Šroub setrváku

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 11.12.2006 do 11.12.2006, založil/a RomanT
řadit dle data
17:13:18
11.12.2006
Esso
-> RomanT: volil bych asi bez podlozky jen s lepidlem pokud nepotrebujes podlozku kvuli tomu ze by dira byla skoro stejna jako hlava sroubu
12:51:26
11.12.2006
RomanT
-> Adam Radimovič: Do te diry, kam ten sroub prijde se uz nicim nedostanes - je to "dvouhmotový" setrvák - jednim dilem prostrcis sroub a on si az tam vevnitr sedne-pak se tam jde dostat uz jen imbusem na utazeni
12:47:42
11.12.2006
aDAm
-> RomanT: a nebo tam dej podlozku kterou pak ohnes a zajistis tim sroub jak to je na shade
12:31:14
11.12.2006
RomanT
-> Vojtik: jj oki :) dik za nazor :)
12:24:50
11.12.2006
Vojtik
dal bych normální podložku a do závitů rozebiratelný lepidlo - mám to tak na motoru taky a drží to už 30 000 km
10:48:46
11.12.2006
RomanT
jelikož potřebuji namontovar setrvák z octávie 1,8 20V Turbo a nemám původní šrouby, potřeboval bych vědět, zda je nutná nějaká podložka (pérovka atd). Origo setrvák Audi byl přišroubován šroubama, které měly u hlavy takovou rovnou, ale drážkovanou podložku (celé to bylo jeden odlitek) - pro tento nový setrvák je nutný šroub s menší hlavou (šrouby už mám, pevnost adekvátní) - teď mi jde jen o tu podložku - poradíte mi někdo - díky Roman
Extreme Tyres