těsnění pod hlavou...

prohledat
69 příspěvků (zobrazeno 51 až 69) od 29.12.2006 do 22.01.2007, založil/a Vins - zrušená registrace
řadit dle data
03:12:26
30.12.2006
ceda
ahoj.chci se zeptat,ohledna tesneni.mam motor fa135,musim u nej vymenit hlavu.mam jednu,ktera je snizena o 0,7mm,tak se chci zeptat,jestli ji tam muzu dat s normalnim tesnenim,nebo musim dat krouzky popripadne jeste nejaky dalsi veci k tomu.predem dik za odpoved.
23:03:17
29.12.2006
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
no kdyz neutrháš srouby tak je to v klidu4 2
18:48:27
29.12.2006
p.b.
-> Labros: Ty bláho takovej složitej návod. Já jsem z těch tvejch čtyř bodů udělal jen ten poslední, jinak nic. Motor jde normálně, to jsem měl asi velký štěstí :))
13:55:13
29.12.2006
spartra
jo ty šrouby, dobrá připomínka1 3 1
13:54:46
29.12.2006
spartra
-> bitmap: nejlepší,když na tom jěště vejfukový svody, přes páku, mě většinou šli dolu, pak sundat to pojebaný těsnění a očisitit plochu9
13:54:02
29.12.2006
Labros
-> bitmap: klepat gumovou palicí z boku, lomcovat rukama (a předem se ujistit, že všechny šrouby i matky jsou vyndaný 1)
13:53:26
29.12.2006
Labros
-> spartra: asi záleží na tom jak moc jsou ty vložky zapečený, čtvrtá se nehne určitě 1 ale první by mohla
13:52:44
29.12.2006
spartra
-> Vins: nojo,kde se stala chyba1 zbytek odpadá1
bylo to zavádějící ,pač,mám taky momentálně motor 781,135E1
-> Labros: no tak bych si dovlil nesouhlasit na polorozebráným motoru, jsem stím točil jak o život a ty mrchy se ani nehli
p.s. nedělal bych to, když nechceš znova dělat přesahy1
jo já na to měl třebá úplně obyčejnej úhelník
13:52:18
29.12.2006
bitmap - zrušená registrace
A jak teda odlepit hlavu od bloku? Podle mne tam bude po 17ti letech celkem slusne pripecena 6
13:34:27
29.12.2006
Vins - zrušená registrace
motor mám zatím mimo auto tak vymejšlím blbosti3 101
13:31:22
29.12.2006
Labros
-> bitmap: to odlepení hlavy protočením motoru bych určitě nedělal, podle mě je to hazard největší
-> Vins: s tím souvisí, před prací zařadit neutrál a netočit motorem 5
13:30:21
29.12.2006
Labros
-> Vins: a to něco rovnýho by mělo být ocelový pravítko
13:09:06
29.12.2006
Vins - zrušená registrace
-> spartra: ještě detajl je to karburátorovej fáčkovej 50kw motor v rapidovi40
13:05:23
29.12.2006
spartra
-> bitmap: jo tak stačej ti listový měrky+-, kus něčehorovnýho
13:04:41
29.12.2006
spartra
alespoň se říká, když si necháš dělat hlavu na stříkačku,měli by ti k tomu piřičipnout jednotku, myslím9 kdyby to nějak kuckalo
tak jde snížít i víc, s tím souvisej i jiný operace, cena je někde jinde5
popis, máš viz,labros5
jo přesahy jsou myslím,0,07-0,13, mezi válcema rozdíl 0,045
jo a neotočit to těsnění1
12:59:35
29.12.2006
bitmap - zrušená registrace
Nekde jsem cet, ze hlava se odlepi od bloku protocenim motoru, ze se zvedne kompresnim tlakem. Nemuzou se pri tom rozhodit presahy?
Da se to nejak amatersky zmerit bez toho meridla specialniho? U skodovky dejme tomu, tam je k tomu celkem dobrej pristup, ale co u Facka?
12:58:01
29.12.2006
Vins - zrušená registrace
-> Labros: sem na to trochu zapoměl jedná se o motor fa 136B 50Kw1
12:52:06
29.12.2006
Labros
Tak to máš ideální příležitost k tomu snížení, když budeš hlavu tak jako tak sundavat. Udělej to podle knížky, v podstatě si musíš dát pozor jen na 1) změření přesahu vložek 2) stav dosedacích ploch hlavy a bloku - ty budeš mít hlavu přebroušenou 3) správnou orientaci těsnění (měděnej kroužek na olejový kanál) 4) pořadí utahování a utahovací moment šroubů. Když tohle dodržíš, nemělo by se nic stát. Nepíšeš jestli to chceš dělat na Rapidu 136 nebo na 105ce, asi na Rapidu tak tam můžeš bez obav snížit třeba o 0,5mm..
12:41:49
29.12.2006
Vins - zrušená registrace
Ahoj asi mám špatný těsnění pod hlavou protože sem měl pořád emulzi pod víčkem i v létě.Potřebuji poradit jak v amatérskejch podmínkách to vyměnit a další věc je že bych přitom si nechal snížit hlavu ale opravdu jen decentně abych neposlal motor do kitek kterej je v hodně slušném stavu.101
Extreme Tyres