Velká spotřeba benzinu.

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 10.12.2006 do 19.12.2006, založil/a Athlonek
řadit dle data
16:57:07
19.12.2006
King
-> packa: No dobrá, přiznání je polehčující okolnost :) Pro mě prostě "jezdit se spotřebou x" znamená jezdit v zimě v létě ve všech možnejch režimech a různě dlouhý trasy obvyklejma cestovníma rychlostma v provozu všedního dne. Ty popisuješ pokus o ekorralye :) Při ježdění s maximálkou 70 (tacho samozřejmě ukazuje bludy) tomu klidně věřím.
Popisovaná úprava uchycení lanka je v podstatě "doraz" kterej ti neumožňuje otevřít klapku "více než".
Ad ekorralye S120LS: jednak má 120LS lepší účinnost, lepší aerodynamiku a ekonomičtější karbec. Ovšem styl jízdy je drastickej jak vůči motoru, tak vůči ostatním účastníkům provozu :) I já měl svoje kolenovrtský období, kdy jsem z kopce vypínal klíček 9 a jezdil do práce 80kou, ale ta úspora za to prostě nestála.
11:29:40
19.12.2006
packa
Jezdil jsem s tim opravdu za 5l na sto. Ale uvedu za jakých podmínek. Jezdilo se výhradně a pouze v létě za tepla, to auto nevidělo od roku 75 zimu a sníh. Trasy se jezdily tak kolem 50km mimo město, takže nějaké popojíždění do krámu po vesnici se studenym motorem nepřipadaly v úvahu. Rychlost jízdy: Maximální rychlost a to jen opravdu výjimečně se vyšplhala ke 100km/h a to ještě za pomocí mírného klesání. Jinak za normálních podmínek maximálně 80km/h, normální jízda většinou tak 40-50, do kopce tak asi kolem 30. Takže průměrná rychlost za ty roky mohla být asi tak 40km/h. Je vydět tedy, že to normální provoz nebyl. Za rok se najelo max asi 1000km. Jinak když to porovnám, tak s tim novym motorem tak ve stejném stoupání jsem měl se starým motorem max 60km/h, se 120l motorem jsem v tom stejném ůseku měl 100km/h v pohodě. K tomu lanku: neni tam žádný doraz jen se prostě posunul ůchyt pedálu na lanku, někdy se to stane i omylem. S touto metodou jde spíše o psychickou stránku: máš pocit že je pedál pořád na podlaze a nutí tě to trochu ho sundat od podlahy.
120l motor na jaře půjde ven z vozu a příjde tam original 1000mb, který jsem sehnal od kamaráda, který tuní tisícovku. takže přirozeně origo motor nepotřebuje.
Na závěr: spotřeba 5l na sto u 1000mb není mítus, ale je třeba podotknout, že to nejde za normálních provozních podmínek, ale s jistým omezením.(v podstatě jen letní výlety) Pátral jsem také po starých eko soutěžích a tam jeden jezdec dokázal jet se škodou 120ls, bez jakýchkoliv úprav a když řenknu bez úprav myslím tim opravdu bez úprav, za 3l na sto za průměrné rychlosti 50km/h. To díky většímu kompresnímu poměru u ls.
