skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Klepanie
10:13:35
20.11.2006
20.11.2006

Dušan
-> mig 125: nejlepsi je to tam kde je maximalni tocivy moment coz je u skodovek okolo 3000 ot. takze treba podle me 2500-3000 ot je pohoda.
10:12:32
20.11.2006
20.11.2006

Vrba
-> Jaseba: častěji podřazuj
10:10:48
20.11.2006
20.11.2006

mig 125
hmm a ake su vlastne optymalne otacky pre jazdu po rovine? som myslel ze ked je motor minimalne zatazeny- ze ide vlastne hlavne svojou zotrvacnostou tak mu male otacky nevadia
dokonca som myslel ze este setrim palivo
asi to mam pomylene co?
dokonca som myslel ze este setrim palivo
asi to mam pomylene co?21:43:00
19.11.2006
19.11.2006

Rapid135
-> Jaseba: no pokud jezdis v tech otackach co pises tak buh s tvym motorem. muze ti klepat klika muzes mit malooktanovej benzin,horsi svicky,kabely,blbej predstih a nebo ti nekde mlati kus plechu,je toho na vyber dost.este na vuli ventilu sem zapomenul
21:32:21
19.11.2006
19.11.2006

UsAndThem
je to normalne, proste jazdi v "zelenom" poli otackomera ak si chces dlho uzivat svoj motor
18:15:51
19.11.2006
19.11.2006

Jaseba
mam taky blby problem, moja 136 pri zatazi do kopca pod malym plynom klepe alebo ked idem po rovine alebo aj z kopca a mam otacky na 1500-2000, mam taky dojem ze by to mohlo ist od rozdelovaca, ale ten som dal druhy a stale to roby, moze to robyt mazanie? je to taky zvuk ako ked je volny plech
