skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kontakty v prerusovaci
10:34:32
17.11.2006
17.11.2006

King
-> Gemini: Kupodivu velice podobně se to chová, když máš mezeru 0.05mm :)
09:32:58
17.11.2006
17.11.2006

Gemini
zmenou odtrhu sa meni aj charakteristika regulacie predzapalu, cize na nastaveni odtrhu stoji vsetko.......skuste si dat odtrh 1mm......motor pojde na volnobehu a nebude sa dat vytocit do otacok, ani na neutraly
16:31:09
16.11.2006
16.11.2006

King
-> mig 125: Ber to tak, že to je prostě jemná mechanika a každá odchylka je v rozdělovači násobená 2ma (rozvody)....
16:03:13
16.11.2006
16.11.2006

mig 125
ale aj tak je to divne...ved tam aj keby to malo uplne iny tvar tak ta vacka po ktorej sa to kladivko klze je ta ista...takze sa odsuva o rovnaky kus...jedine co ma napada ze preco sa to meni je to ze na novom kladivku je aj novy ten pruziaci pliesok co to kladivko vracia...a teoreticky ak bol ten stary unaveny...ale zase na druhu stranu iskru to hadze pri rozpajani kontaktov a tam je jedno aka je ta pruzina...ale ved to je v podstate jedno hlavne ze to ide

13:34:43
16.11.2006
16.11.2006

King
-> Labros: ...a proto odpovídám, že po každým hrábnutí do rozdělovače se sluší přenastavit zákl. předstih. Nikdo nezaručí, že novej kontakt je mechanicky přesnou kopii toho původního (zvlášť v éře druhovýrobních šmejdů) a proto není 0.4mm na jetým kontaktu¨, jako na novým)....
11:27:59
16.11.2006
16.11.2006

mig 125
-> Labros: jj tak je ;-) -> PeterP136: nieco podobne bolo na kamosovej 120...mu to hocikedy za jazdy zdechlo a nist...sme vymenili cievku a zrazu to slo...na dalsi den to iste...prisiel elektrikar nieco obrusil na palci a zase to jeden den islo a na druhy to zase zdechlo...nieco nas osvietilo a sme kukli na kontakty a tie wolframove kontaktne plôšky tam neboli :-) - inak jemu ked som vymenil kontakty a nastavil tak mu to tak predzapal ostal postarom... - mozno to bolo tym ze ma stary typ rozdelovaca, teda aj prerusovaca...alebo co ja viem co...kazdopadne diky za info ze to je normalne 

10:45:47
16.11.2006
16.11.2006

Labros
-> King: To on ví, ale ptal se, jestli může být různý předstih s různými kladívky, která mají stejný odtrh. Na to mu odpověděl PeterP136.
18:18:58
15.11.2006
15.11.2006

PeterP136
-> Tom.t: Ved ani predosly majitel mojej skodovky s nimi nic robit nemusel :). Ked mi ich (este som bol neznaly veci :) ) menil jeden znamy tak len oci otvaral ze to este jazdilo. Tam uz nebola jamka a kopcek ale 2mm hlboka ryha cez cely kontakt.
13:31:23
15.11.2006
15.11.2006

King
-> mig 125: Nic novýho pod sluncem - s měnící se vzdáleností kontaktů se mění i předstih, takže po každým hrábnutí do rozdělovače se sluší nastavit zákl. předstih.
-> Tom.t: To poznáš až s tím najezdíš řádově desítky tkm za rok
-> Tom.t: To poznáš až s tím najezdíš řádově desítky tkm za rok

22:20:30
14.11.2006
14.11.2006

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
co tady řešíte za kraviny
ja jsem zatim ani u jednoho motoru s kontaktama nic delat nemusel
ja jsem zatim ani u jednoho motoru s kontaktama nic delat nemusel
21:35:30
14.11.2006
14.11.2006

spartra
labros, já nic, já cikán, sem v tom byl nevinně


20:53:30
14.11.2006
14.11.2006

PeterP136
Nieje odrh ako odtrh ;). Odtrh 0.4mm na novych kontaktoch nie je to iste ako "odtrh" 0.4mm na kontaktoch s 0.5mm napalenym kopcom. :). Ja som to s kontaktami vydrzal asi 40tkm, menil som ich ako sprosty spociatku kazdych 10tkm potom uz po 5tich a nakoniec som sa dokopal k nahodeniu favo rozdelovaca :). Proste kontakty co som zohnal boli po 5tkm na odpis. Odtrh sa na nich uz rozumne nedal nastavit.
20:24:04
14.11.2006
14.11.2006

Labros
-> spartra: To jsou furt ty tvoje utahovací momenty 

22:10:56
13.11.2006
13.11.2006

spartra
jo to známe, jenom někdo strhnul šroubek kterým se to utahuje
se to štelovalo samo

se to štelovalo samo

19:17:02
13.11.2006
13.11.2006

Labros
neřešil bych a nastavil správný předstih
19:16:48
13.11.2006
13.11.2006

Labros
to je možný, že se změnil předstih, i když odtrh zůstal stejnej - prostě není kladívko jako kladívko ;)
19:13:13
13.11.2006
13.11.2006

mig 125
minule som meral oddrh a bol menej ako 0,35 tak som to nastavil na 0,40 a v pohode to jazdilo(az na to ze motor nesiel v otackach velmi pravidelne - ale to uz robilo aj predtym..a este sa mierne zvysili otacky) tak som tie kontakty vymenil a nastavil 0,40 a dost mi klesli volnobezne otacky(musel som trochen postelovat karbec)...inak vsetko v pohode motor ide fajn...tak by ma zaujimalo cim to moze byt - tie otacky...napadol ma jedine predstih ale ten sa v podstate nemohol zmenit lebo som nastavil odtrh rovnako ako predtym...co myslite cim to je?
