skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
El. palivové čerpadlo do 742
09:19:48
04.12.2006
04.12.2006

Johny Death
-> Jakub Musil: ok jestli vzpomenu tak večer vyfotim a hodim ti to.
20:45:50
03.12.2006
03.12.2006

Jakub M.
--> Johny
Jo vyfoť to.. sry za spoždění, nebol som doma...
Jo vyfoť to.. sry za spoždění, nebol som doma...
12:38:06
01.12.2006
01.12.2006

Johny Death
-> Jakub Musil: no sem ti psal že ti to bljesknu ale nejak si nereagoval :) tak mam to vubec fotit nebo ani nee?
11:54:58
01.12.2006
01.12.2006

Labros
-> Jakub Musil: Já se tě ptal, co konkrétně na tom řešíš, a nic jsi neodpověděl. Třeba bych něco poradil.
11:48:45
01.12.2006
01.12.2006

Jakub M.
nějak se to tu směruje jinam.. pište sem prosím jen nápady, jak řešit zapojení a instalaci el. palivového č. do 742....

09:43:11
01.12.2006
01.12.2006

Labros
-> Jakub Musil: Na co kupovat starý, když už máš nový?
22:49:31
30.11.2006
30.11.2006

Jakub M.
--> Gryzly
Víš co je 742.136???? To skutečně nění chyba....
Víš co je 742.136???? To skutečně nění chyba....
00:29:17
30.11.2006
30.11.2006

Gemini
-> Gryzly: na tu vacku jsem zapomel
00:02:20
30.11.2006
30.11.2006

Gryzly
-> Jakub Musil: starým blokem myslel blok 781.136 z karburátorovýho fáva, jenže tam bys musel nechat vačku z fáva.
16:32:46
29.11.2006
29.11.2006

Jakub M.
jasne, do kliky musí přijít ložisko....
14:54:22
29.11.2006
29.11.2006

petr s
-> Jakub Musil: Ono stejně musíš upravit kliku
14:27:41
29.11.2006
29.11.2006

Jakub M.
stary blok 742.136???? budu rád když mi ho seženeš
13:33:42
29.11.2006
29.11.2006

Gemini
a co tak zohnat stary blok a vsetko tam prehadzat ???
12:41:02
29.11.2006
29.11.2006

Jakub M.
sry - sací...
12:40:33
29.11.2006
29.11.2006

Jakub M.
je o instalaci motoru myslím, že 781.139X)má to větší caví a výfukové kanály...
bohužel je to v. 00/01. tzn, že to nemé nálitek na AC pumpu
bohužel je to v. 00/01. tzn, že to nemé nálitek na AC pumpu
12:37:26
29.11.2006
29.11.2006

Labros
-> Jakub Musil: A co teda konkrétně řešíš ohledně toho elektrickýho čerpadla?
12:31:09
29.11.2006
29.11.2006

Jakub M.
--> Labros
jde o záchrané práce na otcově 136 GL
(rv 89). Moje je GLS rv 78 (podvozek Garde, motor 742.12X(plnoprůtok) a rozhodně se z toho nesnažím dělat závoďáka.
jde o záchrané práce na otcově 136 GL
(rv 89). Moje je GLS rv 78 (podvozek Garde, motor 742.12X(plnoprůtok) a rozhodně se z toho nesnažím dělat závoďáka.
10:45:45
29.11.2006
29.11.2006

Labros
-> Gemini: má téměř 43kW podle normy DIN
10:45:31
29.11.2006
29.11.2006

Labros
-> Gemini: Podle toho, co Jakub Musil psal v tématu "Motor 120LS" se jedná o motor Š742.12X 

10:04:21
29.11.2006
29.11.2006

Gemini
-> Jakub Musil: co je to divoky motor ?? moj motor 1.5ka zo Solexami je krmena obycajnou AC pumpou :)) a vsetko stiha, este som nebol bez benzinu ani pri 7000rpm pri jazde dovrchu
00:50:33
29.11.2006
29.11.2006

Gryzly
-> Jakub Musil: když si pořídíš LPG tak nebudeš potřebovat žádný čerpadlo. Jinak na favoritech je takový plastový odlučovač bublin, tak ten by se možná dal použít, má výstup na vratku.
20:32:44
28.11.2006
28.11.2006

