)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nastavení sytiče
10:10:38
20.11.2006
20.11.2006

Labros
-> Gryzly: Jo to je fakt, kdyby se ten šestihran na páčce sytiče co v něm drží konec struny neotáčel, tak by tu strunu ohýbal k jedný straně bovdenu, a mohlo by to drhnout.. zkus... a buď rád, že ti zatím nedrhne plynové lanko (stejně bychom tě nesrovnávali s chookim, protože chooki při jakékoliv poruše typu drhnoucí lanko spustil vodopád nadávek na AZNP a jeho mizerné kšuntové výrobky
)
)18:52:53
18.11.2006
18.11.2006

trestament
-> Gryzly: delalo mi to to samy, taky se to nedovrelo a stacilo do nej trosku brnknout a zatahl se uplne, takze jsem to docasne vyresil tak, ze jsem tam natahl pruzinku, ktera sytic dovirala a pak sem vezl auto na emise a tam mi ten typek rozdelaval a cistil karbec a pak to lanko tak prisrouboval, ze to fungovalo spravne, takze ta chyba nebyla nikde u packy sytice, ale vylozene na karbu na tech dvou sroubkach, nevim jak, ale proste to tak bylo, jestli ono jak prostrkavas to lanko tim sroubkem, kterej pak dotahujes jesi tam nezalezi na uhlu pod kterym to lanko tim sroubkem protahujes
17:39:10
18.11.2006
18.11.2006

Gryzly
-> dyrup: zkusím
-> colaczech: bowden je vidět kousek nasd červenou čárou
už si připadám jako chooki a jeho drhnoucí plynové lanko.
-> colaczech: bowden je vidět kousek nasd červenou čárou
už si připadám jako chooki a jeho drhnoucí plynové lanko.
13:14:14
17.11.2006
17.11.2006

dyrup
Já měl podobná problém. Taky jsem si myslel, že mám moc utažený ten bovden, ale tím to nebylo. Po hodině drbání jsem zjistil, že je to tím druhým šroubkem. Na té páčce. Nevím proč, ale jak jsem dal trošku delší šroubek tak už to šlo bez problémů. Asi jak se to přitáhlo tak se ta matka k té páčce přiháhla a zadíralo se to. Zkus vyměnit ten šroubek za trochu delší. Je to otázka 5 min. a uvidíš. 

09:11:12
17.11.2006
17.11.2006

colaczech
jestli ti ten bowden jde presne jak to mas zvyraznene tou cervenou barvou na obrazku,tak ho zkus zkratit.Bowden i strunu,vypada to ze je moc zlomeny a tak ti to drhne.Mel by tam byt plynuly oblouk a ne takova ostra zatacka.
22:01:06
16.11.2006
16.11.2006

Gryzly
tudy to jde. pod auto se mi dnes lehat nechtělo.
21:59:05
16.11.2006
16.11.2006

Gryzly
šroubek
21:58:27
16.11.2006
16.11.2006

Gryzly
z tétio poohy to páčkou zevnitř už dál nedám.páčka pruží. ale tad vzadu to jde lehce posunout, mě se zdá že ta struna jde moc do vejšky.
19:21:26
16.11.2006
16.11.2006

minno
-> Gryzly: a skúšal si ako chodí páčka ešte pred pripevnením struny na karbeč? Teda pripevnená struna aj bowden na páčke v kabíne a na karbeči pripevený len bowden. Tak aspoň zistíš kde to robí neplechu. A nie sú náhodou nový bowden aj struna o niečo dlhšie? Či to niekde nepne.
Ak chodí aj prívera na karb. pekne, musí to chodiť. Ja som sytičový lankokomplet menil len raz, a chodí to dobre. Aj šróbik na páčke v búdke musí byť dotiahnutý len jemne, aby páka nešla ťažko.
Ak chodí aj prívera na karb. pekne, musí to chodiť. Ja som sytičový lankokomplet menil len raz, a chodí to dobre. Aj šróbik na páčke v búdke musí byť dotiahnutý len jemne, aby páka nešla ťažko.
16:00:56
16.11.2006
16.11.2006

