skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kvalita pístů
18:36:59
12.12.2006
12.12.2006

kury
souhlas. Pořádně a z pořádných dílů, proto zjištuju co je nej a od koho. Písty teda budou asi ty od Chovance, vačku asi taky svěřim jemu, hlavu bude dělat asi Razora známej, co mu dělal tu fábku. Jinak si furt pohrávám s myšlenkou taky na fábku. No uvidíme jak to nakonec dopadne.
15:28:15
12.12.2006
12.12.2006

Vici
-> kubina: presne takjde o to to udelat poradne z poradnych dilu
15:27:37
12.12.2006
12.12.2006

Vici
-> Gemini: na takovy skoro seriovy motor mu staci uplne normalni tesneni Temac. krom toho ja s tesnenima od kaliny nemam zrovna super zkusenost.
13:47:57
12.12.2006
12.12.2006

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
s tou vyssi teplotou bych to tak horky nevidel.kdyz vemes motory na LPG tak ty jsou namahany vic nez benzin a nic nepripeces.
vlozky chovanec honuje stare/jete coz je lepsi protoze jsou uz utahle.jediny co si chce pohlidat je dosed do bloku.
idealni je kdyz se srovna blok (cca0,2mm)a o to se dole utoci vlozky.pak udelas poctive presah a musi to slapat.ja bych chtel upravit motor 130 do luxe.1341ccm a vacku 260 asi od cepka.mozna udelat setrvak.pak si vsechno pohlidat pri GO a musi to slepat jak hodinky.
vlozky chovanec honuje stare/jete coz je lepsi protoze jsou uz utahle.jediny co si chce pohlidat je dosed do bloku.
idealni je kdyz se srovna blok (cca0,2mm)a o to se dole utoci vlozky.pak udelas poctive presah a musi to slapat.ja bych chtel upravit motor 130 do luxe.1341ccm a vacku 260 asi od cepka.mozna udelat setrvak.pak si vsechno pohlidat pri GO a musi to slepat jak hodinky.
13:33:38
12.12.2006
12.12.2006

Gemini
-> kury:
wwww.kalina.cz , spravia ti tesnenie ake chces, myslim ze najlepsie je dvojite oplechovane.......ale mne aj to prehorelo
wwww.kalina.cz , spravia ti tesnenie ake chces, myslim ze najlepsie je dvojite oplechovane.......ale mne aj to prehorelo
13:00:18
12.12.2006
12.12.2006

Labros
-> Vici: tak je fakt, že když jsou vložky převrtaný, tak jsou tenčí a pak by měly chladit spíš líp, než hůř
12:54:10
12.12.2006
12.12.2006

Vici
tak to je snad jasne ne? protoze 1340 se bude chovat uplne ale uplne stejne co se tyce zivotnosti, pouziteho oleje atd jako seriovy objem 1289. i tesneni se pouzije seriovy Temac. samozrejme za predpokladu ze se pouziji kvalitni pisty treba od chovance a taky vlozky bude upravovat nekdo kdo to umi a vi jak na to (treba Chovanec napriklad).
12:44:57
12.12.2006
12.12.2006

Labros
-> Vici: když říkáš blbost, tak bys měl i říct proč
12:39:54
12.12.2006
12.12.2006

Vici
-> kury: ta rada od tunemana je pekna blbost....
12:38:11
12.12.2006
12.12.2006

Vici
chovancovy pisty na 1341 jsou ze stejnych odlitku jako seriove, cili i kvalita je stejna jako u seriovych
11:01:00
12.12.2006
12.12.2006

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> kury: icq nemam,ale muzem o tom pokecat klidne tady
16:37:21
11.12.2006
11.12.2006

kury
-> Kubina No ja do těch olejů zas tak nevidim, proto honim informace, kde se dá. Jestli maš ICQ, tak o tom mužem pokecat.
16:05:55
11.12.2006
11.12.2006

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> kury: ty ale pises o viskozite a o vyrobci,ale to o cem bys mel psat je vykonnostni trida oleje.
jestlize je na pistech kvuli vetsi plose o neco vyssi teplota,tak paradoxne je na to mineral nejvhodnejsi.
jestlize je na pistech kvuli vetsi plose o neco vyssi teplota,tak paradoxne je na to mineral nejvhodnejsi.
15:55:41
11.12.2006
11.12.2006

kury
-> kubina To s tím olejem mě taky docela zarazilo. Gx 15W-40 sem tam lil těď. Ale až tenhle motor bude hotovej, tak sem tam chtěl dát minerál na zajetí a pak polosyntetiku 10W-40 od Valvoline. Ale to s tim 5W-50 ně fakt překvapilo. To leje klásek do toho jeho TT.
15:37:48
11.12.2006
11.12.2006

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
taky bych chtel jednu 1341 postavit,s chovancem jsem se uz o tom bavil,ty sady jsou udajne podle chovance bezproblemove,ale nikdo to tady nema takze prakticke zkusenosti nemam.cena te sedy je v podstate stejna jako serie,takze proc nemit par koniku skoro zadarmo.upravene tesneni k tomu dodava takze to by nemel byt problem.
jinak ten olej,nechapu,viskozita je pri pracovni teplote cca 120C stejna jak u mineralu tak syntetiky.ja osobne pujdu do mineralu mogul gx-pro 15W-40 s klidnym svedomim
jinak ten olej,nechapu,viskozita je pri pracovni teplote cca 120C stejna jak u mineralu tak syntetiky.ja osobne pujdu do mineralu mogul gx-pro 15W-40 s klidnym svedomim
15:01:35
11.12.2006
11.12.2006

kury
Máte někdo link na výrobce těsnění pod hlavu na zakázku, aby to vydrželo velký kompresní poměr?
14:33:21
11.12.2006
11.12.2006

