pieburg lpg

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 16.12.2006 do 17.12.2006, založil/a pajavlk
řadit dle data
22:27:35
17.12.2006
spartra
king, momentálně vedle, je tem 135,
136 půjde na rozborku, nepodařilo se odstranit její vadu5
šak nic neříkám5
22:23:05
17.12.2006
King
-> spartra: Mno dobrá, ale na druhou stranu každej nemá ve stoprdu 136ku s vyhřívaným sacím :)
21:49:13
17.12.2006
spartra
king, hyň to pišu od začátku na lpg1
zatím i při tý 0 neudrží volnoběh bez sytiče, ale necuká při rozjezdech i na benzin
5
18:22:02
17.12.2006
King
-> spartra: No dobrá, na lpg není problém s cukáním ani při -20C :) Já už jsem se bál, že seš další koumák, co mu sedr necuká při studeným motoru na benál, a že jich tu mezi námi je 4 2
17:45:44
17.12.2006
spartra
king, jaký štelovaní sytičem, maximálně ho pustím, když vyjíždím, z boudy, pak ho vypínám +-30s
rozjezdy vcelku plynulé a bez skákání
šak neříkám, že se vyrovná, jenom, že s tím nemám problém ana lpg5
12:24:52
17.12.2006
King
-> pajavlk: Mix se pro typovou zástavbu do Š105-136 dělal jenom jeden (aspoň v případě lovata) - rozdíl v objemu 120tky a 136ky je jenom pár procent - to bych neřešil. Akorát se dá vnitřek mixu pro klid duše trošinku vybrousit, zahladit hrany po obrábění a vyleštit.
-> spartra: Doufám, žes to, mistře :), myslel tak, že sedr v -10C udrží POMOCÍ SYTIČE cosi jako volnoběh a opět s pomocí neustálýho šachování s páčkou sytiče se dá s opatrnou prací nohy na pedálu plynu docílit jakš takš plynulých rozjezdů. Funkci přívěrovýho sytiče (nota bene automatickýho v případě pierburgu) se sytič sedru (dtto princip přídavnýho karbu) nikdy nevyrovná.
08:39:50
17.12.2006
pajavlk
-> King: ok dik myslel sem si to 4 a zvládne směšovač ukrmit fávo když to bylo původně pro 120?

-> spartra: asi to tak udělám dík 4
08:29:09
17.12.2006
spartra
správně i sedr drží v -10 volnoběh a necuká
na lpg, si nech zvětšit difuzory, mám 130 karb.já je mám z 22-24, na 23-26, výztuhy rozprašovačů tam bejt taky nemusej, ještě můžeš vyndat rozprašovač z 2 komory, jestli nejezdíš na benzín, osobně ho tam mám, poslední spotřeba kolem 7,5l LPG
22:30:04
16.12.2006
King
-> pajavlk: Obecně je karbec pro lpg jenom zbytečně složitá škrtící klapka. LPG používá jenom ty klapky a pak část volnoběžnýho systému pro nastavení volnoběhu. Ideální je aby karbec měl difuzory co největší, protože mixer už tvoří překážku nasávanýmu vzduchu a difuzory pak další zbytečnou. Výhoda sedru je v těch větších difuzorech. Pro lekr zase mluví použitej matroš, protože zinková slitinu sedru trpí na plyn daleko víc, než hliníková slitina lekru (i ostatních normálních karbů :). Já dával přednost sedrům s repasí a vybíral jsem pokud možno kousky s malou vůlí první klapky - to je v domácích podmínkách prakticky neopravitelná věc)
22:23:23
16.12.2006
pajavlk
nebo takhle zeptám se jinak teoreticky je motoru jedno jakej má karbec když to jede na lpg ne ? nebo tam de taky o průměry difuzorů ? na plyn by to mělo jet i s obyčejným sedrem ze stodváci nebo ne ?
21:07:23
16.12.2006
spartra
špatně, mistře, právě, že samostatnej pierburg je nižší než jikov sedr, zas mixer na lekr má kolem 2 cm9 s origo černým filtrem to tam nedáš8
20:56:00
16.12.2006
King
Dá se sehnat - vrakoviště jsou určitě plný schnilejch favořiťů-plynivek. Ale měl by jít koupit i jako ND od "plynařů". Mám ovšem obavu, že pierburg/lekr je vyšší než sedr a navíc s mixem už pak není místo na airbox..... Si teda mysim :)
20:53:56
16.12.2006
Jarda - zrušená registrace
da, za cca 500.... ale proc menit sedr za lekr na LPG9 to podle me nema vyznam, jen ze se ti zvysi spotreba, ze ti dyl bude viset sytic4
20:46:31
16.12.2006
pajavlk
zdarec chtěl bych na favo motor karbec pieburg ale mám lpg a nevim jak vyřešit směšovač.. ze sedru ho tam nenarvu dá se ten směšovač sehnat samostatně ?
Extreme Tyres