skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
chlazeni oleje
19:21:07
21.11.2006
21.11.2006

petr s
-> Petr P: někde v inzerátech to někdo prodával a měl tam fotku
18:00:12
21.11.2006
21.11.2006

Petr P
-> ps: Diky, ja si myslel ze tam byl jiny plech, ale porad nevim jak to konkretne ma vypadat..
19:45:48
20.11.2006
20.11.2006

petr s
-> Petr P: Na pravé straně je upravený plech pod motorem a na něm přišroubován chladič
18:22:56
20.11.2006
20.11.2006

Petr P
Nemá někdo fotku jak byl umístěnej origo chladič oleje třeba u 120LS? Nebo aspoň popsat.. Díky
08:51:44
16.11.2006
16.11.2006

Bery
výměník se dělal jak do vany,tak byl třeba i mezi blokem a olej filtrem...jen kde jsem to viděl....
S tou teplotou oleje a nevýhodou chladiče- nechá se to odbourat.Pokud to auto není jako klasický spotřebák,tak si prostě nejdřív nastartuješ,ohřeješ a pak vyrazíš....Ale to musí člověk vědět na co to auto bude sloužit
S tou teplotou oleje a nevýhodou chladiče- nechá se to odbourat.Pokud to auto není jako klasický spotřebák,tak si prostě nejdřív nastartuješ,ohřeješ a pak vyrazíš....Ale to musí člověk vědět na co to auto bude sloužit
21:39:54
15.11.2006
15.11.2006

Libor
-> black_dragons: myslis ten vymenik ze meli seriove nekde v bloku? sem si nejak asi nepovsimnul , a nemel by jsi nejake schemata, chytre knizky nebo alespon obrazky ohledne tohoto motoru?
19:02:53
15.11.2006
15.11.2006

red.bill
podle mě je pro motor mnohem lepší když bude mít olej co nejdřív ohřátý a bude se držet jeho stejná teplota než když ho budeš jen ochlazovat... jak se tu psalo chladič je jednodušší na čas, z hlediska funkčnosti výtězí výměník
18:47:44
15.11.2006
15.11.2006

black_dragons
-> Libor: nic proti ale golfy 1.8 meli vymeniky uz od roku cca 86... takze proc .. ??? ale take se priklanim k chladici je to lepsi varianta nehlede na to ze ti bude olej zahrivat vodu..
07:23:29
15.11.2006
15.11.2006

vhml
kdyz das chladic tak ti to bude po nastartovani chladit uz tak studenej olej, kdezto vymenik ti ho bude ohrivat az k 80C. Vymenik je tepelne stalejsi, porad drzi tu samou teplotu, kdezto chladic ji porad akorat snizuje nezavisle na tom jaka aktualne je
22:09:39
14.11.2006
14.11.2006

petr s
-> Libor: Výměník voda olej není závislý na rychlosti jízdy
21:57:50
14.11.2006
14.11.2006

Libor
tak tu mam 2strany co tvrdi kazda neco jineho. napsal by mi proim tedy nekdo co jsou u ceho jeste dalsi vyhody?
21:17:46
14.11.2006
14.11.2006

vhml
no rozhodne je lepsi vymenik, na praci je ale jednodussi chladic
20:54:57
14.11.2006
14.11.2006

borrico
-> Libor: Erko mělo chladič oleje standartně, tak bych ho tam narval a neřešil to.
10:20:50
14.11.2006
14.11.2006

petr s
-> Libor: Raději výměník voda olej
10:17:20
14.11.2006
14.11.2006

gabo000000 - zrušená registrace
presne tak...ked zam chces dat vodu z motorového okruhu ta to moc chladit nebude.... olejovy chladic je podla mna lepsie riesenie

08:35:21
14.11.2006
14.11.2006

Martin33
já si myslím že větší účinnost by měl přímo olejový chladič vzhledem k tomu že voda v chlazení bude mít 80-90°C
08:31:29
14.11.2006
14.11.2006

Libor
dodavam ze sejedna o motor 1,8 z golfa s plechovou vanou
08:31:00
14.11.2006
14.11.2006

Libor
resim jak bych mel u erka chladit olej a mam asi dve varianty moznosti ,tak nevim ke ktere se rozhodnout
1) do vany natahnout a zavarit vedeni vody a mit vymenik olej voda ve vane.
2) nebo rozpojit u olej. filtru vedeni oleje a pripojit olejovy chladic.
poradte prosim co je lepsi reseni ,u chlazeni oleje ve vane vodou sem jeste myslel na tento okruh napojit pred vanou teleso topeni jako predchlazeni vody.
1) do vany natahnout a zavarit vedeni vody a mit vymenik olej voda ve vane.
2) nebo rozpojit u olej. filtru vedeni oleje a pripojit olejovy chladic.
poradte prosim co je lepsi reseni ,u chlazeni oleje ve vane vodou sem jeste myslel na tento okruh napojit pred vanou teleso topeni jako predchlazeni vody.
