porovnání karbecu Fa a 130

prohledat
84 příspěvků (zobrazeno 51 až 84) od 12.12.2006 do 27.12.2006, založil/a Vins - zrušená registrace
řadit dle data
10:18:42
15.12.2006
Labros
-> prezident: Lekru je právě jedno, jak je namontovanej. Sedru by to jedno nebylo, kdyby ho chtěl někdo montovat do favorita. Jedinej "problém", co jsem zaregistroval je, že když couvám a zabrzdím, sníží se na chvilku volnoběžný otáčky, takže možná nějaký kolísnutí hladiny tam je. Ale při akceleraci se nic neprojevuje.
10:06:48
15.12.2006
Petr Šťastný
-> prezident: jenže karburátor je otočenej jen o 90 stupňů(ne o 180) oproti favoritu s příčně uloženým motorem. Tak podle toho co píšeš by mělo větší vliv jestli projíždíš pravotočivou nebo levotočivou zatáčkou.
09:02:07
15.12.2006
spartra
ne, neřešiljsem náklon plovákové komory
00:12:32
15.12.2006
prezident
zeptám se vás na jednu věc. vy dáváte lekry i do šádyn. Řešíte nějak problém natočení karburátoru? Lekr má obráceně plovákovou komoru, takže pokud se namontuje tak jak je sedr na šáde tak vznikne situace,že při jízdě do kopce se plováková hladina sníží. Původní myšlenka je však opačná a i sedr je navržen tak aby při jízdě dokopce se plováková hladina zvýšila a zvýšil se tak i výkon motoru. Řešíte i tohle natočení? ptám se abych se poučil :-)
00:08:07
15.12.2006
prezident
mmam různý fáčka už deset let. kdo nema předělanej sytič na ruční tak se spotřeba řídí délkou ježděných tras!do deseti kilometrů do prace a zpět denně se pod devět moc nedostaneš.Na druhou stranu Praha Brno jet 120km/h za sedum není problém. Co je u těchto karburátorů nádherné je to co už tu někdo psal a to, že jede hned po nastartování auto jako teplé! žádné kuckání atd. je to tím, že u tohoto karburátoru není sytič tvořen jako u sedru samostatným dalším karburátorem s nepovedenou regulací , ale přívěrou vzduchu nad difuzorem. tento plynulej chod motoru je však vykoupen tím, že když v zimě zastavíš na 10minut motor a nastartuješ tak už na otáčkoměru vidíš, že je zase přiotevřen sytič a motor běží jakoby zbytečně ve zvýšených otáčkách. Zjednodušeně: pokud budeš jezdit popojížděčky a krátké trasy tak se pod devět s lekrem nedostaneš
17:09:19
14.12.2006
Power of Bass
mame na favu pierburg a do 8 L se vejdem (tezko se to meri kdyz nefacha pocitac kilometrů) 3 mozna by to slo i pod 7 tezko rict 1
11:37:48
14.12.2006
spartra
spotřeba na lekr byla 12l benzinu, sytič se zavíral dobře jenom pozdě9 plynu si to vzalo i 15l lpg, plný zatížení9
jak jsem psal jikov 2951 benzinu 9-10+-, ani nevim, lpg průměr 8 -12 l lpg
09:24:08
14.12.2006
Labros
-> Vins: Velkej rozdíl to nebude. S LEKRem jsem meziměsto naposledy jel za 6,6l, po Praze je to něco kolem 8-9. Mám lehce upravenej 136.
18:54:55
13.12.2006
Vins - zrušená registrace
jde mi hlavně o spotřebu2 1
15:18:30
13.12.2006
spartra
mě zas zlobily mršky to mám doma dva, z toho jeden, po výměně všeho možnýho8
takže šup s nima do krabice, prostříkat, už jsou na půdě5
15:02:38
13.12.2006
favo110lrs
jedine fáčkovej karbec....
14:38:32
13.12.2006
Rooney - zrušená registrace
Ok dík za vysvětlení...4
12:55:46
13.12.2006
Labros
Je to pravda, i podle Andrta. Jedinej rozdíl je v akcelerační pumpičce a jen pro 136x - vstřikuje míň, a ve vzdušníku volnoběhu, od 1992je 135 místo 130 ale pro všechny lekry.
12:45:56
13.12.2006
bitmap - zrušená registrace
To je sice pravda, ale 135 i 136 maji u LEKRa stejne osazeni. Mam to potvrzeno z vicero zdroju, mimo jine i od Kratochvila.
12:31:25
13.12.2006
Labros
-> spartra: to jsi měl zato špatně, jdou normálně vyšroubovat jako v SEDRu
12:30:26
13.12.2006
spartra
vážně, jsem nepozoroval
sem měl za to, že u lekra trysky nejdou moc měnit6
12:29:24
13.12.2006
petr s
-> spartra: Ale liší se tryskama
12:21:44
13.12.2006
spartra
žádný trysky, jsou stejný,mám tu ze 135 i 136, žádnej rozdíl6
12:17:39
13.12.2006
Labros
podle mě se liší trysky, ale ty se dají vyměnit..
