Vacka verzus spotreba

prohledat
56 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 21.11.2006 do 05.12.2006, založil/a Majklsto
řadit dle data
15:25:03
05.12.2006
Power of Bass
takže ne 3 ale tak 8-10 ne? 13 a uz vidim jak doma tatikovi rozebiram motor,by me zabil 3
22:53:27
03.12.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Power of Bass: Pokud reaguješ na můj příspěvek, tak je to cca. 3.000,- za vačku a musíš dodat výměnou svojí a pak je to o upravené hlavě (zvětšení KP, zvětšení kanálů) a úprava karburátoru a saní a nejlépe k tomu i výfuk. Samozřjmostí by měl být motor v dobré kondici aby měl správné tlaky, protože s vyhoněmým motorem takového ýkonu nedosáhneš.
21:36:40
03.12.2006
Power of Bass
to zni pekne, to asi nebude levna uprava ale ze ? 1
22:38:22
30.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr F.: Máš to v mailu.4
22:29:16
30.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr F.: Co jsem se s ním bavil naposledy, tak je to jeho nejnovější a zatím nejlepší vačka, která je vhodná pro více méně sériové motory, kde nemusíš řešit jiné ventilové pružiny. Nabídnul mě dokonce doporučení natryskování karburátoru a nastavení předstihu. Motor pak prý se slušně upravenou hlavou měl na brzdě kolem 62-65kW. To časování jsem akorát prohodil, protože jsem to psal v rychlosti v práci. Je to 256/248.4
21:07:07
30.11.2006
Petr F.
-> Tuner#2: 248/256 od Čepka? 248 sání jako Favorit 136X a výfuk 256 jako úprava Sprint 75. Beru v potaz pouze hrubý čísla, pruběh otevírání a zavírání se může o malé stupně lišit. Odhadl bych velký krouťák od 2800-3800ot.m. cca. 120 a max. výkon 55-60 kW při 5700. K tomu velký zdvih ventilů od vačky. Dobře odladěná vačka navrhnutá k pěknýmu svezení. Poprosil bych jestli máš nějaký reference od Čepka k průběhu té vačky v motoru, hoď mě to na mejla.6 6
10:45:13
30.11.2006
Labros
-> Gemini: Tak nám teda vysvětli, co je špatně v té větě cos citoval
00:30:21
30.11.2006
Gemini
-> Tuner#2: nechajme to tak nema to zmysel
23:40:17
29.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Gemini: Labros jen potvrzoval má slova - taky v tom nevidím problém.
10:31:17
29.11.2006
Labros
-> Gemini: Píše pořád to samé, jen ty s tím máš pořád nějaký problém.
10:29:10
29.11.2006
Gemini
-> Tuner#2:
tohles napsal :

3:43:37
23.11.2006
Tuner#2
[id] [mail] vložit: [nick] [datum] [oboje] [odkaz]
-> Piston: Ta vačka má pak jakoby menší průměr a doženeš to na zdvihátkách ventilů, ale je plošší a tím pádem úhel otevření je větší.

a potom si sa opravil :)
17:37:57
28.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> Tuner#2: No jasně, záleží na zdvihu... Např moje kterou budu mít má časování okolo 275/265 a budou údajně vyhovovat seriový pružiny... Taky pak záleží v jakejch otáčkách ten motor bude provozovanej...
17:16:28
24.11.2006
Jarda - zrušená registrace
pavlicka bych nakopal, jednu mi zkurvil, tak si u neho nic brousit nenechavejte!!!, vici muze povidat, ma ji ted odeme doma
17:22:11
23.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bagrr: No jak u koho! Píšu, že nezáleží ani tak na tom kolik °má, ale na časování a zdvihu a pokud tu vačku jen někdo přebrousil, tak 280 přebroušenou si vačka z polotovatu "jen" s 265 či 270°strčí do kapsy, ale díky většímu zdvihu už musíš mít tvrdší pružiny aby se ventily stihly zavírat - takhle mě to bylo řečeno a tu co chci já, je poslední vačka, co smí bejt se sériovýma pružinama - pak už ne...

