg montážní dílnou). Jednak se musí vychytat ty případný netěsnosti, vyloučit závady v zapalování (svíčky, lišta), pak zkouknout případný závady v řídičce benalu a pak nastavit lpg - nastavuje se jednak štelovacíma prvkama na reduktoru (popř. na hadici k mixu) i na ŘJ plynu. Prostě nic, do čeho bych se pouštěl bez několika dnů studia a sbírání zkušeností. Tady asi nikdo nemá dostatek zkušeností, aby z fleku radilo na téma novejch zástaveb lpg do multipointů - když už chceš ušetřit můžeš zkusit dotaz na lpg konfeře na pandoře....
19:41:01
01.01.2007
01.01.2007

Dano
Takže co mám udělat?,mám zkusit vyměnit tu ŘJ plynu,plyn je montován v 10/2005,můžu to vyměnit z jiné felicie jako kus za kus bez nějakého dalšího nastavování ŘJ plynu.
09:55:33
01.01.2007
01.01.2007

King
S tou lambdou a RJ je to složitější. Některý Řj si prostě nenechávaj trvalej provoz na lpg líbit, protože hodnoty signálu z lambdy nejsou takový, jak by RJ očekávala a tak se používaj pro oblbnutí ŘJ tzv. emulátory lambdy. To blackbox, kterej vytváří (emuluje) falešnej signál (přibližně kmitání mezi 0 a 1V), aby ŘJ uspokojil. Další věc, která se týká MPIček, je fakt, že řídička si postupně updatuje mapy předstihu při lpgčku, ale to spíš pak negativně projeví na benálu nebo na stabilitě volnoběhu - řeší to dočasně reset na defaultní hodnoty.
2 Dano: Nedá se ani vyloučit, že je moc chudá směs - to co za studena ještě stačí, na teplým motoru (při sání teplejšího vzduchu) už způsobuje problémy. A to ochuzení směsi může vzniknout právě zmíněnou netěsností kdekoliv v sání. Sát by se měl studenej vzduch a pokud je to možný, tak zabránit činnosti různejch termostatickejch klapek, který přisávaj vzduch od výfukovýho potrubí ale hlavně měněj podtlak v sání a to nedělá lpg dobře.
-> Johny Death: Mě ta závada příjde když ne dost nebezpečná, tak aspoň dost nepříjemná, na to abych ji ignoroval i u užitkáče/služebáku
Taky jsem se tím potýkal ze začátku, kdy jsem uměl ještě houby a ne štelovat plyn, protože nějaký zaváhání při rozjezdech je poukázka na průser...
-> Dano: Ještě mě napadá, nevznikly ty problémy s přechodem na zimní lpg směs? Možná bude chtít jenom doštelovat bohatost na reduktoru...
2 Dano: Nedá se ani vyloučit, že je moc chudá směs - to co za studena ještě stačí, na teplým motoru (při sání teplejšího vzduchu) už způsobuje problémy. A to ochuzení směsi může vzniknout právě zmíněnou netěsností kdekoliv v sání. Sát by se měl studenej vzduch a pokud je to možný, tak zabránit činnosti různejch termostatickejch klapek, který přisávaj vzduch od výfukovýho potrubí ale hlavně měněj podtlak v sání a to nedělá lpg dobře.
-> Johny Death: Mě ta závada příjde když ne dost nebezpečná, tak aspoň dost nepříjemná, na to abych ji ignoroval i u užitkáče/služebáku
Taky jsem se tím potýkal ze začátku, kdy jsem uměl ještě houby a ne štelovat plyn, protože nějaký zaváhání při rozjezdech je poukázka na průser...-> Dano: Ještě mě napadá, nevznikly ty problémy s přechodem na zimní lpg směs? Možná bude chtít jenom doštelovat bohatost na reduktoru...
17:57:16
31.12.2006
31.12.2006

Baghira
-> alda: Tak to je pěkná volovina, tak akorát dobrá, aby tě vykopli z emisí. LPG musí fungovat, bez zásahu do soustavy benálu i většiny věcí okolo. ˇ4asto můžou podobný problémy způsobovat takový "blbiny" jako špatná cívka, kabely, nebo jen netěsnej airbox.
13:20:47
31.12.2006
31.12.2006

Jirik - zrušená registrace
-> alda: To by ale bejt nemělo ne ? Když už to stojí předělat na LPG takej balík, tak by to mělo fungovat na benzin i na LPG, bez odpojování čehokoliv a přehrávání programu.
13:09:43
31.12.2006
31.12.2006

alda
Měl jsem stejný problém na 1,3 MPI, pomohlo přehrání programu v ŘJ LPG a odpojení lambdy.
10:52:09
31.12.2006
31.12.2006

Dano
Gryzly 30.12.06 18:38:14 napsal: -> Dano: Tak na sportovní filtr rovnou zapomen, to je u LPG mínus. jako studenejvzduch e u LPG plus ale není to podmínka. děšlá to i na benzín? pokud jen na LPG, tak by mohl bejt problém s řídící jednotkou nebo tím nesmyslem co upravuje signály pro řídící jednotku.asi nejlepší by bylo zajet s tím na diagnostiku.
Dělá to jen na LPG a jen po zahřátí,za studena to jede dobře.
Dělá to jen na LPG a jen po zahřátí,za studena to jede dobře.
18:43:49
30.12.2006
30.12.2006

Gryzly
-> Johny Death: nevím, podle mě dostává jen falešný signály od řídící jednotky na LPG. záleží asi od systému. ale zkus na tom tvojem při LPG odpojit ŘJ. ;-)
18:40:25
30.12.2006
30.12.2006

Johny Death
-> Gryzly: není náhodou řídící jednotka při zapnutém LPG mimo provoz?teda jako ze odpojená?
18:38:14
30.12.2006
30.12.2006

Gryzly
-> Dano: Tak na sportovní filtr rovnou zapomen, to je u LPG mínus. jako studenejvzduch e u LPG plus ale není to podmínka. děšlá to i na benzín? pokud jen na LPG, tak by mohl bejt problém s řídící jednotkou nebo tím nesmyslem co upravuje signály pro řídící jednotku.
asi nejlepší by bylo zajet s tím na diagnostiku.
asi nejlepší by bylo zajet s tím na diagnostiku.
18:37:35
30.12.2006
30.12.2006

Johny Death
tak to jsem zvedav co se dozvíš :) me dela plyn to stejný ale na to že to je užitkač tak to neřeším :)))
18:27:06
30.12.2006
30.12.2006

Dano
Mam Felicii 1,3 mpi LPG BRC r.v.11/96 a když je studená tak na plyn jede jak ďas ale když se zahřeje tak netahá,sešlápnu plyn a nic a když povolím nohu z plynu tak se to teprve rozjede nebo když jedu na čtyřku (60-70km/h) a šlápnu na plyn, tak taky se nic neděje a když povolím tak se to zas rozjede ale když držím tu čtyřku na 3.300ot. tak to jede. Při rozjezdu po zahřáti na jedničku na plyn to po sešlápnuti plynu nechce jet,pomalu se to rozjíždí a když se to dostane nad 2.700ot. tak to zas tahá.
Nemusí mít plyn pořád přívod studeného vzducu (žebych dal sport.filtr a nasávání někde z venku přímo k tomu filtru.
Nemusí mít plyn pořád přívod studeného vzducu (žebych dal sport.filtr a nasávání někde z venku přímo k tomu filtru.
