Při jízdě do kopce umírá

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 16.12.2006 do 22.12.2006, založil/a Kalibán123 - zrušená registrace
řadit dle data
23:28:17
22.12.2006
King
-> Luko: V případě popisovaný Kalibanem (jízda do kopce) se podtlaková regulace skoro vůbec neprojevuje. Ta se týká jenom režimu "lechtání" plynu při jízdě po rovině nebo z mírnýho kopce - navíc funkce podtlakovky spočívá ve zvyšování předstihu, takže pokud podtlakovka nefunguje, rozhodně se to neprojevuje cukáním...
16:59:21
20.12.2006
Luko
-> Kalibán123: Ja ked som mal problem ze mi to do kopca robil to co tebe, len mne na 120, tak problem bol v nastavei predzapalu, odtrhu v rozdelovaci a v podtlakovom regulatore. Co sa tyka toho podtlaku, uz som videl aj pripad kedy bola len upchata ta hadicka co don ide.
10:40:14
20.12.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
No tak jsem vyměnil rovnou tu cívku a přivedl na cívku zapalování kostru rovnou z baterky no zatim to vypadá dobře. Apropo jelikoz jsem teprve ted četl co jsi tu napsal o te výměně tak jsem to udělal jinak sice v?c drasticky ale nakonec to šlo. Ted to uz jen projedu a uvidím
17:18:27
19.12.2006
King
-> Kalibán123: Cívka má mít podle typu rozdělovače buď 3,5 nebo 7kohm a údaj musí bejt stabilní i při hejbaní kablíkem. Kvůli výměně musíš vyhodit segrovku zajišťující 4 cípou hvězdici (pólový nástavce), vyhodit hvězdici a vyšroubovat 3 šrouby po obvodu rozdělovače, který se šroubujou do takových mosazných pacek uvnitř rozdělovače, který cívku držej. Hlavně si poznačit kam která packa patří, protože jsou tam 2 "velikosti".
09:24:23
19.12.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
No vidis to je lepsi elektriku budu delat radsi do motoru hovno vidim. No nemeril jsem nic kolik by to melo ukazovat? jde to vymenit jednoduse? na kostru se taky podivam.
00:46:42
19.12.2006
King
-> Dušan: Údaj že mu to ukazuje nesmyslný otáčky tě nevzrušuje? Mě to taky erekci nenavodilo, ale smrdí to hodně problémem zapalování. Cívku v rozdělovači už jsi zkoušel měšit? Včetně měření za současnýho hejbání kabelem. Když točkoměr ukazuje třeba dvojnásobek skutečnejch otáček, jde o nějaký zákmity, rušení - prostě buď je špatnej kabel od snímací cívky rozdělovače nebo ten zmíněnej problém s napájení/kotřením ETZ a ZC...
22:11:17
18.12.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
Ty umis potesit :-) tu elektriku bych bral radeji. NEVI NEKDO KDO BY UDELAL GO KARBECU? BRNO A OKOLI.
22:01:11
18.12.2006
Dušan
-> Kalibán123: tvůj problém vidím v karbecu
21:58:43
18.12.2006
Dušan
-> Kalibán123: toto dělá dle mě elektrika, já jsem líp ukostřil ETZ a cívku a zmizelo to
21:45:10
18.12.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
Tak jsem dnes zkontroloval svicky a nastavil 0,6 a dela to porad a jedna svicka byla cerna ale to by pry mohlo byt i tim ze vetsinou jezdim jen po meste a kratke trasy,ale uvedomil jsem si jestli nemuze byt souvislost s tim ze otackomer ukazuje fascinujici hodnoty na 5tku 90km ukazuje 4500 otacek a kolikrat i vic nemuze to nejak souviset?Nemuze byt spatna podtlakova regulace?nebo civka v rozdelova
22:25:58
17.12.2006
King
-> Kalibán123: Ne, skutečně myslím vzdálenost elektrod svíčky, z výroby je tam plusmínus 0,7mm. Na favorozdělovači se odtrh pochopitelně nenastavuje - nastavuje se jenom mezera mezi pólovýma nástavcema magnetu (co nejmenší, aby o sebe nebrnkaly).
19:29:37
17.12.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
Ok zitra na to kouknu, ale moc tomu neverim svicky tam jsou nove tak 2tkm a kdyz jsem je tam daval tak jsem je kontroloval. Ten odtrh doufam nemyslis na rozdelovaci ale na svicce.
19:00:42
17.12.2006
King
-> Kalibán123: No a co třeba znova ty svíčky? Třeba ze srandy je zkouknout, překontrolovat "odtrh" kontaktů popř. ho trošku zmenšit (0,6mm) - jak se to zachová, popř. jestli není jedna ze svíček podezřele zabarvená....
17:11:46
17.12.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
Takže dnes jsem vyměnil kostřící pásek mezi kastlí a převodovkou, palec a víčko rozdělovače a pořád a schválně jsem zkusil přehodit cívku a etz a furt a furt co s tím??? Mohlo by to být jen karbem??? Ale že to dělá jen opravdu do kopce. Nemohla by být pumpa nějaká špatná? Dával jsem sice novou ale člověk nikdy neví a nebo co třeba palivový filtr co je před ac pumpou? Sice tam není taky moc dlouho nějakých 10tkm ale fakt nevím a jelikož nemám teď moc peněz tak nechci řešit všechno preventivní výměnou.
20:08:39
16.12.2006
Fire
-> King: neřeš 1
20:08:21
16.12.2006
King
-> King: Vození náhradní cívky můžu taky jenom doporučit (i když stačí i obyč. jetá cívka ze 120ci za pade :). A vzhledem k tomu, jakej je favorozdělovač shit, neodvážil jsem se jezdit bez náhradního - ti zručnější můžou vozit jenom náhradní snímací cívku :)
20:06:11
16.12.2006
King
-> Fire: To musí skutečně dobrá duše s velkým D, protože já bych si za výměnu koncovýho Darlingtonu ETZky neřek míň, než za jiný jetý ETZ :)
19:58:15
16.12.2006
Fire
-> Kalibán123: civka u Prihody cca 490 kc...GO ETZtky me dela jedna dobra duše 4
19:55:34
16.12.2006
King
-> Kalibán123: To může bejt spoustou věcí - kromě jinýho tím, že se "loučí" třeba ETZ nebo cívka....
17:09:43
16.12.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
Opravdu by to mohlo být tím???
13:13:42
16.12.2006
Fire
-> Kalibán123: stacila trochec vlhkost a zdar, cukání, jizda na tri valce, nejde nastarovat, vykon v prdeli.... ten poruzek stoji cca 50kc, ale jak budes povolovat sroub v podlaze,pocitej ze ho ukroutis, je srostlej 1
13:11:47
16.12.2006
Fire
-> Kalibán123: co s tim furt mas ? a uz jsi vymenil ten karbec ??? jinak me to delalo divy diky kostricimu prouzku co jen mezi prevodovkou a napravou !!!!
12:49:14
16.12.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
vcera jsem jel docela slušnou dálku a stalo se to ze auto začalo při jízdě do kopce zpomalovat cukát a střílet. Vzduchový filtr je zevnitř trochu ožehly takže to asi střílelo do sani nevím proc to je a dělá to jen do kopce po rovině ne. Pomoc prosim. Cívka, etz, kabely, rozdělovác a svíčky jsou buď nové nebo nejsou tam moc dlouho ale nevím klidně to může být špatné.
Extreme Tyres