23:51:21
15.12.2006
Pedros
-> King: ty seš prostě king :)
23:50:59
15.12.2006
Pedros
-> King: pantátastajl 3 3 3
18:48:13
15.12.2006
King
-> packa: Prej "nejisté" :)) Dobrá, ale k čemu ti je, že si vlastně vytvoříš doraz na 3/4 otevření klapky? To je nějaká svýho času vyzkoušená vychytávka? Kažkopádně jsem o ni nikdy neslyšel a že jsem toho slyšel už dost :) Je mi jasný, že tímhle omezením otevření klapky docílíš mj. toho, že se se ti asi nedostane na jikovu 32BS ke slovu obohacovač, ale na druhou stranu proč tomu šlapat na krk na doraz? Ale hlavně jsi mi nepotvrdil ani nevyvrátil moji tezi, že 5l/100 s MBčkem je scifi4 Znal jsem sice jednoho kolenovrta, co dokázal v létě jezdit S100L za 6,5 - jenže měl SP 4,22 (ne 4.44 jako MBčko) a stovkovej karbec je přeci jenom trošku ekonomičtější než MBčkovej (hlavní tryska 120, MB má 125) Pokud napíšeš, že se s tím jezdilo max. 70 (pantátastajl :) a z kopce se vypínalo zapalování a že navíc standardně kecal i počítač kilometrů, začnu tomu věřit :) Mlhavě si vzpomínám, že Š100 model 69 (dtto ještě se stejným karbem jako MB) má v TP papírovou spotřebu 7,6/100 při 80km/h a to zhruba koresponduje s mýma cca 40tkm v hundrtu - průměrně 8l, po instalaci SEDRu pak něco přes 7l. 5l/100......náš mistr u montáží vždycky v takovýchhle případech říkal: "Na špičky bot mi můžeš ještě chcát, ale dovnitř už ne!"1
16:28:05
14.12.2006
vhml
kdyz koukam jak tu mavate litrama tak muzu bejt este rad kolik mi to zere. Jezdim denne 35km do skoly a zpatky a Škoda 110 (motor 120LS, staly prevod 4,44) mi zere v peti lidech kolem 8 litru. kdyz jezdim sam tak kolem 7,2
14:52:47
14.12.2006
packa
-> King: Ano, ten původní motor byl osazen jikovem s difusorem 23, bez automatického sitiče. Ale lanko tam bylo také povolené. Je pravda, že s takto upraveným plynem je to trochu nejisté při předjíždění.
14:06:16
14.12.2006
King
-> packa: viz můj předchozí příspěvek. Řešení s plynovým lankem je spíš jenom koledování si o průser, kdy nedostaneš max. výkon, když ho potřebuješ. Ovšem ta spotřeba s origo motorem je úsměvná a je to další lekce škodovkářský latiny(předpokládám i s origo jednokomorovým karbem 32BS)4
14:03:43
14.12.2006
Syny
-> Athlonek: A co bys cekal od facka - za 4 te to jezdit nebude...
12:11:19
14.12.2006
packa
Spotřeba, tak to je téma pro mne jako dělané.
Mam škoda 1000mb s motorem 120l a žere mi to 12l na sto někdy i víc. Je to průměr asi za 3000km. Zkusil jsem vyměmit místo jednokomoráku sedr. jelo to líp, ale spotřeba furt 12l. Jediné co pomohlo bylo posunutí plynového lanka, takže plyn šel asi na 3/4 svého chodu. Spotřeba pak byla 9l, což je stejně pořád strašně moc. Když jsem tam měl ještě originál 1000mb motor tak jsem celé 4 roky jezdil za 5,1litrů/100km. A strejda s tim uměl ještě míň. Kde je tedy chyba? Asi ten motor je na pytel. Je hlučnej a má nepravidelný chod. Poraďte mi. DIk.
16:58:57
12.12.2006
Athlonek
-> King: jj a motor má taky už nejlepší léta za sebou, má nalítáno 112 tis. km.
09:12:07
12.12.2006
Labros
-> ConquerorII: 130ka má při rychlosti 120 papírovou spotřebu 8,1, takže těch 8,5 při 130 se sedrem je asi normální, jak říká King
22:39:42
11.12.2006
King
-> ConquerorII: viz bitmap. Ta dálniční spotřeba zhruba koresponduje s údajema spotřeby z literatury pro 120km/h (tvoje otáčky 3500 tomu odpovídaj 4) Obecně se musí kromě bitmapem zmíněnýho karbu a zapalování zkontrolovat i jestli některý z ložisek kol neklade velkej odpor, jestli buben či destičky nepřibržďujou kola (stačí i lehce). Ze základních průserů na karbu zmíním vysokou hladinu v plovákovce. Co se zapalování týká - klasikou je malej zákl. předstih (časem předstih klesá opotrřebením kontaktů) a nebo nefunkční podtlaková regulace (projevuje se hlavně při pokusech o šetrnou jízdu). Svoje se spotřebou udělá i zanedbanej interval výměny vzduchovýho filtru (max 10tkm) - platí hlavně pro lpgisty, ale i na benal pak ucpanej filtr funguje jako nechtěnej přívěrovej sytič. A pak ty rezervy ve stylu jízdy, ale to je už boj každého jednotlivěho soudruha :)
19:40:14
11.12.2006
bitmap - zrušená registrace
To chce mit karbec serizenej na stolici a mit v poradku zapalovani. Ja kdyz se krotim a jedu na spotrebu, tak mi to v polomestskym cyklu 15km rano tam, 15km zpatky vsechno studeny starty, zere 6,7 (ale to se musim krotit skutecne celou nadrz).
