skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pretryskovanie karburátora
19:02:13
01.01.2007
01.01.2007

K.o.l.d.a.
Kde se nechaj ty trysky koupit? Praha, popř Plzeň? dík
08:48:38
28.12.2006
28.12.2006

spartra
-> COL: jo vím, ale stále nevím
23:48:41
27.12.2006
27.12.2006

COL
-> spartra: ovsem na volnobeh nemaji trysky ani vzdusniky hlavnich systemu vliv
22:00:12
27.12.2006
27.12.2006

spartra
-> King: , o jak jsi moudrý
, jo svině, stejnak nedrží volnoběh
, jo svině, stejnak nedrží volnoběh17:11:57
27.12.2006
27.12.2006

King
-> spartra: Teď už to vypadá rozumnějc - 200 vzdušník na 1. komoře beru, druhá by měla mít menší...
13:27:41
24.12.2006
24.12.2006

spartra
jo tak, nevím jak to je
za první komorou je 120-200
za druhou komorou 145-160
za první komorou je 120-200
za druhou komorou 145-160
09:37:08
24.12.2006
24.12.2006

vhml
-> spartra: jo to nech takhle, to vypada rozumne, ja tam mam tedko I. 170/125 a II. 200/ 140 a spokojenost
22:58:22
23.12.2006
23.12.2006

spartra
ny sytiči jsem měl 135

22:57:59
23.12.2006
23.12.2006

spartra
-> Petr Abrahámek:
jak psal king, vrtákem odzkoušeno, mě k prdu
-> King: -> vhml: jo trysky jsou 120/145, vzdušníky 160/200
kruciš se stydím, ani nevím jak to mám nandáný, zejtra
jak psal king, vrtákem odzkoušeno, mě k prdu

-> King: -> vhml: jo trysky jsou 120/145, vzdušníky 160/200
kruciš se stydím, ani nevím jak to mám nandáný, zejtra

19:44:43
23.12.2006
23.12.2006

vhml
-> spartra: s prni klapkou bych vubec nelaboroval at to nezere a az budes potrebovat aby to jelo tak se otevre druha....jinak tryska 140(mozna i 145) se da prendat ze sytice
18:36:30
23.12.2006
23.12.2006

King
-> Petr Abrahámek: Možná proto, že díra rozšířená výstružníkem je daleko přesnější a má o hodně blíž ideálnímu kruhu, než doura po vrtáku
U trysek kupoduvu záleží na každý setině mm.
-> spartra: Já neví, tak nějak pocitově bych ten vzdušník 2. komory viděl někde v rozsahu 140-160, ale blíž to vasvětlit neumím
U trysek kupoduvu záleží na každý setině mm.-> spartra: Já neví, tak nějak pocitově bych ten vzdušník 2. komory viděl někde v rozsahu 140-160, ale blíž to vasvětlit neumím

17:57:51
23.12.2006
23.12.2006

Petr Abrahámek
-> spartra: Proc to vsichni prestruzujete? Pichnu do pripravku na stojanovku a jedem :)
16:10:57
23.12.2006
23.12.2006

spartra
-> vhml: jo tak první je 120/160
-> jate-line: jedině ze 136,prej tam jsou jiný trysky
někde na to byl snad výpočet
samo je lepší už něco odzkoušenýho
-> jate-line: jedině ze 136,prej tam jsou jiný trysky
někde na to byl snad výpočet

samo je lepší už něco odzkoušenýho

14:14:39
23.12.2006
23.12.2006

jate-line
-> spartra: No to je snad jasné...ale ty hodnoty jednotlivých trysek, vzdušníků budou určo jiné

09:12:29
23.12.2006
23.12.2006

spartra
-> King: tak jsem zas moudřejší
stejnej styl, vyměním uvidím
jo s druhým stupněm, větší trysku jo, na vzdušníku se zatím shodli 2, že může bejt 200 originál, možná 210
stejnej styl, vyměním uvidím
jo s druhým stupněm, větší trysku jo, na vzdušníku se zatím shodli 2, že může bejt 200 originál, možná 210

01:40:59
23.12.2006
23.12.2006

King
-> spartra: To je sice možný, ale Sedrový rady se na LEKRa vzhledem jinejm difuzorům a tím pádem tryskám moc nehoděj
BTW: Pokud dávám na druhej stupeň větší trysku je IMHO dávat i větší vzdušník malinko mísu, ne?