Athlonek
11:39:32
11.12.2006
11.12.2006

Labros
-> Martin: U tebe, jako největšího smolaře na písty, opravdu moc ne 

11:32:23
11.12.2006
11.12.2006

kury
-> PS Ted na to taky koukam, že to budou ty KS. Ted se ještě rozhoduju o tom co mi psal Tuneman s tím kom. poměrem a olejem.
11:24:24
11.12.2006
11.12.2006

petr s
-> kury: Potom to jso KS
11:21:36
11.12.2006
11.12.2006

kury
Chovanec mi napsal tohle:
písty 77mm jsou vlastně sériové odlitky obrobené stejně jako sériové písty, ale jsou obrobeny na průměr oněch 77mm. Provedeno je to v Ústí nad Labem, kde se vyráběly i sériové písty na všechny Favority a Felicie.
Tak co myslíte? Radši koupit ty origo Mahle nebo KS co?
písty 77mm jsou vlastně sériové odlitky obrobené stejně jako sériové písty, ale jsou obrobeny na průměr oněch 77mm. Provedeno je to v Ústí nad Labem, kde se vyráběly i sériové písty na všechny Favority a Felicie.
Tak co myslíte? Radši koupit ty origo Mahle nebo KS co?
10:23:12
11.12.2006
11.12.2006

kury
no nahodim sem i radu od Tunemana:
Z vlastní zkušenosti ti radím - pokud se rozhodneš pro objem 1341, tak si sežeň
místo klas. těsnění pod hlavu kroužky, nebo alespoň vůbec nesnižuj hlavu,
protože ani značkový těsnění od Temacu moc nevydrží (mě to vydrželo jen 2 500km).
Ještě jsem něco zapomněl - pokud půjdeš do 1341, tak použij jen pořádnej olej,
jinak budeš mít problémy. Jak je vložka po přebroušení tenčí, tak jsou tam vyšší teploty.
Když jsem tam dal 5W-40, tak to bylo ještě málo - na jednom válci jsem měl čmouhy,
tak jsem tam musel nakonec dát 5W-50
Z vlastní zkušenosti ti radím - pokud se rozhodneš pro objem 1341, tak si sežeň
místo klas. těsnění pod hlavu kroužky, nebo alespoň vůbec nesnižuj hlavu,
protože ani značkový těsnění od Temacu moc nevydrží (mě to vydrželo jen 2 500km).
Ještě jsem něco zapomněl - pokud půjdeš do 1341, tak použij jen pořádnej olej,
jinak budeš mít problémy. Jak je vložka po přebroušení tenčí, tak jsou tam vyšší teploty.
Když jsem tam dal 5W-40, tak to bylo ještě málo - na jednom válci jsem měl čmouhy,
tak jsem tam musel nakonec dát 5W-50
10:16:40
11.12.2006
11.12.2006

Martin
Vím, že to asi nic neznamená, ale prasknul mi už i KSovej píst.
10:00:07
11.12.2006
11.12.2006

kury
Díky všem za rady. Už sem psal chovancovi co jsou ty písty zač. Jinak se mrknu po těch mahle.
07:49:51
11.12.2006
11.12.2006

Vojtik
a jak hodně vydržej písty Fabia 1.4 MPI? Samozřejmě za použití kliky zdvihu 78mm
01:11:38
11.12.2006
11.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> COL: Takže je to značka výrobce - díx.

01:00:35
11.12.2006
11.12.2006

COL
Kvalitni pisty - treba Mahle, pripadne KS.
Chovanec ty pisty urcite nevyrabi, takze muzou byt treba i od KS. Nejlepsi bude se ho zeptat, co je to zac...
Chovanec ty pisty urcite nevyrabi, takze muzou byt treba i od KS. Nejlepsi bude se ho zeptat, co je to zac...
00:23:18
11.12.2006
11.12.2006

DOOlittle
-> Tuner#2: kolbenschmidt

23:50:13
10.12.2006
10.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> jate-line: KS je co?
23:47:55
10.12.2006
10.12.2006

jate-line
-> Vins: Kvalitnější?Jo proti 130ce
. Někdy budu muset hodit fotku, jak dopadl origo MPI píst po prvním větším testu motoru. Pak jsem dal sadu Mpi od KS a zatim to drží. Ale záleží do jakých extrémů chce s tím motorem zajít
Mě by taky zajímaly osobní zkušenosti s těma pístama od Chovance.
. Někdy budu muset hodit fotku, jak dopadl origo MPI píst po prvním větším testu motoru. Pak jsem dal sadu Mpi od KS a zatim to drží. Ale záleží do jakých extrémů chce s tím motorem zajít
Mě by taky zajímaly osobní zkušenosti s těma pístama od Chovance.23:35:36
10.12.2006
10.12.2006

Vins - zrušená registrace
-> jate-line: :ale nic se nestane ba naopak to je kvalitnější materiál a tim pádem delší životnost

23:34:01
10.12.2006
10.12.2006

jate-line
-> Vins: Jenže ty jsou o 3desetiny vyšší než 136kové...
23:32:32
10.12.2006
10.12.2006

Vins - zrušená registrace
Bych si asi koupil origo písty z feldy 1,3MPI

23:19:10
10.12.2006
10.12.2006

kury
Pomalu ale jistě se blíží upravy motoru a já řešim jaký písty do fáva koupit. Rozhoduju se mezi sadou od Chovance na 1341 a origo pístama na 136tku. Máte někdo s tou sadou zkušenosti? Aby to vydrželo. Pak mě napadly origo písty Kolbenschmidt. Nebo máte ňákou jinou dobrou značku? Uvítám každou radu. Nerad bych koupil něco, co hned odejde.
