-> Tom.t: ja mam zase s shellkou jen dobre zkusenosti, tankuji v moste na dvou pumpach a obje v poradku, jedil jsem tam drivei se skodofkou tam jsem tankoval zasadne N95 a pidaval aditiva, a ted jezdim s autickem ktery taky bumba n95 a bez problemu, tankoji obcas i v chomutove a benzin zase ok....... bude to asi tim ze shell si necha vyrabet benzin z ropy u nas na severu v cesky rafinersky.... cena jednoho litriku n95 v moste je 27,50 a v chomutove 26,90... :) jinak do sade jsem drive tankoval u aralu a u omv a benzin byl podobne kvality jako shell a cena byla vzdy stejna...... :)
neni to reklama je to jen zkusenost kterou s touto firmou mam........
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
3 válce 2x to samy
prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 08.11.2006 do 16.11.2006, založil/a Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
10:29:06
16.11.2006
16.11.2006

Palic - zrušená registrace
22:24:57
14.11.2006
14.11.2006

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Bruno: taky jsem s nima skoncil

18:53:15
14.11.2006
14.11.2006

Bruno
U shellu jsou hovada,mě na jejich benál auto chcípá na volnoběh, vůbec to nejede a cuká. A navíc maj benál drahej jak prase.
17:15:27
14.11.2006
14.11.2006

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Labros: karbec byl 100% 
kurvy, uz me na te shell-ce neuvidi

kurvy, uz me na te shell-ce neuvidi

18:36:42
13.11.2006
13.11.2006

Labros
-> Tom.t: asi nafta ;) To odpovídá tomu vysokýmu objemu HC. Nebo leda, že by byla brutálně bohatá směs, dejme tomu uvolněná tryska v karbeci...
17:21:50
13.11.2006
13.11.2006

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
tak dneska jsem vyndal všechny svíčky ze 120-tky - všechy byli absolutne totálne černý, ne od voleje ale takovej usazenej černej humus, kompletne zasrany elektrody, izolator ...
po vyčistení a vyleštení dráteným kartáčem to jede normálne, rád bych vedel co v tom benálu bylo, protože takovej humus na svíčkach jsem teda jeste fakt nevidel
po vyčistení a vyleštení dráteným kartáčem to jede normálne, rád bych vedel co v tom benálu bylo, protože takovej humus na svíčkach jsem teda jeste fakt nevidel

17:38:17
08.11.2006
08.11.2006

Pavel P..
-> Tom.t: to se mi taky stalo , ještě teda u 105ky, taky jsem natankoval u jedný neznámý benzinky a po kilometru to začalo cukat a chcípat na volnoběh... tak jsem se tak nějak dokodrcal domu a druhej den jsem vytáhnul svíčky a byly černý jak prdel...tak jsem koupil nový a vyjel jsem nádrž do prázdna a pak vzal benzin u "lepší" benzinky a bylo to zase normální...
16:40:04
08.11.2006
08.11.2006

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
ty svicky vypadali dobre, akorad ta ze 4 valce nepalila pak dobre protoze byla černá...ale predtim zadnej problem nebyl, a tohle tak najednou, u 2 aut, no zajimavy ...treba tam byl bordel v benzinu, ale firma jako je shell by si to mela ohlidat 

15:24:18
08.11.2006
08.11.2006

Labros
To zjistíš tak, že vytahuješ postupně kabely ze svíček a u všech válců kromě jednoho začne motor jet jen na 2 válce 

15:19:01
08.11.2006
08.11.2006

Bruno
Jé to je náhoda, mě to začala dělat 120ka to samý. Jak poznám kterej válec nejede? Skoro se mi zdá že jedu na 2, protože to vůbec nejede a jednička je jedinej použitelnej kvalt. Už mi to udělalo v létě ale za dva dny to samo přešlo.
14:10:48
08.11.2006
08.11.2006

King
Pokud ti zapalovaní dobře pálí, pak je 10tkm na jednu sadu svíček minimum, co by měly vydržet a s relativně slušným motorem jsem neměl problém ani po 30tkm na LPG. Jestli neměli třeba na pumpě trošku nafty v benálu :)
13:58:40
08.11.2006
08.11.2006

Labros
a jak vypadaly ty svíčky cos z těch aut vyndal? třeba izolátor a elektrody?
12:00:07
08.11.2006
08.11.2006

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
tak stala se me takova vec, ktera me nejde do hlavy, mam podezreni ze jsem natankoval nakou sracku nebo to je mozna jen nahoda ...
prvni auto škoda 110L, naprosto v pohode, motor jak hodiny, jedu na emisni a pred tim tankuju na shell .. z emisni me vyrazili svinskym krokem-nedokonale spalovani - vysoky objem HC, pres 3000, ma bejt do 1200 ... a z emisni jedu uz jenom na 3 valce, auto pochopitelne klepe, netahne..., vymena svicek za nove vse vyresila ...
prijdu vecer k druhymu autu, moji 120-tce, sednu otocim klickem a jedu na 3 valce, naprosto to samy, so se 110-tkou, tankoval jsem vzdycky u ty samy shellky...
v prvnim i druhym pripade nejel 4- valec... u te 120-tky jsem daval ale svicky nove pred 2 mesicema a najel jsem na nich 3.000km ...
tak se ptam !? pouha nahoda, nebo naka sracka v benzinu? oba motory jsou v bezvadnem stavu, svicky byli brisk, by meli snad vydrzet vic nez 3.000km a 2 mesice ne ? a ze to prislo tak nahle , no nasralo me to paradne a moc se me to nezda , tak co vy na to ?
prvni auto škoda 110L, naprosto v pohode, motor jak hodiny, jedu na emisni a pred tim tankuju na shell .. z emisni me vyrazili svinskym krokem-nedokonale spalovani - vysoky objem HC, pres 3000, ma bejt do 1200 ... a z emisni jedu uz jenom na 3 valce, auto pochopitelne klepe, netahne..., vymena svicek za nove vse vyresila ...
prijdu vecer k druhymu autu, moji 120-tce, sednu otocim klickem a jedu na 3 valce, naprosto to samy, so se 110-tkou, tankoval jsem vzdycky u ty samy shellky...
v prvnim i druhym pripade nejel 4- valec... u te 120-tky jsem daval ale svicky nove pred 2 mesicema a najel jsem na nich 3.000km ...
tak se ptam !? pouha nahoda, nebo naka sracka v benzinu? oba motory jsou v bezvadnem stavu, svicky byli brisk, by meli snad vydrzet vic nez 3.000km a 2 mesice ne ? a ze to prislo tak nahle , no nasralo me to paradne a moc se me to nezda , tak co vy na to ?
