zhaveni

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 29.12.2006 do 01.01.2007, založil/a lopezGPX
řadit dle data
16:07:44
01.01.2007
Gryzly
-> lopezGPX: to je sice pěkný že zahřeješ motor ale stejně převodovku a poloosy zahřeješ až jízdou, takže bych se nebál při nížších otáčkách jet. já zahřívám tak asi 10-15 sekund, než zařadím a pustím rádio.
20:35:34
29.12.2006
Michal LR
Aby se zahratim vytvorila vsude spravna vule a olej mel spravnou teplotu a pak nedochazelo k takovemu opotrebeni, jak kdyz tomu nalozis za studena. Nekde jsem cetl, ze kazdy start pod minus20st.C opotrebuje motor jak nekolik tisic km bezne jizdy pri zahrati. Jestli to neni to na co jsi se ptal - omlouvam se
14:12:16
29.12.2006
petas
A úplně nejlepší je prej zahřívat motor pomalou jízdou. Aspoň to píšou v manuálu a v chytrejch knížkách. Jinak v těhle mrazech ho taky nechám trochu ohřát, aby vyschlo topení a větrák mi hned nemlžil vokno.
10:43:26
29.12.2006
Rooney - zrušená registrace
-> lopezGPX: no ja to taky dělám, a myslím si že to dělá každý kdo má svoje miláčky rád6
Prostě je to lepší, když je motor v záběru už prohřátý, než když je studený.
10:42:37
29.12.2006
havlik
-> lopezGPX: ale nebylo to z toho moc čitelné4 3
10:36:01
29.12.2006
lopezGPX
ja myslim ze dostal, proste proc je dobry nechat prohrat motor pred jizdou (doufam ze je)
07:29:23
29.12.2006
havlik
ses nějak nedostal k jádru věci ne?
00:23:39
29.12.2006
lopezGPX
je tu nekde nejakej strojar (nekdo kdo na FSI vydrzel dyl nez ja, tzn 1. semestr :) kterej by mi vedecky odduvodnil proc kdyz nastartuju, at uz motorku nebo auto, necham na volnobeh trochu zahrat motor (delam to uz od Simsona a myslim ze to je dobre) Aby to nevypadalo ze sem nevzdelanej Jantar, tak jsem z VUT sel na UP ... 124
Extreme Tyres