fa se dusí

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 26.12.2006 do 31.12.2006, založil/a Vins - zrušená registrace
řadit dle data
17:28:50
31.12.2006
mgbiker
-> King 29.12.06 15:43:25: ...na tom 120 SEDR to ani tak nerobi skor mi niekedy v zakrute vynecha ked mu pridam, takze skor bude asi nizka hladina a je uplne v poriadku...ten 130 SEDR si niesom celkom isty lebo ked tocim so skrutkou bohatosti zmesi tak sa skoro vobec nic nedeje a to asi nieje v poriadku...bol aj vyvareny v octovej vode10
20:18:30
29.12.2006
mgbiker
no ale potom tak opre do sedacky ze to stoji zato1
15:44:53
29.12.2006
rolls
kua...ked sa dusi tak nech skape nie?5
15:43:25
29.12.2006
King
-> mgbiker: A není třeba možný, že máš vysokou hladinu? Já jenom, že když dáš byť i 120kovej SEDR na 136ku (a ten karbec je v pořádku), tak to prostě bez problémů funguje - sice je tam znát, že je to kapánek přiškrcený, ale o nějakým dušení či kuckání nemůže bejt řeč...
17:02:46
28.12.2006
mgbiker
ja mam tiez 46kw a mam tiez ten problem.Mam 2 karbecy- 120 a 130...so 130-kovym je to pridusenie ovela silnejsie, no ak dam dole filter tak to zmizne....ale ked mu tam dam len tenku latku alebo pancuchu namiesto filtra tak ho to chyta znovu...
8
08:58:12
28.12.2006
spartra
-> Vins: tohle je 40, dělal to od začátku co ho máme, pak se dávala upravovat řídící jednotka, chvíli to přestalo, pak znova, jo a taky je tam vyhořelej katalyzátor, to dělalo i s dobrým, takže spíš řj
22:50:46
27.12.2006
Vins - zrušená registrace
-> spartra: u firemního pikapa taky jednobodu tohleto nedělá sice je to 50kw9
22:10:04
27.12.2006
spartra
jo bych řek v nastavení řidící jednotky,jí tam spíš mrdá v obvodech5
14:14:02
27.12.2006
King
-> tomas.divoch: Kupodivu popsaný chování (tzv. dušení se) nemá nic společnýho s max. výkonem motoru4 Může to bejt problém zapalování - ať už samotnýho zapalování nebo kabelů ke svíčkám a nebo svíček samotných. Jinak stačí, aby odešla jedna ze svíček a bude se to chovat podobně - za 4 měsíce v motoru se toho může stát habaděj :) Druhej problém může bejt s bohatostí směsi v přechodovejch režimech chodu motoru (ať už chudá nebo moc bohatá. Jeden s problémů je netěsnost sání - třeb na svý filcce 1-bodu jsem jako první krok po koupi musel měnit všechny těsnění na sání, aby to dostalo zpátky aspoň část deklarovaných 50kW :)
09:16:45
27.12.2006
spartra
jo nám taky bmm dělá to samý9 5
01:32:41
27.12.2006
De Tomaso
-> Vins: No pane po 40kw motoru nemuzes chctit zazraky.Mam 46 kw a taky se mi to nekdy pridusi.Holt to chce neco paradnyho,treba 1.6i oktavkovej motor4 2
00:56:24
27.12.2006
Vins - zrušená registrace
no tak před cca3-4měsícema sem měnil svíčky a filtr a pořád stejný7
00:54:47
27.12.2006
Vins - zrušená registrace
-> Gryzly: hmm 0:53 už blázním jak se mi nechce spát tak mám normálně den1
00:54:13
27.12.2006
Gryzly
Tak uplně první věc co bych udělal je vyměnit vzduchovej filtr, pak svíčky a kouknout jestli to někde nepřisává.
00:53:13
27.12.2006
Gryzly
-> Vins: to jako myslíš že ti v noci o svátku někdo odpoví během 42 minut? seš blázen?
00:41:53
27.12.2006
Vins - zrušená registrace
hej hola8
23:59:04
26.12.2006
Vins - zrušená registrace
Mám fávo 1bod stříkačku 40kw a je problém s tím že když jde motůrek na volnoběh tak když šlápnu na plnej plyn tak se mi jako přidusí a potom vlítne do otáček.Tohle asi neni normální,co?1
Extreme Tyres