Gryzly
-> spartra: Já vám to ofotím.
bowden není dotaženej, včera jsem ho naporvvé= dotáhl málo, že se vysmekl, je tam nová struna i bowden, protože ten puvodní to taky dělal.Bowden jsem nalil olejem a pak prochokl kompresorem. jak jsem, psal v brejlích to je na strávným místě, o karbec se to neopírá. já to nechápu, prostě jako by se ta struna někde scvrkla a napružila, páčka vevnitř se trochu vrací, a když ještě víc zatlačím tak to poskočí a sytič se přivře, ale ne na doraz, ale stačí vzadu do páčky tuknout a doskočí na doraz, jak ho ta struna tlačí.
bowden není dotaženej, včera jsem ho naporvvé= dotáhl málo, že se vysmekl, je tam nová struna i bowden, protože ten puvodní to taky dělal.Bowden jsem nalil olejem a pak prochokl kompresorem. jak jsem, psal v brejlích to je na strávným místě, o karbec se to neopírá. já to nechápu, prostě jako by se ta struna někde scvrkla a napružila, páčka vevnitř se trochu vrací, a když ještě víc zatlačím tak to poskočí a sytič se přivře, ale ne na doraz, ale stačí vzadu do páčky tuknout a doskočí na doraz, jak ho ta struna tlačí.
14:07:23
16.11.2006
16.11.2006

spartra
jo neopírá se ti někde struna na karburátoru

13:59:13
16.11.2006
16.11.2006

Labros
myslim, že ho trochu podceňujete, koneckonců psal i že to na karbeci chodí lehce, a naznačuje že se struna zadrhává někde v bovdenu mezi páčkou a karbecem.
13:22:38
16.11.2006
16.11.2006

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Gryzly: jj je to na 100% tim sroubkem na karbecu co drzi bovden, utahní to jen pozvolna s citem, protoze jinak škrtíš i to lanko

11:47:21
16.11.2006
16.11.2006

Labros
taky jsem to dělával nějak jako Dušan když jsem měl SEDR, a vždycky chodil krásně
11:09:47
16.11.2006
16.11.2006

King
Jasně - šroubek pro upevnění bowdenu - spousta lidí ho utahuje, jako kdyby jeho pomocí držel pohromadě motor :)
07:46:41
16.11.2006
16.11.2006

spartra
jo ten šroubek je prevít

07:41:43
16.11.2006
16.11.2006

Dušan
-> Gryzly: jestli moc neutahujes ten sroubek na karbecu co drzi ten bowden. To potom skrti i lanko. Jinak ja to nastavuju tak, ze napred necham packu dole, necham sytic taky dole, mrknu kde to na tom lanku bude, cely si to posunu doprava abych na to mohl dobre klicem a dotahnu to. Lepsi ale je kdyz si to lanko oproti tomu sytici jeste popotahnu doprava o 0,5mm. Pak to chodi jak ma. Dlasi moznost spatneho chodu je skripnuti bowdenu nekde u nadrze
23:28:37
15.11.2006
15.11.2006

Vins - zrušená registrace
hmm tak to máme stejnej problém,mě to též taky toto dělá.
23:20:31
15.11.2006
15.11.2006

Gryzly
Poradtě mi kde dělám chybu, už jsem u několika aut nastavoval nebo měnil táhlo sytiče a dost často mi tzo dělá takovou blbou věc. Naposled včera jsem vyměnil bowden i strunu, promazal jsem ovládací páčku, na karbecu to chodí taky pěkně. bowden jsem protálh správným otvorem v tunelu do prostoru před převodvkou. a stejně to dělá zas tu blbou věc, že když ho zapínám tak v pohodě a když ho vypínám, tak je cítit odpor jako by ta struna pružila, pak to najednou povolí a páčka zajede dolů, ale když se kouknu na karbec tak je sytič nedovřenej, a stačí do něj rukou trochu drbnout a dosočí lehce na doraz. Páčku na tunelu nastavuju tak aby byla asi centimetr nad podlahou, když se páčka na karbu dovře.