12:11:09
13.12.2006
bitmap - zrušená registrace
Zadny, jsou stejny.
11:58:51
13.12.2006
Bruno
A je nějakej rozdíl mezi lekrem na 135 a 136ku? A jak je od sebe poznám?
11:36:54
13.12.2006
Labros
-> Rooney: Žádný, LEKR je licenční Pierburg 2E3
11:35:31
13.12.2006
Rooney - zrušená registrace
A mohu se zeptat jaký je rozdíl mezi Lekrem a Pierburgem?
10:56:31
13.12.2006
Jakub M.
jo jo... rozdíl 130 - 135,6 je pouze v jiném natryskování... je to ale zajíavá debata... protože jak ostatní píšou, lekr či pierburg mjí rozhodně lepší směs, ale jak sám říkáš, moc to na něj najede. BTW moje LS jede v půměru za 6l benzínu(nový motor) což je oproti FA rozdíl, myslůím, že tam je spotřeba větší
09:55:41
13.12.2006
Labros
-> Jakub Musil: jak píšeš "co karb ze 136, či 135 zkoušeli jste? je předem jasné že na 130 to nepojede" to bych netvrdil, akorát to možná bude mít menší špičkovej výkon, ale v otáčkách do 4000-4500 to nepoznáš. Já jezdil s favomotorem a SEDRem za 120ky a ujel jsem sériovýmu formanu, vůbec to nejezdilo nějak špatně. Jen ta užší tryska přestane stačit při špičkovým výkonu.
09:50:41
13.12.2006
Jakub M.
mrkám na to... to se bude muset zkusit.... šlo o logicou úvahu, to jsem snad napsal docela jasně
09:44:45
13.12.2006
Labros
Já mám LEKR a ačkoliv mě všichni varovali, že skončím zase u SEDRu, tak jsem navýsost spokojenej a už bych neměnil.
Líp to asi nejede, ale je to celkově daleko kulturnější. Se studeným motorem se líp vymotává ze sídláku, každý přidání plynu je plynulý, zbavuju se manipulace s další neužitečnou páčkou, nemusím se bát, že žena zapomene vypnout sytič a bude ničit motor, a kromě toho i na sytič už ten motor voní skoro jak motor se stříkačkou, což se nedá se smradem ze sytiče na SEDRu srovnat.
09:34:53
13.12.2006
Petr Šťastný
-> Jakub Musil: nevím kde jsi přečetl, že to jede víc? Zatím tu všichni psali pouze o lepším chodu studeného motoru a menší spotřebě. Když nestavíš motor na výkon tak z hlediska provozních vlastností je lepší použít lekr.
07:56:42
13.12.2006
spartra
š 105s motor fav781,135E,karburátor 2951(š130)s upravenými difuzory na 23 - 26, spotřeba 8-12l lpg,dle způsobu jízdy, podmínek apřípadně tažení vleku5
poslední spotřeba mě vyšla +-7,2l lpg
měl jsem též pierburg,s ovládáním na ruční sytič, mě se zas déle vypínal, momentálně na něj nemám modrý filtrbox
07:38:49
13.12.2006
Jakub M.
LOL
vy máte asi všichni favority co?? co to je za nesmysl, vysvětlí mi někdo, jak může karburátor s menšími difuzory(perburg, lekr) jet víc než kopie vertikálního weberu což je karb ze 130 ... ostatně zkoušeli jse zkutečně 130L karb? nebyl to náhodou ze 120? laik to totiž rozhodně nepozná.... nechci urážet, je to jen názor a příjemně jsem se pobavil(je to bráno logicky)
BTW co karb ze 136, či 135 zkoušeli jste? je předem jasné že na 130 to nepojede...
23:22:56
12.12.2006
K.o.l.d.a.
Souhlas! 5
23:20:39
12.12.2006
bitmap - zrušená registrace
Jednoznacne Pierburg. Je konstrukcne mnohem dal, nez SEDRy na skodovky, autom. sytic je k nezaplaceni (pokud je v poradku), studeny to jede jak teply, min to zere a celkove je jizda s nim prijemnejsi. Mam Facko, takze jsem zaujatej, ale stejne bych rek, ze LEKR je lepsi.
23:16:01
12.12.2006
K.o.l.d.a.
Žere to míň hlavně při studenejch startech, páč tam máš automatickej sytič, kterej se hnedka pokud je to jen trochu možný vypíná. Taky sem zkoušel 130 na Fávo, ale nedělalo to dobrotu. Navíc, když si Pierburga vyčistíš, třeba i repasneš, uvidíš jak to poletí...Mimoto to má myslim fávo 1 difuzor menší, takže když tomu nešlapeš na krk, mělo by to ject úsporněji...
22:46:02
12.12.2006
Vins - zrušená registrace
Pořád nevím jakej mám použít karburátor na favoritáckej motor 136 50kw,jestli mám dat ze 130 nebo fávovej PIERBURG.Něco jsem slišel že s tím PIERBURGEM to jede líp a míň to žere.Co o tom víte?
Extreme Tyres