Prosim poradte co to je :-/

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 14.12.2006 do 08.01.2007, založil/a Power of Bass
řadit dle data
23:55:45
08.01.2007
Power of Bass
tak přeci jeste jeden problem,auti uz je doma temer rok a pul (ani presne nepamatuju) a povodne zadni naprava byla pekne snad az do "V" a nezvykle vysoko oproti vsem tem prosedenym škudkam s "ačkama".. a jak sem tam ted dneska na to koukal na parkovisti (opravdu rovny povrch) tak ta poloosa jež je povytažená je mirne do "A" 21 uz je asi neco v pr.eli ze ja doufam ze to neni nic co by nezmizelo tou opravou..doufam 19 150
18:10:52
28.12.2006
spartra
-> sep: můj něžný sadisto3 1
08:55:01
28.12.2006
sep
-> spartra: :......baseballovou holí,to si potom holka zvykne na cokoli:-)
08:49:35
28.12.2006
spartra
víte jak to bolí3
23:40:49
27.12.2006
Gryzly
-> King: tak ty zmrzlý pazoury jsme tu nedávno řešili a zhodli jsme se na tom že asi to je tak že je posunutej práh bolestivosti, ale pak když ho překročíš tak je ta bolest ukrutná. A to se mě většinou v zimě stane že mi něco ujede a já plnou silou narazím na hranu která by tam za tepla nebyla.
SAmantusy sorry.
22:02:07
27.12.2006
Honza M
-> King: to byl takovej vrtulník bez podvozku 3 3 Zajímavý že tohle mě nikdy nenapadlo. Ale utrhnout nohy pavoukovi to jo
21:58:32
27.12.2006
King
-> Samantus: Rozumím :c) Já měl na mysli ten typ představivosti, kdy se třeba někdo z mých kolegů učinil na kafi "coming-out", jak v dětství utrh mouše všechny nohy a bavil se tím, jak nemůže přistát :) Odporné, nicméně se k tomu přiznali skoro všichni přítomní, což na mého citlivého empatického kolegu zapůsobilo vyloženě traumaticky, protože se v koutku svíjel se semknutými rty za všechny tři nebohé mušky :) -> PeterP136: Jsem asi vyjímka - zmrzlý pracky by sice teoreticky měly mít menší citlivost vůči bolesti resp. nástup pocitu bolesti je asi pomalejší, ale prakticky dávám přednost zranění se "za tepla" , než se zmzlýma prackama, protože v takovým případě zažívám pocit "srát ježky" :)
19:40:50
26.12.2006
Samantus
-> King: chorobnou predstavivosti prave taky trpim (ted vazne) zrovna treba na ucnaku, kdyz sme cekali ve chvaleticich na vlak, tak kdyz zastavoval, tak pohled na kola, koleje, a pohybujici se casti versus lidske telo, byl k predstavivosti uplne nabadajici, nebo v praci kdyz nekdo neco dela, shodou okolnosti me nedavne trefeni strepinou z kladiva, tak minulej tejden kolega srazel pneu z disku na malej vlek a neslo nu to tak prilozil nos maleho kladiva na patku gumy a druhym velkym kladivem do toho zacal triskatm, a to male kladivo jeste drzel nekdo jinej, jen sem zahlidl jak z tech obrich uderu jeste litaj jiskry, ale to uz sem byl schovanej za futrama vod hajzlu:(((( debilove:)
13:37:10
26.12.2006
Gryzly
-> King: tak systém imbus klička - očko klíč jsem taky už oběvil. používal jsem je na takových těch klasických TONA imbusech a občas se jeden imbus klíč omačkal. Pak jsem si koupil pořádné dvakrát tak dlouhé Imbus klíče sadu za nějakých 280Kč a mužu říct že super. rozerbíral jsem jednu vlečku která byla od výroby nedotčená, a stačilo kladivem naklepnout imbus klíč až na konec šroubu a pak jsem zabral klíč napružil že to vypadalo že praskne, pak to luplo a šroub se povolil. na delším konci toho klíče je kulička a tou to jde nádherně vytočit. Bohužel jsem tyto klíče vlastnil jen asi pul roku. Jednou jsem je donesl do práce a po tejdnu se mi ve zmatku ztratili. Mám podezení na mé Indické kolegy. Prootože se mě asi třikrát ptali jestli ty klíče jim pošleme s tím zařízením do Indie. a já jim třikrát řekl že ne, že klíče si musí sehnat svoje tydle jsou moje z domu. Až tam v lednu pojedu budu se muset po těch klíčích poohlédnout.
Jen si ted nemužu vzpomenou která menšina to k nám z té Indie přišla? 3
19:24:59
18.12.2006
PeterP136
-> King: Zmrzle labky navyse hojne hnojene olejovym sajrajtom s prevodovky praveze nebolia ani keby som si ich prebil skrutkovacom. Ale po naslednom umyti solvinou to uz take slavn enie je ani ked sa vrtanim v aute nedosekam 8 .
