pick up-y maji jiny staly prevod, me bylo receno!
ja mam favorita 135B 40kW a ted sem snim letel do brna a zadnej zazrak to nebyl!!!
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Forman stříkačka - je línej
22:51:38
12.11.2006
12.11.2006

mirčán
21:29:31
12.11.2006
12.11.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Yret: Pick-up má jinej převod. I Felda Pick-up lítá jinak než klasika.
19:55:58
12.11.2006
12.11.2006

Pavel P@nkáč
Jeste me napadlo koukal jsi na filtr vzduchovy?
14:38:31
12.11.2006
12.11.2006

Yret
-> Max:
jo svody, ale u aut s katem jsou kratší než u auta bez katu.
No něják to zkusím.
Palivovej filtr budu taky měnit, ale pěknej oser, je u tý nadrže.
Tlak benzínu taky chystám
No je to 136B a mám ještě pikapa 135 s karbecem a ten líta jak blázen, To vůbec nejde srovnávat.
Ale o maximalku nejde, ale o lenost toho auta jako celek.
jo svody, ale u aut s katem jsou kratší než u auta bez katu.
No něják to zkusím.
Palivovej filtr budu taky měnit, ale pěknej oser, je u tý nadrže.
Tlak benzínu taky chystám
No je to 136B a mám ještě pikapa 135 s karbecem a ten líta jak blázen, To vůbec nejde srovnávat.
Ale o maximalku nejde, ale o lenost toho auta jako celek.
20:38:02
10.11.2006
10.11.2006

Max
-> Yret: lambda je ve svodech ne v 1.dílu vejfuku.
Muže bejt vysypanej kat....
Taky by bylo dobrý změřit tlak benzínu. Jeslti neni trochu zanešenej filtr. parkrát už se mi to stalo...ale řešilo se t ov extrémech kdy auto točilo tak 1300ot/min a pak to vymechavalo a chcipalo.
Jinak tyhle auta nikdy nebyla závodníci....
Ovšem já když jsem měl 135B-40kW tak sem s tim jel i přes 150km/h. tachometrovejch... byl to hustej zážitek
Muže bejt vysypanej kat....
Taky by bylo dobrý změřit tlak benzínu. Jeslti neni trochu zanešenej filtr. parkrát už se mi to stalo...ale řešilo se t ov extrémech kdy auto točilo tak 1300ot/min a pak to vymechavalo a chcipalo.
Jinak tyhle auta nikdy nebyla závodníci....
Ovšem já když jsem měl 135B-40kW tak sem s tim jel i přes 150km/h. tachometrovejch... byl to hustej zážitek

17:22:57
10.11.2006
10.11.2006

Honza M
-> Jirik: Doufám že nejezdí plnou rychlostí. Vždyt to by bylo už o hubu 

12:06:45
10.11.2006
10.11.2006

Yret
No první díl z karbecu mě taky napadnul, ale je tam lambda - to jediný mě pálí.
Jinak bych to vyměnil
No přemejšlím zda kat neotevřu z vrchu, nevyhrabu z nej svinstvo, dam do vnitř trubku a celé to zavařím.
na oko bude OK :-)
Maximalku mám 130,- ale jak říkam je to lenoch
Jinak bych to vyměnil
No přemejšlím zda kat neotevřu z vrchu, nevyhrabu z nej svinstvo, dam do vnitř trubku a celé to zavařím.
na oko bude OK :-)
Maximalku mám 130,- ale jak říkam je to lenoch
09:46:23
10.11.2006
10.11.2006

Jirik - zrušená registrace
Kámoš má Formana BMM 40 kW a má v papírech top speed 125 km/h. 

22:34:27
09.11.2006
09.11.2006

Dexter_H
srát na kat, dá první díl vejfuku z karbec favorita-bez katu. myslim, ze takhle to je nejmensi zlo
13:57:04
09.11.2006
09.11.2006

Pavel P@nkáč
-> Yret: da se taky prorazit a vysipat...
10:36:40
09.11.2006
09.11.2006

Dušan
-> Yret: no sel by podle me i uriznout a dat tam trubku
10:34:14
09.11.2006
09.11.2006

Yret
No vzhledem ke kilometrům taky možnost
Da se něják nahradit.
Popř jestli by tam šlo potrubí ze starýho fava bez katu?
Da se něják nahradit.
Popř jestli by tam šlo potrubí ze starýho fava bez katu?
10:07:53
09.11.2006
09.11.2006

Pavel P@nkáč
bych to vydel na vysipanej kat ale nemusi byt
09:55:55
09.11.2006
09.11.2006

Yret
Pořidil jsem winterwagen formana van plus, motor 50 kW, rok 95.
Auto davam dohromady, ale je to takovej lenoch co nejde za plynem.
Pri rozjezdu celkem OK, ale když jedu do kopce a řadím nahoru tak mu dlouho trvá než jde do otáček a pomalu se to rozjíždí.
Při jízde na dalnici to na čtyřku rozjedu 130, dam pětku a neudrží to a při plným plynu rychlost padá na 120.
Dal jsem nové víčko rozdělovač, kabely, svíčky.
Asi by to chtělo změřit napětí od cívky, tlak v palivovým systemu a tlaky válců.
Jak třeba očistit vstřik ventil?
Někdo nějáká rada
Auto davam dohromady, ale je to takovej lenoch co nejde za plynem.
Pri rozjezdu celkem OK, ale když jedu do kopce a řadím nahoru tak mu dlouho trvá než jde do otáček a pomalu se to rozjíždí.
Při jízde na dalnici to na čtyřku rozjedu 130, dam pětku a neudrží to a při plným plynu rychlost padá na 120.
Dal jsem nové víčko rozdělovač, kabely, svíčky.
Asi by to chtělo změřit napětí od cívky, tlak v palivovým systemu a tlaky válců.
Jak třeba očistit vstřik ventil?
Někdo nějáká rada