-> Gemini: Vždyť to tak píšu - zdvih doženež opracovámím celého průměru a materiál na palci co nejvíc zachováš. pak ale musíš nastavit ventilový vůle. Co je na tom k nepochopení nevím.4
16:14:03
23.11.2006
Labros
-> Gemini: a když jak říkáš "vezmeš" ten spodek, tak se stane co? Zvětší se ventilová vůle. A proto to "doženeš" těma červíkama.
16:13:16
23.11.2006
Labros
-> Gemini: mám dojem, že píšeš to samé, jako já a Tuner#2...
15:59:59
23.11.2006
Gemini
-> Tuner#2: tak ty si asi nemal v ruke prebrusenu vacku (ze dozenie sa to na zdvihatkach.... )1

vacka sa brusi tak ze sa bere aj spodok , tym je zachovany rovnaky, pripadne aj vacsi zdvih....a takto akoby zostal material na palce

15:48:33
23.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> Tuner#2: Mam takovej dojem že do 280 můžou býti pružiny seriové...
15:10:05
23.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Piston: MOTOR-EXCEL - p. Čepek. Jeden z nejlepších v tohle oboru v ČR. Tu co budu mít já, tak přebrušuje z dodané vačky a pokud chceš ještě větší úhel a větší zdvih, tak už z polotovaru, ale to je od 7.000,- vejš. Hodnoty té co budu mít já jsou 248/256 a zdvih větší o 1,2mm. Pak už má 270 a víc, ale na to už jsou potřeba tvrdší pružiny na ventilech, a samozřejmě patřičně upravené dávkování paliva - no prostě už celý motor.
14:23:59
23.11.2006
favo110lrs
VAČKA vs.SPOTŘEBA´= nesmysl...
14:12:05
23.11.2006
Piston
-> Tuner#2: -> Labros: Jo tak červíkama na vahadlech, tak tam je ten pes! Už je mi to jasný! Já pořád viděl jen tu hřídel. Díky hoši. 4

-> Tuner#2: Jak si narazil na tu, co budeš mít. Vlastní návrh nebo nečí zkušenosti? Taky po něčem pokukuju.
13:46:12
23.11.2006
Labros
-> Piston: Nemusí - uvědom si, že ventilová vůle se dá štelovat.. Takže můžeš zvětšit jak zdvih tak celkovej integrál zdvihu, aniž bys nějak zvyšoval palce. Ale lepší je samozřejmě přebrousit vačku která má víc matroše.
13:43:37
23.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Piston: Ta vačka má pak jakoby menší průměr a doženeš to na zdvihátkách ventilů, ale je plošší a tím pádem úhel otevření je větší.
13:31:41
23.11.2006
Piston
-> Tuner#2: Tak to už vůbec nechápu. Pro dosažení většího zdvihu tam přece musej nějakej ten matroš přidat nebo prostě tu vačku nějak nafouknout jinak to přece neni možný...
12:50:33
23.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Piston: Ale dozáhneš a dosáhneš klidně i většího zdvihu vačky. Navíc není vačka jako vačka, protože samotné ° otevření nejsou až tak podstatné, ale důležité je taky časování a zdvih. Já budu mít vačku přebroušenou a upravenou (což taky někdo nedělá) za 3.500,-
12:09:42
23.11.2006
Piston
-> ps: To jo, ale prostým přebroušením se nedosáhne toho, aby ventyl otevíral dřív nebo zavíral pozdějc, ne?
12:06:29
23.11.2006
petr s
-> Piston: Ostrá vačka je tupější
12:05:05
23.11.2006
Piston
Takovej technickej dotaz: Moc mi neni jasný, jak se dá obecná vačka přebrousit na ostřejší. Přece ta ostřejší drží ventil otevřený déle. To podle mě znamená, že ta ostřejší vačka na sobě musí mít i víc materiálu, ne?

