skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátor Favorit 135 s autom. sytičem
prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 03.11.2006 do 04.06.2010, založil/a don Qardius
20:09:48
04.06.2010
04.06.2010

Vojtisek
-> werty: děkuji
20:02:33
04.06.2010
04.06.2010

werty
Jde o prasklou membránu akcelerační pumpičky. Nic složitého to není. Odšroubuješ 4 šrouby víka pumpičky. Pod ním se nachází membrána a pod membránou pružinka. Starou membránu vyhodíš a do víka usadíš novou... přiložíš pružinku a zpět zašroubuješ. Toť vše... nic se pak seřizovat nemusí. Membrána vypadá takto autodilykrc.cz/eshop/.../
115-940510 (pokud možno kup originální).
13:03:43
04.06.2010
04.06.2010

Vojtisek
Lidičky mám problém. Po zastavení auta na 5 minut se mi v budce rozline smrad benzinu. Kouknu pod kapotu a benzin mi kape přímo na výfukový svody. Moc terminologii neovladám, tak to popíšu jinak: když přidám na karbeci plny, na druhé straně se současně pohne páčka a od mí kápne na svody. Díky za radu a popiště prosím, na co si mám při výměně dávat bacha, eventuálně postup 

10:02:16
06.11.2006
06.11.2006

havlik
-> Labros: jo ahá jemu to ani nejede tak sry
10:00:47
06.11.2006
06.11.2006

Labros
-> havlik: jemu jde o to, aby to jezdilo.
10:00:03
06.11.2006
06.11.2006

Labros
Nejdřív musíš vyloučit nefunkční čerpadlo, a to tak, že z něj má při čerpání páčkou vytékat benzín. 

09:59:24
06.11.2006
06.11.2006

havlik
-> Labros: vhledem k tomu že to má ve škodovce tak mu to půjde blbě seřídit
09:58:46
06.11.2006
06.11.2006

Labros
Seřizuje se toho spousta, viz Andrt. Řekni, co se ti konkrétně děje, a zkusíme poradit.
20:28:24
03.11.2006
03.11.2006

don Qardius
Mám Karburátor Favorit 135 s autom. sytičem v Rapidu. Víte někdo jakým způsobem se seřizuje, co se vyměňuje, co bývá ucpané, případně jak se předělá na ruční sytič? Nyní mi Rapid nejede na benzín (na plyn ano). Ještě mě napadá nefunkční čerpadlo. Poraďte. Díky.


