Klepajici motor

prohledat
50 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.12.2006 do 11.12.2006, založil/a aDAm
řadit dle data
16:32:53
11.12.2006
Labros
-> Syny: Co to dělalo? Co ti tam vlastně nastavili?
14:22:09
11.12.2006
Syny
-> Adam Radimovič: Po emisich sem byl rad ze sem dojel z Plzne do Stahlav na serizeni...
13:09:42
11.12.2006
aDAm
-> Labros: kua to je moc...to to radsi seridim baj ocko ;)
12:56:47
11.12.2006
Labros
-> Adam Radimovič: jasně ale pokud nemáš lambda sondu, tak to tak nastavíš jen hodně přibližně, samozřejmě pokud bys dal třeba hodně chudou směs tak to poznáš i bez sondy, motor běží hodně neklidně a trhavě..
Seřízení směsi u nás stojí kolem 200.
12:38:06
11.12.2006
aDAm
je to tak ok?

btw kolik kostuje paltest?
12:37:51
11.12.2006
aDAm
-> Labros: no z andrta sem vycet:
- nastavit zakladni polohu obou sroubu
- sroubem behu naprazdno nastavit tak 2000tocek a ohrat motor
- sroubem vzduchu doladit tocky na 780-830
- sroubem behu naprazdno doladit CO...takze asi nejak podle ocka aby to nechciplo a drzelo volnobeh klidne
12:24:55
11.12.2006
Labros
-> Adam Radimovič: nalaď nějak a dojeď na paltest, nic lepšího s tím udělat nemůžeš
12:22:56
11.12.2006
aDAm
-> Labros: no musim kuknout do andrta a nejak vymyslet jak to naladit pred barakem ;)
12:20:58
11.12.2006
Labros
-> Adam Radimovič: No právě kdyby byla brutálně bohatá, tak to naskočí studený i bez sytiče, směs by byla bohatá jako se sytičem...
11:47:06
11.12.2006
aDAm
-> Labros: no dostelovat to jeste musim, ale zas kdyby byla brutalne nastelovana smes tak to nenaskoci bez sytice ne?
09:52:38
11.12.2006
Labros
-> Adam Radimovič: to je v pořádku, že studený motor je třeba startovat se sytičem, btw4
09:52:12
11.12.2006
Labros
-> Dušan: Rozdělovač se otáčí doprava, takže když otáčíš rozdělovačem doleva, tak předstih přidáváš.
09:50:44
11.12.2006
Labros
-> Adam Radimovič: takže sis tam našteloval nějakou brutálně bohatou směs
20:32:59
09.12.2006
aDAm
-> Johny Death: ted tu sem celkem casto pac delame wifi montaze v okoli ;)
20:32:41
09.12.2006
aDAm
-> Dušan: no ciste nahodou mam rapida tady v brne ;)

jinak dneska sem poladil trosku karbec, mel by tam byt uz cisty natural a motor je vic kultivovanejsi, klepani jsem uz neslysel a to sem dneska po brne popojizdel krokem a motor je i o malinko zivejsi a zlepsilo se mi i startovani...opet na prvni tuk a bez sytice, po emisich to bylo tak na 5x a se syticem jinak nenabeh
15:59:52
09.12.2006
Dušan
-> Johny Death: právě proto mu to píšu 4
11:05:14
09.12.2006
Johny Death
-> Dušan: v Brně studuje tak třeba tu občas bejvá 4
10:25:09
09.12.2006
Dušan
-> Dušan: kdyby jsi byl v Brně, tak bych ti to doladil stroboskopem
10:24:14
09.12.2006
Dušan
-> Adam Radimovič: všechno je možný, udělej si rysku v jaké poloze máš rozdělovač, pak ho povol a zkus s ním malinko pootočit tuším doleva, ale to poznáš, když snižuješ předstih klesají otáčky volnoběhu ( trošku ) tak to posuň třeba o 2mm, dotáhni to a zkus to projet jestli to trošku pomůže, je to v tom. Jinak může být chyba v rozdělovači, ¨třeba regulace.4
09:48:13
09.12.2006
aDAm
-> Dušan: pice...zeby se sam rozladil?
21:12:49
08.12.2006
Dušan
-> Adam Radimovič: tak to je podle mě velkej předstih, a ne málo
21:00:09
08.12.2006
aDAm
-> Labros: ne ja nechal jen udelat emise kvuli technicke....

jinak ted sem tam soupnl n95 najeto cca 350km a klepani je uz mensi....ale sem tam se porad objevuje
12:12:37
08.12.2006
Labros
-> Adam Radimovič: tak asi ne, u nás v servise kde dělají emise za 9 pětek nastavěj i předstih, tak jsem si myslel že sis třeba taky nechal nastavit..
19:33:57
06.12.2006
aDAm
-> Labros: silne pochybuju o tom ze mi na emisich nastavoval predstih ;)

