-> Martin2705: Šel bych spíše po zapalování - začal bych VN kabelama, rozdělovačem (víčko - kontakty, palec, uhlík), cívka, svíčky.
Pamatuji si, jak jsem měl kdysi ještě s uhlíkovejma VN kabelama podobnej problém, nebyl uplně zlomenej, ale byly tam ztráty a motor ztrácel výkon.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nejde do otáček
prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 13.12.2006 do 13.12.2006, založil/a Martin2705
17:42:26
13.12.2006
13.12.2006

Martin
13:46:58
13.12.2006
13.12.2006

Martin2705
-> havlik [provokátor]: filtr tam mám ještě přídavnej, ten krabec zkusim profouknout
12:19:28
13.12.2006
13.12.2006

Labros
-> havlik: všechny fava mají odbublinkovač, a ten má na dně filtr, ale vyloučit se nedá nic
12:07:33
13.12.2006
13.12.2006

havlik
hlavně bych to viděl na karbec pokud s nim nikdo nic nedělal tak ty první modely neměly benzínovej filtr tudíž se všechen bordel jde do karbu
11:22:35
13.12.2006
13.12.2006

jate-line
-> Labros: I na pětku...když pořádně vytočíš čtverku 
-> Martin2705: Né teď k věci můžeš mít špatný předstih, karbec apod.

-> Martin2705: Né teď k věci můžeš mít špatný předstih, karbec apod.
11:16:03
13.12.2006
13.12.2006

Labros
-> jate-line: ale ne na pětku
11:11:12
13.12.2006
13.12.2006

jate-line
-> Labros: I při nízkém výkonu motor točí.....
11:07:17
13.12.2006
13.12.2006

Labros
nízký výkon motoru 

11:04:05
13.12.2006
13.12.2006

Olgoj Chorchoj
řek bych že na vině je fávo 89...
10:59:42
13.12.2006
13.12.2006

Martin2705
Fávo 89 nechce pořádně do otáček, na pětku se nepřehoupnu přes 3500 po rovině. čim to může bejt?
