-> packa: Prej "nejisté" :)) Dobrá, ale k čemu ti je, že si vlastně vytvoříš doraz na 3/4 otevření klapky? To je nějaká svýho času vyzkoušená vychytávka? Kažkopádně jsem o ni nikdy neslyšel a že jsem toho slyšel už dost :) Je mi jasný, že tímhle omezením otevření klapky docílíš mj. toho, že se se ti asi nedostane na jikovu 32BS ke slovu obohacovač, ale na druhou stranu proč tomu šlapat na krk na doraz? Ale hlavně jsi mi nepotvrdil ani nevyvrátil moji tezi, že 5l/100 s MBčkem je scifi

Znal jsem sice jednoho kolenovrta, co dokázal v létě jezdit S100L za 6,5 - jenže měl SP 4,22 (ne 4.44 jako MBčko) a stovkovej karbec je přeci jenom trošku ekonomičtější než MBčkovej (hlavní tryska 120, MB má 125) Pokud napíšeš, že se s tím jezdilo max. 70 (pantátastajl :) a z kopce se vypínalo zapalování a že navíc standardně kecal i počítač kilometrů, začnu tomu věřit :) Mlhavě si vzpomínám, že Š100 model 69 (dtto ještě se stejným karbem jako MB) má v TP papírovou spotřebu 7,6/100 při 80km/h a to zhruba koresponduje s mýma cca 40tkm v hundrtu - průměrně 8l, po instalaci SEDRu pak něco přes 7l. 5l/100......náš mistr u montáží vždycky v takovýchhle případech říkal: "Na špičky bot mi můžeš ještě chcát, ale dovnitř už ne!"
