velka spotreba lpg

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 09.12.2006 do 10.12.2006, založil/a skoda favo..
řadit dle data
12:39:24
10.12.2006
PeterP136
Mne to papalo tesne po namontovani tiez tych 15 mozno viac, ale to bol zle zmontovany splynovac (jedna pruzinka vyskocena).
Ako pise King, ak si usiel 100km a siel si tankovat znovu doplna, tak to co si uviedol nie je spotreba.
Ak si to urcil presne (+-par litrov) tak to buds mat mizerne nastavene, zatiahnutu rucnu :), alebo nejaku inu zradu. Ale podla popisu je to dosta tazko takto cez net urcit :))).

Mimochodom po vymene vyfuku je na nasej skodovke netesnost medzi zvodmi a vyfukom (utrhane stefty) a ked to fucalo viditelne, tak do zahriatia to nedrzalo ani len volnobeh a teraz to papa okolo 15. Sice spaliny uz nevidno ale citit ich na dlani ked ju priblizim ku zvodom. Takze s tym tiez nieco bude treba spravit.
12:19:54
10.12.2006
King
-> Dušan: Zimní směs má jenom vyšší obsah propanu na úkor butanu a díky tomu má bod varu posunutej níž. Jinak spotřabu nijak dramaticky neovlivní (pokud je jinak všechno v pořádku).
-> skoda favo..: Musíš zavzpomínat např. jestli jsi nenatankoval na nějaký levný čerpaččce, jestlis nedělal nějakej zásah do sání, jestlis těch posledních 100km nejezdil jenom "přískokama". Další problém se týká metodiky určování spotřebovanýho lpg - jedinej jakš takš spolehlivá metoda je vyjet nádrž do dna, pak natankovat určitý množství a zase vyjet do dna. Problém při metodě odečítání spotřeby "do plna" je v tom, že i v případě čerpání na tom samým stojanu může bejt rozdíl v čerpání "do plna" klidně 5 litrů. Na dvou různejch stojanech pak ten rozdíl může bejt ještě větší. Zase záleží na tom, jak se chová plovák v tvojí nádrži - někdy zavře při naplnění na 80pct a šmitec, někdy se celá soustava rodrnčí a stojan tam klidně napere maximum - v tomhle případě pak obvykle dojde při zahřátí nádrže k úniku lpg pojistným ventilem mimo auto. Prostě tím chci naznačit, že dělat závěry ohledně spotřeby je lepší až po vyjetí minimálně dvou plnejch nádrží.
Membrány jsou obvykle podezřelý až jako poslední - nejčastější je ztvrdnutí membrán při provozu po několika letech, ale to ovlivňuje většinou jenom volmnoběh a startovatelnost.
10:22:22
10.12.2006
skoda favo..
sezralo to na 100km, mam rezonator, nekdo rikal ze to muzou bejt nejake membrany, ale nezda se mi ze by to zaclo ze dne na den
09:23:12
10.12.2006
Racyk
no a pokud je to uplně nově namontovaný plyn s pěkně starým vzduchovým filtrem tak je to normál:) než si to všechno sedne:) teda pokud je to nový plyn:) u mě to tak bylo, že prvních 500km s novým plynem spotřeba 17 a pak po výměně vzduchového filtru to kleslo na 10 a čase po vychytání správné polohy šroubu na přívodní hadici není problém jezdit za 7,5L/100km, ale ne s ladeným výfukem!!! Musí to být nějaka normální serie:) (u mě VW Polo 1.4) a byla i Felda
21:37:47
09.12.2006
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> charon: 3
19:55:20
09.12.2006
Dušan
neutíká ti to někde ? To si toho ani nevšimneš. Navíc zimní směs se údajně líp vypařuje
17:56:47
09.12.2006
charon
Zalezi kolik jsi toho na tech 20L ujel4
16:35:45
09.12.2006
skoda favo..
sezralo mi to 20l lpg, co s tim je??????
Extreme Tyres