Johny Death
-> Jakub Musil: ahoj já to mám řešený tak že jsem vyrobil kostku s jedním vstupem a dvema výstupama. jeden výstup jde do karbecu a druhej místo jedné odzvdušnovačky na hrdlo nádrže. mel jsem tasm o jeden odvzdušnovák víc než bylo potřeba tak jsem ho využil. jinak me to pak trošku chcalo okolo hrdla nádrže protože mi šel odraženej vrácenej benzín do odvzrušnovacích trubiček tak jsemto odvzdušnení pak kousek posunul. mužu to to blejsknout a hodit sem nebo na mail.
20:27:14
28.11.2006
28.11.2006

Jakub M.
--> Johny Death...
pokud máš divokej motor jako já a mech pumpa už nestačí dodávat ve vysokejch otáčkách palivo, tak klidně, jinak je to nesmysl...
pokud máš divokej motor jako já a mech pumpa už nestačí dodávat ve vysokejch otáčkách palivo, tak klidně, jinak je to nesmysl...
20:19:07
28.11.2006
28.11.2006

Johny Death
-> sep: ty poslouchej frajere to fakt není blbej nápad :) asi to tam dodělám :-D
20:17:16
28.11.2006
28.11.2006

Jakub M.
no nápadů mám dost...
Jde mi jen o zkušenosti ostatních
Jde mi jen o zkušenosti ostatních
20:15:44
28.11.2006
28.11.2006

favo110lrs
-> sep: musis si umet poradit...
20:15:04
28.11.2006
28.11.2006

Jakub M.
vyvrtat to nepůjde, není tam ani nálitek, ten motor je rv. : 00/01, a je to 50Kw....
Mám čerpadlo BOSCH, je samonasávací....
Fakt mi jde jen o pár chytrých tipů a rad od lidí, kteří už tento problém mají zasebou.. Diky za tipy...
Mám čerpadlo BOSCH, je samonasávací....
Fakt mi jde jen o pár chytrých tipů a rad od lidí, kteří už tento problém mají zasebou.. Diky za tipy...
20:13:42
28.11.2006
28.11.2006

sep
-> favo110lrs: :vrtákem a pilníkem uděláš díru,ale na díru bez nálitku těžko tu mechanickou pumpu usadíš.
19:47:19
28.11.2006
28.11.2006

favo110lrs
-> Jakub Musil: normálne 1203 je pulzni cerpadlo nemuisi delat prepad...

19:46:43
28.11.2006
28.11.2006

favo110lrs
-> sep: to skus ale já bych si to vyvrtal vrtákem a pak propiloval...
19:45:07
28.11.2006
28.11.2006

Jakub M.
->favo 110 LSR
jde o řešení přepadu zpět do nádrže, ale ten tlak oleje je chytrá věc.... díky...
jde o řešení přepadu zpět do nádrže, ale ten tlak oleje je chytrá věc.... díky...
19:40:20
28.11.2006
28.11.2006

sep
-> favo110lrs: :a do bloku udělá díru kladivem
-> Jakub Musil: :nač přesně se ptáš?píšeš že máš externí čerpadlo,tak ho zapoj,ideálně přes relé na tlak oleje,aby jsi se vyhnul případné kremaci při havárce.
-> Jakub Musil: :nač přesně se ptáš?píšeš že máš externí čerpadlo,tak ho zapoj,ideálně přes relé na tlak oleje,aby jsi se vyhnul případné kremaci při havárce.
19:12:11
28.11.2006
28.11.2006

favo110lrs
staci jiný cerpadlo treba z 1203 nebo kdyz si sezens vacku s excentrem muzes si tam dat AC pumpu...
18:58:56
28.11.2006
28.11.2006

Jakub M.
Sháním radu, případně řešení tohoto problému při instalaci motoru Š Felicia 1.3 Mpi (přestavba na karburátor), který již nemá otvor pro mechanickou palivovou pumpu. Jde mi pouze o, pokud možno technicky promyšlené, nápady. Rozhodně nehodlám instalovat palivové čerpadlo z Felicie, které je myslím ponorné a je umístěno v nádrži vozu, protože již mám čerpadlo externí....