23:54:24
17.12.2006
Power of Bass
33 jo ty polní podmínky sou v mem připadě opravdu polní 3 (servis -u soukromnika to jisti už vitim tatu celeho nadšeneho jak me vidi jak mu demontuju napravu 33 neco pak zeslonit tak dojde na 120 121 a sem 21 ) 1
23:47:26
17.12.2006
King
-> Honza M: To proto, že jsem hajzlík a měl jsem v práci kolegu, kterej trpí až chorobnou představivostí a strašně se vžívá do pocitů bolesti jïnejch. A když jsme si takhle na kafi vyprávěli podobný historky, tak strašně za všechny trpěl :))
23:32:56
17.12.2006
Honza M
-> King: jak ty to vždycky popíšeš 3 3 Když si to představím tak mě úplně zabolí ruka
23:28:24
17.12.2006
King
-> Martin: Trik jak se nevomrdat při povolování těch imbusů spočívá v použití nerezovejch imbusů M8 a grafitky při montáži. Pro demontáž v polních podmínkách používám imbusovou "kličku" a jako páku očkovej klíč. V případě zmrzlý pazoury je pak skliuznutí týhle sestavy zakončený drbnutím do nějaký části auta lahůdkou pro skutečné fajnšmekry :)
23:21:05
17.12.2006
Martin
-> Majkl: Nic těžkýho to není v případě, že povolíš všechny ty šrouby. Jednou se mi povedlo 3 imbusy ukroutit a rázem z toho byla práce na celej den, která nakonec stejně skončila (po zalomení závitníku) novým unašečem...
A ještě se mi nestalo, že bych všechny šrouby povolil jenom imbusem, vždy jsem minimálně 2 povoloval namlácením hvězdičky, případně pokračování hasákem. Je fakt, že zatím vždy to nějak šlo povolit.
23:09:24
17.12.2006
Majkl
-> Paul: diky za zminku.. me taky vymena poloosy neprijde nejak slozita, povolit 6 imbusu, vytahnout poloosu, sundat trojramenej cep nandat manzetu nandat cep, utahnout manzetu a dat na auto, nic tezkyho :) delal jsem to i v polnich podminkach a je to pro zkusenejsiho prace max na hodinku :)
potrebujes imbus a neco na sundani segrovky (sroubovak) a manzetu s vazelinou..
23:02:06
17.12.2006
Power of Bass
ale po tomhle vikendu mam podezření že leve kolo jde nejak do " A " oproti pravemu ,neni to nejak vyrazne snad to byl jen očni klam 8 (tlumiče sem skoušel sou dobre 1)
23:01:58
17.12.2006
Paul
->Power of Bass:právě dneska jsem to dělal a nemyslim si,že je to tak těžký,že bys musel vyhazovat prachy za servis.Prostě povol těch 6 imbusů který držej kloub poloosy u kola.Když nějakej strhneš,tak místo něj třeba namlať hvezdičku a mělo by to jít.Když povolíš těch pět imbusů a odpojíš poloosu od nápravy,tak si polož třeba na příčný rameno ať ti tam nevisí.Pak vem řeba nějakej velkej šroubovák kterej strčíš mezi převodovku a ten druhej kloub a kloub prostě vypáčíš ale jestli je ta poloosa už povytažená jak píšeš,tak by měla jít poloosa vyndat už po povolení těch 6 imbusů.A rozborku kloubu dostatečně zpracoval Majkl v článcích.Myslim že se není čeho bát.
22:59:17
17.12.2006
Power of Bass
jasný šak uz sem mu řikal že "sem se ptal odborníků a musi se to nechat spravit " 13
22:48:02
17.12.2006
Honza M
-> Power of Bass: dobře jsi to popsal tu závadu. A zfotodokumentoval 1 Radši to dej do servisu. Tátovi řekni že to je nutný a vůbec se s ním nebav 4
22:43:25
17.12.2006
Power of Bass
no právě,jenom vymena manžety a musi se vymontovat cela poloosa 8
09:57:03
15.12.2006
Martin
-> Power of Bass: Ta cena se dost těžko odhaduje. Sice jde jen o "výměnu manžety", která by neměla být tak drahá. Cenu bych čekal tak od 500-1000 dle času, který na tom stráví.
22:59:45
14.12.2006
Power of Bass
no já to hned videl na neco složiteho,a hned mi bylo jasne ze to doma nespravim 8 nevis kolik si sevis veme? tat bude nadšenej 3 (on nejak nerad dava penize do auta,teda dokud to jede 8 )
22:26:57
14.12.2006
Martin
Pokud bys chtěl jen vrátit tu poloosu zpátky, tak vzhledem k tomu, že manžeta je už stejně v háji, tak bych vzal nějakej dřevěnej špalík, přes kterej bych za pomocí kladiva tu poloosu naklepl zpátky.
22:24:21
14.12.2006
Martin
-> Power of Bass: Být tebou, tak to raději svěřím do servisu.

