skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Setrvačník - vyvážení
17:24:47
23.11.2006
23.11.2006

favo110lrs
-> Psilocibin: jj to jinak nejde...
17:02:36
23.11.2006
23.11.2006

Psilocibin
Když jsem odlehčoval setrvák Tak jsem musel klikovku s nasazeným setrvákem a řemenicí nechat vyvážit. Dělali mi to v Zábřehu na moravě. Myslím že PAS
10:09:16
23.11.2006
23.11.2006

Labros
samozřejmě nový auta to mají vyvážený komplet, jinak by jim házel motor...
21:29:33
22.11.2006
22.11.2006

Peklo-Evo-Luboš
-> Labros: Jo, ja sem to taky nevedel, dozvedel sem se to az kdyz sem stocil setrvak :-) :-)
21:24:41
22.11.2006
22.11.2006

Montér
No me de o to jestli novy auta maj na samotnym motoru vyvaženou samotnou kliku, nebo je to spárovaný se setrvákem... nejde o motor škoda 

16:51:46
22.11.2006
22.11.2006

Labros
-> Peklo-Evo-Luboš: to jsem nevěděl s těma nehomogenitama v odlitku. Každopádně já bych taky nejdřív brousil a pak vyvažoval, ale původní diskuze byla úplně jiná.
16:31:56
22.11.2006
22.11.2006

Peklo-Evo-Luboš
-> Labros: material v setrvacniku neni zcela homogeni, takze muzes stocit treba velkou cast toho kde to je jakoby "vic nahecmany" nez kde je ten material min nahustenej. Tim ovlivnis vyvazeni. Kazdopadne podle me vyvazovat az po soustruzeni. :-)
09:17:16
22.11.2006
22.11.2006

Labros
záleží na tom, co a jak bylo před úpravou setrvačníku vyváženo.
19:33:47
21.11.2006
21.11.2006

Gemini
treba dat vyvazit komplet cize srob - remenica - rozvodove - kolecko - kluka - zotrvak - veniec - spojka
16:14:53
21.11.2006
21.11.2006

Labros
samozřejmě že nejlepší je udělat rovnou i celkovou generálku motoru, náprav a kastle, ale na to se myslím neptal..
15:54:07
21.11.2006
21.11.2006

favo110lrs
pocitej že klika taky nejni přesne vyvážená na gram... a řemenice jak by smet... no proste to chce vzit celej komplet motor jde klidnej a lip jede....
15:51:06
21.11.2006
21.11.2006

Labros
Podle mě pokud byl setrvačník vyváženej před soustruhem, tak musí bejt vyváženej i po soustruhu, ne? Pokud se teda neodstružila nějaká ta vyvažovací díra
15:47:47
21.11.2006
21.11.2006

Nwkt
-> Montér: Už se tu o tom vedla diskuze a pokud se nemýlim tak se došlo k závěru že je lepší to vyvažovat jako celek
15:30:52
21.11.2006
21.11.2006

Montér
-> Peklo-Evo-Luboš: A když na motor není šáhnuto? By se mi kůlivá tomu nechtěl rozebírat...
14:15:22
21.11.2006
21.11.2006

Peklo-Evo-Luboš
nejlip oboje
13:24:39
21.11.2006
21.11.2006

Montér
Je třeba po úpravě, stočení setrvačníku ho nechat vyvážit aj s klikou, nebo stačí samotnej? Dík
