
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
po přidání plynu se dusí
07:43:29
27.11.2006
27.11.2006

petas
Ten benzínovej filtr tam mam. Líh říkáš? Zkusím. Jezdím denně asi 30 km. "značkovejm" pumpám taky moc nevěřím. Pamatuju, že táta tenkrát natankoval shell a motor nějak neshell 

18:19:28
26.11.2006
26.11.2006

King
....jinak je sice fajn tankovat u tzv. značkovejch pump, ale když pominu hajzly, co benal ředěj za pomoci chemie vodou, tak jediná výhoda třeba shellu je v tom, že benal je dražší :) Voda v nádrži časem kondenzuje a usazuje se bez ohledu na značku pumpy a zvlášť při svátečním ježdění typu plná nádrž jednou za měsíc....
18:15:09
26.11.2006
26.11.2006

King
Předně bych nalil do nádrže decku lihu, aby se voda ze dna nádrže rozpustila v benálu a poslušně nádrž opustila. Pak bych namontoval zmíněnej jemnej filtřík mezi AC pumpu a víko karbu. Protůrování mohlo pomoct, ale nemusí tomu tak bejt vždycky - poněkud účinější je sundat airbox, vytočit motor a ucpat dlaní víko karbu - brutální podtlak karbec docela protáhne....
11:44:40
26.11.2006
26.11.2006

Nwkt
-> petas: Tankovat u Shell 

11:36:08
26.11.2006
26.11.2006

Karel.
-> petas: benzínovej filtr
11:35:11
26.11.2006
26.11.2006

petas
Vyřešeno ... vypadá to na vodu v benzínu, nebo nějakej bordel. Chtělo to pořádně protočit na neutrál a motor si to vcucnul.
Existujou nějaký fígle, jak tomu zabránit? Nějakej přípravek třeba ...
Existujou nějaký fígle, jak tomu zabránit? Nějakej přípravek třeba ...
11:05:44
26.11.2006
26.11.2006

Milos
onoho casu mi to robila nizka hladina v plavakovej komore
11:29:46
25.11.2006
25.11.2006

petas
Poslední dobou se mi stává, že normálně jedu, zastavim, motor chvilku běží na volnoběh a potom po přidání plynu chcípá. Poprvý jsem to nějak neřešil, ale dneska se mi to stalo znovu a musel jsem odjet na sytič. Jakmile jsem ho stáhnul tak to chcíplo. Po chvilce bylo zase všechno ok. Motor byl ohřátej a volnoběh držel normálně.