Tu poloosu je třeba vyndat ! Bez pořádného nářadí a zručnosti se ti to vyndat nepovede.

První a nejhorší problém je povolit 6 imbusů M8, pomocí kterých je poloosa připevněna k hřídeli kola.
Pak se sundá manžeta, sklepne se vnitřní kloub, manžeta se vymění, kloub se umeje, vrátí se na hřídel, manžeta a kloub se naplní vazelínou, přetáhne se zpátky manžeta, zapáskuje se a smontovaná poloosa se vrátí zpět.

Vypadá to jednoduše, ale klidně to může být práce na půl dne (v případě ukroucení nějakého šroubu i na den).
21:00:34
14.12.2006
vhml
-> Power of Bass: v diferaku je pojistnej krouzek kterej drzi poloosu zasunutou v urcity poloze, tak ti to nejspis vyskocilo a samo to zpatky nezapadne
20:17:11
14.12.2006
Power of Bass
dik moc,asi to nebude tak jednoduche ,
melo by to jit normalne zastrcit zpatky? nechapu jak se to muze povytahnout.. (pri driftu? 3 nevim u nas stim nikdo drifty nedela :P )
20:08:55
14.12.2006
Martin
Každopádně ani jedno není dobře.
Tou roztrženou manžetou si zbytečně ničíš vnitřní kloub poloosy, protože se tam dostává bordel a utíká tím vazelína z kloubu.
Tím, že máš povystrčenou poloosu ti může protékat olej z převodovky.

Nápravu bych viděl stručně asi následovně :
vytáhnout poloosu, rozebrat kloub, vyčistit, vyměnit manžetu, naplnit vazelínou, zapáskovat a vrátit zpátky.
20:08:20
14.12.2006
Power of Bass
néé takovou blbost bych neřešil 3
myslim to zvyraznene povysunuti poloosy 8
20:03:50
14.12.2006
Martin
-> Power of Bass: To myslíš tu roztrženou manžetu poloosy ???
Nebo máš ještě k tomu povysunutou poloosu z převodovky ?
20:03:28
14.12.2006
Power of Bass
tak aby bylo videt co mam na mysli.. 1
zvětšit Prosim poradte co to je :-/ - obrázek od Power of Bass vložen 14.12.2006 20:03:28
20:01:45
14.12.2006
Power of Bass
neni to moc dobre videt ja vim,ale nahon napravy nebo co to vlastne je 1 ,
je tak nejak povysunuty z motoru-prevodovky (ja vim ze o tom nic nevim 3 -tak se pls neposmivejte 4),na druhe strane to neni..uz na to koukam rok 1
19:59:21
14.12.2006
Power of Bass
porad se na to divam a nevim co si mam myslet jestli to nevadi nebo je to zavada co by se mela odstranit...
zvětšit Prosim poradte co to je :-/ - obrázek od Power of Bass vložen 14.12.2006 19:59:21
Extreme Tyres