(Neberte to jako rejpání, jen nevim, jak to ti brusiči dělají) 4
10:12:08
23.11.2006
Labros
-> Rapid135: co já jsem slyšel že si lidi nechávali přebrousit vačku tak jim na to stačila třeba ta sériová 136ková
09:30:15
23.11.2006
Dušan
-> Rapid135: to se zase neboj, po 14 dnech jezdeni si budes miyslet ze ta skodna tak jezdi od mala. Hlava chce snizit kvuli KP. Ja mam treba 10,6 ( -0,8mm )
09:28:18
23.11.2006
Rapid135
-> Dušan: hlava bude fe 50kw mpi pokud ju splasim,jinak ten motor bude mit brousenej spodek+loziska a novy pisty,krouzky vlozky.jen doufam zwe ho neoddelam
08:47:05
23.11.2006
Dušan
-> Rapid135: vsechno nech. jen hlavu by to chtelo liznout4
06:52:26
23.11.2006
Rapid135
este drobnej dotaz,kdyz si teda tu 260ku poridim,bude to chtit jianci vahadla,ventily,tycky nebo to muze zustat seriovy?
23:47:39
22.11.2006
Dušan
-> Majklsto: jedine nechat prebrousit u nas v CR ( v Brne ) cena ale nevim jaka je
21:23:30
22.11.2006
Majklsto
Prosim vas neviete kto a kde na slovensku brusi vacky,lebo ja poznam len ludi co chcu za hotovu vacku 3500 a to sa mi zda moc 10
19:06:14
22.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> Labros: na přebroušení u jak kohoi, třeba můj brusič požaduje vačku pouze z 50kW feldy, páč má prej drobátko jinčí palce, na vačku z 50kW fáva by to prej podle jeho špalony nenabrousil....
18:33:42
22.11.2006
Rapid135
-> Labros: ja mam ted v zadrenym 742.136 jednu seriovou tak ta by mela stacit taky na prebrouseni ne?
16:50:06
22.11.2006
Labros
-> Rapid135: tak tu bych bejval od tebe bral všema deseti, když jsem stavěl motor, nakonec jsem ji nesehnal... Na přebroušení stačí jakákoliv třeba z obyč fáva kterých se všude válí desítky...
16:18:34
22.11.2006
Karel.
-> Rapid135: 3 taky to mám kousek k němu tak 6km1 To se chce svézt s tou vaačkou a pak uvidíš2
16:15:10
22.11.2006
Rapid135
-> Karel.: ukecals me,k pavlickovi to mam asi 20km takze no problem 1
16:14:06
22.11.2006
Karel.
-> Rapid135: 3 3 přesně tak, taky ji tam chci nechat přebrousit1 Jako nevím já tady z Brna s Dušanem mám e 260/260 a je to krása když už tak už4 Super je, že ti to prostě táhne až do těch 6000, jedeš na 5 šlápneš a cítíš jak tě to kopne bobma no1
16:08:48
22.11.2006
Rapid135
-> Karel.: to ju mam prebrusovat kdyz mam doma seriovou z motoru 136X ? nicmene pavlicek bosonohy to jisti 5
16:06:47
22.11.2006
Karel.
-> Rapid135: 2604 jako fakt
ALL: co doporučujete za vačku aby držela normální volnoběh ajelo to líp než 260?1 A aby to nežralo moc!!!280/280??
16:05:02
22.11.2006
Rapid135
a jak moc poznam v 742.136 vacku z fava 50kw? tusim ze to je 248/248
06:56:40
22.11.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
zvýšení výkonu se neprojeví na spotřebě na spotřebě se projeví styl jízdy... když budeš pouze využívat toho že motor líp drží otáčky do kopce a nemusíš zuřivě dupat na pedál tak pude spotřeba dolů, naproti tomu když budeš neustále využívat toho co ta vačka umí tak pude spotřeba nahoru ;)
00:36:16
22.11.2006
Gemini
cloveku po case nestaci ani 304ka :) ale vykon motora je inde.....kto hlada, najde
22:56:59
21.11.2006
Dušan
jj karel ma pravdu. 260 forever, mozna by bodlo i vic 1
21:53:03
21.11.2006
Karel.
-> Majklsto: tu 260 cítím dost!!!!Jako bez keců je to super já jsem z toh nadšenej, ale už mi to zase nestačí1
21:34:53
21.11.2006
Majklsto
a je to velka zmena co do vykonu ked by som tam dal 280 a kompresiu mam uz teraz 1:10 myslim oproti tej z 110ls,myslim ci to stoji z tie prachy alebo ako velmi to citit
19:28:07
21.11.2006
Gemini
s 280tkou sa da jazdit +0.5-0.8 l
Extreme Tyres