skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Šroub setrváku
17:13:18
11.12.2006
11.12.2006

Esso
-> RomanT: volil bych asi bez podlozky jen s lepidlem pokud nepotrebujes podlozku kvuli tomu ze by dira byla skoro stejna jako hlava sroubu
12:51:26
11.12.2006
11.12.2006

RomanT
-> Adam Radimovič: Do te diry, kam ten sroub prijde se uz nicim nedostanes - je to "dvouhmotový" setrvák - jednim dilem prostrcis sroub a on si az tam vevnitr sedne-pak se tam jde dostat uz jen imbusem na utazeni
12:47:42
11.12.2006
11.12.2006

aDAm
-> RomanT: a nebo tam dej podlozku kterou pak ohnes a zajistis tim sroub jak to je na shade
12:31:14
11.12.2006
11.12.2006

RomanT
-> Vojtik: jj oki :) dik za nazor :)
12:24:50
11.12.2006
11.12.2006

Vojtik
dal bych normální podložku a do závitů rozebiratelný lepidlo - mám to tak na motoru taky a drží to už 30 000 km
10:48:46
11.12.2006
11.12.2006

RomanT
jelikož potřebuji namontovar setrvák z octávie 1,8 20V Turbo a nemám původní šrouby, potřeboval bych vědět, zda je nutná nějaká podložka (pérovka atd). Origo setrvák Audi byl přišroubován šroubama, které měly u hlavy takovou rovnou, ale drážkovanou podložku (celé to bylo jeden odlitek) - pro tento nový setrvák je nutný šroub s menší hlavou (šrouby už mám, pevnost adekvátní) - teď mi jde jen o tu podložku - poradíte mi někdo - díky Roman