Na dalnici v lete Pha - Turnov -Ba, zpatky + nejaky posunovani po meste jsem to cely zfouknul na jednu nadrz, ani se mi tomu nechtelo verit 9
19:13:16
11.12.2006
ConquerorII
ja mam taky velkou spotrebu tak kolem 9 litru mam motor favo ve 130 rapidu a karbec sedr...nevite nekdo co s tim? i na dalnici se nedostanu pod 8,5 litru kdyz jedu tak tech 3500 otacek pri 130Km/h
22:38:07
10.12.2006
Athlonek
-> King: Se škodou 120L jezdim za 7 litrů.
22:34:53
10.12.2006
Athlonek
-> Jarda: Nevim, mě se zdá že se přívěra otevírá na plno.
22:01:24
10.12.2006
spartra
no momentálně mám taky motor fávo 781,135E, osazenýho sedrem na lpg, +- jsem naměřil spotřebu momentálně 7,2l lpg jičín praha tam a zpět ve 3 lidech +- 100kmh
na benzín si něco koštne, jsou upraveny difuzory5, radši ani moc nejezdím1
18:45:47
10.12.2006
King
Základní problém favoritů je ten automatickej sytič, předělání na manuál dokáže ušetřit nějakou tu decku. Další věc je, že ty fáva jsou po stránce karburátoru a zapalování většinou v řiti - repasi lekra si 95pct uživatelů nedělá, automechanici dneska uměj prd. Stejně tak vyhodit ´2 litry za novej rozdělovač, když ten starej má vůle jaxvině, se málokomu chce. Nevidím důvod, proč by auto s lepší aerodynamikou než Š130-136, se srovnatelnou váhou, lepším karbem a stejným moterem měl jezdit dálky za 8-9litrů. Přinejhorším 7 litrů bych viděl jako rozumný.
18:18:38
10.12.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
Mne to žere jak kráva naposledy jsem udělal rekord skoro 11l na sto fuj a v létě běžné tak 8,5 až 9
17:33:49
10.12.2006
Fire
-> Kalibán123: kolik to zere tobe ? 9 ! jinak ja kdyz jezdil jen na benzin, tak me to zralo furt 7,5, i kdyz jsme jezdil po Brne, i venku 4
15:57:47
10.12.2006
Jarda - zrušená registrace
-> Athlonek: nezustava viset sytic trochu dele?
15:47:26
10.12.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
ty voe 8-9l je krásná spotřeba
15:09:09
10.12.2006
Athlonek
-> King: Dlouhá trasa je 60 km na chalupu. Nekdy jezdí i 110 km/h.
14:40:39
10.12.2006
King
-> Athlonek: Dobrá :) co je "dlouhá trasa? 20km je z pohledu zimního provozu auta jenom přískok. 3500rpm může klidně znamenat, že jezdí 110km/h. A pak je v tom samozřejmě už zmíněnej fakt, že většina řidičů se považuje za nejlepší na světě, ale realita je jiná :)
14:30:09
10.12.2006
Athlonek
-> King: Tak neni to můj Favouuch je táty jezdí s nim dlouhý trasy jezdí od 2 tisíc tak do 3,5tis. ot.
14:22:08
10.12.2006
King
-> Athlonek: Jako poždadý v případě podobnýho tématu :) Jak dlouhý trasy, kudy a jakým stylem jezdíš?
14:16:12
10.12.2006
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Athlonek: hodit ze skaly 3 3 3

pripadne vymenit ridice nebo nechat sestelovat karbec 4
14:05:44
10.12.2006
Athlonek
Velká spotřeba benzinu u Favorita 135 karburátor Jikov Lekr. Papá to 8 - 9litrů na 100.
Extreme Tyres