BTW: Pokud dávám na druhej stupeň větší trysku je IMHO dávat i větší vzdušník malinko mísu, ne?

21:15:10
22.12.2006
22.12.2006

spartra
-> vhml: dák, jo s tím se hejbalo taky,myslím tam je difuzor 23mm
jo sem nemoh sehnat 145, sem si musel nechat 3 přestružit
-> jate-line: tam jsou taky šroubovací trysky

jo sem nemoh sehnat 145, sem si musel nechat 3 přestružit
-> jate-line: tam jsou taky šroubovací trysky

16:13:02
22.12.2006
22.12.2006

jate-line
Ale on má Lekr jestli se nepletu....rady mě přijdou na Sedra...
22:32:11
21.12.2006
21.12.2006

vhml
-> spartra: prvni nech origo, tim nic nevyresis, akorat by to zralo
21:44:21
21.12.2006
21.12.2006

spartra
budu mět též 2 komora 145/200, difuzor 26mm
první si nepamtauju

první si nepamtauju

17:17:54
21.12.2006
21.12.2006

andre
jakých pretekárov myslíš chooki???
16:31:14
21.12.2006
21.12.2006

chooki
-> andre: ak myslis tych pretekarov, tak s panom bohom :)
16:26:50
21.12.2006
21.12.2006

vhml
prvni klapku nech jak je a na druhou dej trysku 140+o neco vetsi vzdusnik nez origo(nevim kolik tam je) ale rekl bych cca 200
16:16:46
21.12.2006
21.12.2006

spartra
ehm otázečka 2 x 145 trysky máte někdo

12:56:13
21.12.2006
21.12.2006

Labros
-> andre: ale opravdu, zvýšíš spotřebu a emise, ale výkon motoru zvýšíš jen v řádu procent (a to s jakkoliv tlustýma tryskama)
12:55:06
21.12.2006
21.12.2006

Labros
-> andre: Hlavní trysky (vystružené na libovolný průměr) do karburátoru SEDR jsem v Praze kupoval obě asi za 50Kč
12:12:37
21.12.2006
21.12.2006

andre
no viackrát ten istý príspoevok preto, že pretekári, čo jazdili na škodovkách, mi povedali, že výsledok to má nejaký aj pri neupravenom motore...a stále čakám, či mi niekdo poradí, kde v okolí bratislavy to robia...kolko to aspon približne stojí penazí...a hlavne aké trysky tam treba(predpokladám, že nedojdem len tak do obchodu a poviem, že chcem pretryskovať na favorite motor, oni sa usmejú a dajú mi nejaké trysky)....
13:46:10
20.12.2006
20.12.2006

Labros
-> Dušan: zbytečná snaha, stejný člověk, stejná otázka, stejná odpověď, pořád dokolečka 

00:40:35
20.12.2006
20.12.2006

Dušan
buď mám dežaví nebo jak se to píše nebo se ptáš znovu ? Na přetryskování nic není, jen prostě koupíš jinou trysku a zamontíš místo té původní, ale jak jsem už říkal, žádnýho ale opravdu žádnýho efektu nedosáhneš. Ten motor pojede pořád stějně. Kdyby jsi měl aspoň sníženou hlavu nebo něco tak proč ne. A nastavit ti to můžou jedině na emisích. to jest můj názor 

17:44:33
18.12.2006
18.12.2006

andre
to ste nikdo netryksovali karbec??? neviete do, de to robí???
18:57:04
13.12.2006
13.12.2006

andre
neviete niekto poradiť, de v BA to robia, kvalitne s nastavením...kolko to vôbec stojí???
aká je spotreba a chovanie auta- favorit 135 bez úprav...
aká je spotreba a chovanie auta- favorit 135 bez úprav...