-> Tom.t: no tak to mi je jasne ze kdyz sundam palici ze to pozna ale krz toho abych zjistil co to je za motor se mi to fakt nechce rozebirat ;) to tam radsi naleju 95 + aditiva ;)
14:34:01
06.12.2006
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Adam Radimovič 05.12.06 20:17:36: sundej palici a zjistis co je to za motor4
14:11:07
06.12.2006
Labros
-> Adam Radimovič: No mozna jsi mel nastelovanej treba nulovej predstih a jezdil jsi s tim na tu 91ku v pohode a v servise ti to nastavil na 5st nebo kolik se na 130 nastavuje a pak to zacalo zakonite klepat
10:53:36
06.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: To přesně jsem si myslel. Když do GLS naleju speciál, tak se to taky neprojeví hned, protože je to mix, ale při plné nádrži a něco odjeto to najednou začne detonovat, klepat už na půl plynu - prostě se s tím nedá jezdit. Takže nalít 95 + aditiva, chvíli jezdit, aby tam byla opravdu jen 95 a výš a pak zaject na seřízení předstihu a směsi.
23:36:01
05.12.2006
aDAm
-> Nwkt: no plzensky kraj je krapet zruky
22:12:43
05.12.2006
Nwkt
-> Adam Radimovič: Tady u nás je dobrej servisman, Pedros i Syny si ho chválí, myslim že tam jezdí i Jiřík a Tuner#2, jinak mě to seřizuje otec a emise mi dělal taky, když je dělal tak to taky seřizoval aby se to vešlo do limitu a pak mi to nastavil aby mi to jelo 1
21:42:14
05.12.2006
aDAm
-> Pedros: na 95ku s aditivama sem jezdil taky

-> Nwkt: no asi to poladim sam ;) nechce se mi valit prachy v nejakem servise ;)
21:19:42
05.12.2006
Nwkt
-> Adam Radimovič: Tak na emisís to rozštelovali, nech si to u někoho seřídit, nebo si to seřiď sám
20:38:06
05.12.2006
Pedros
-> Adam Radimovič: tak tam zkus nalejt 95 s aditivem..a uvidíš
20:17:36
05.12.2006
aDAm
a druha vec proc tam liju tu 91 je i ta ze ve skutecnosti nevim co to je za motor...mela by to byt 130, ale kdo vi. karbec je 120lx, prerazenym cisle je to 105 a barvou na hlave 130
20:16:25
05.12.2006
aDAm
no benem to urco nebude protoze na neho jezdim delsi dobu a vzdy fpoho....ujelo to na special cca 200km a bez problemu, projevilo se to az ted co to ma po emisich
19:09:25
05.12.2006
Nwkt
-> Tuner#2: 130 má v techničáku 96 oktanů, proto jezdim na Natural a přísady olova
18:42:30
05.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Adam Radimovič: Nemá náhodou 130 v techničáku palivo 96 octanů jako třeba LSo? Pak asi stejně jako Labros.4
18:39:53
05.12.2006
Pedros
-> Adam Radimovič: 3 3
18:29:30
05.12.2006
Labros
-> Adam Radimovič: tak beru zpět, jestli jsi do 130ky nalil speciál tak to štelování motoru by byla asi zbytečná práce ;)
18:28:49
05.12.2006
Labros
-> Adam Radimovič: pokud je to kontaktní zapalování, a ten rozdělovač není úplnej aušus, tak strobáčem stejně nastavíš skoro to samý, jako pomocí základního předstihu při stojícím motoru.
18:21:40
05.12.2006
aDAm
-> Rapid135: jj je to do toho bileho, no je to 130ka tak proto ten special ;)

-> Labros: tak na to nemam strobac....asi spis zkusim poladit ten karbec
13:51:03
05.12.2006
Labros
-> Adam Radimovič: předstih by byla první věc, na kterou bych se podíval.
09:54:52
05.12.2006
Rapid135
mno na 91 jezdi 105/120 esi to je do toho bilyho rapida tak ten by mohl trebas chtit 955
07:05:29
05.12.2006
Dušan
-> Adam Radimovič: to by mohl byt predstih, treba je moc vyskokej
18:53:43
04.12.2006
aDAm
-> Tuner#2: no pred technickou to jezdilo jakz takz, ale ted kdyz sem to projel na delsi trase tak to vubec nejelo, 5ka skoro vubec netahla a v podstate sem ji mel zbytecnou pac sem furt makal 3-4...asi zkusim poladit karbec, pac kdyz sem ho predtim cistil tak to jelo dobre na to ze ten motor uz toho ma dost za sebou
18:28:17
04.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Adam Radimovič: Tak to se Ti v tom hrabali. mě po technický GLSo nůbec nejelo a detonovalo to jak svině i na rovině na půl plynu to byl cvrkot. takže jsem zajen na seřízení na PAL test člověkovi co to umí a od tý doby to zas lítá jak fík.4
18:20:46
04.12.2006
aDAm
-> Dušan: benzin je 91 spesl, KP by mel byt seriovy pac je to seriovka, predstih...leda by se rozladil, smes...leda by mi tam neco poladili na emisech pac ja u toho nebyl., ventily rozvody...i to je mozne pac motor uz ma sva nejlepsi leta za sebou.

jinak dalsi projevy sou ze to je ted nejak extremne line :(
09:49:41
04.12.2006
Jirik - zrušená registrace
-> UsAndThem: 3
09:32:50
04.12.2006
Dušan
ventily, rozvody, ¨chuda smes, spatny oktanovy cislo benzinu, vysoky KP, spatny predstih
09:18:16
04.12.2006
UsAndThem
zeby signal na podradenie? 3
08:38:51
04.12.2006
aDAm
Co to muze byt kdyz mi motor v nizkych otackach klepe? do cca 1700ot/min
Extreme Tyres