výpočet K.p.

prohledat
49 příspěvků (zobrazeno 1 až 49) od 02.11.2006 do 22.12.2008, založil/a spartra
řadit dle data
19:18:35
22.12.2008
spartra
-> Tuner#2: ne, celý to nečtu, natož pořádně1 ámen
ať to téma poslouží dalším, čus.
19:07:46
22.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> spartra: Pokud by jsi četl pořádně celé fórum, tak třeba petr s a Adam6666 mu radili už asi 100x...
18:44:33
22.12.2008
spartra
-> Tuner#2: že mu nikdo neporadil5 jinak má další možností, upravit spalovcací prostor nebo vyšší těsnění za cca 350kč, jiná hlava je docela loterie, moje zkušenost
13:36:35
22.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> spartra: To si nemyslím a navíc ten týpek co to vyhrabal, tak tady má už asi 10 témat úplně stejných a pořád řeší ten jeho KP 12:1, neboť mu někdo vzal hlavu o 2mm... za tu dobu už tam mohl mít jinou hlavu a jezdit.
13:05:21
22.12.2008
spartra
-> Tuner#2: píče, pořád lepší než aby zakládal nový téma, ne?
-> King: njn, nepatřím k elitě, tak jsem přehlížen1
jinak už mám spočítáno1 za ty dvě léta2
11:17:13
22.12.2008
King
-> Tuner#2: Třeba jednou v budoucnu zareaguje :)
10:56:07
22.12.2008
Saky
-> Tuner#2: ono kdyz se najde vzdycky nekdo kdo to vytahne z bahna tak pak normalne navazujici clovek vetsinou nekouka na datum ..
10:54:11
22.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
Mě by hlavně zajímalo, proč reagujete na dva roky starý příspěvek na člověka, který sem už dávno nechodí...
09:24:06
22.12.2008
Saky
-> petr s: no ja vim ze se traduje 1ccm na litine a 1,5ccm na Al, a jak je znamo opakovana blbost se stava faktem.. ono je to v podstate skoro jedno, jen me zajimalo jak to tenkrat ten Plsek meril, ono totiz objem zavitu svicky se da pobrat mnoha zpusoby.. celkovy objem je vec jedna ten je mnohem vetsi, pak je mozne uvazovat nality objem kdy je svicka sikmo a tedy olej nevyplni cely objem svicky a tam je pak samozrejme objem jakykoliv-) klidne tech 1,5ccm ale pokud vezmu tri situace
1, hlava rovne na stole tak budu mit objem 1
2, hlava sikmo na aute mam objem 2,3,4 (ve skodovce jinej nez ve favu a jinej nez ve fabii-)
3, svicka kolmo mereni asi k nicemu ale mam 5tej objem maximalni..

a kdyz se nad timhle clovek zamysli.. tak nikdy nemuze napsat obecne takovou picovinu ze odecte nejakej objem 1,5 ccm
09:16:40
22.12.2008
petr s
-> Saky: To psal plšek v bibli tuningáře
09:11:51
22.12.2008
Saky
-> Petr F.: by me zajimalo kdo tu hodnotu 1,5ccm kde vystrachal.. ve skutecnosti je to uplne jinak-) si nekdo ten zavit svicky zmerte a spocitejte si kolik to asi tak muze hodit nez tam slepe dosazovat nejakou hodnotu..
13:58:24
21.12.2008
King
-> Petr F.: Jenom drobná otázečka - nepřičítá se k objemu spalováku i objem dutiny v těsnění mezi hlavou a blokem. Při tloušťce těsnění 1mm a vrtání 136tky je to nějakých 6cm3, což dost podstatně pohne výsledkem výpočtu k.p.
Já jsem spalovák svojí upravený makovice zalil olejem (i se svíčkou), pak přičet ten objem těsnění a vyšlo mi nějakejch 10,5....
09:57:49
21.12.2008
ferrari
Pokiaľ nie sú upravené spaľováky, dá sa to ľahko vypočítať...ak sú upravené spaľováky, potom iba ako je uvedené vyššie - nalievaním oleja...
18:28:37
20.12.2008
adrallyteam
jde nejak zmerit kompresni pomer primo na aute,kdyz neni motor vyndany?
21:52:57
05.11.2006
favo110lrs
já mel nalito 28 a 30
21:30:07
05.11.2006
Petr F.
-> spartra: Je potřeba ještě odečíst 1,5cm3 se závitu pro svíčky na Fa. hlavě. Pokud jsi nalil +-30ml = 28,5 a komprese 12,3. Velmi důležité je nalévat spalovák řídkým olejem na šicí stroje.
14:44:13
03.11.2006
spartra
jo tak to mě vyšlo 11,753
tak jsme se tři shodli2
tak to bude vážně tak9
14:37:16
03.11.2006
Labros
-> spartra: 11,74 : 1
14:32:17
03.11.2006
spartra
labros, do hlavy která je snížená, s upraveným spalovákem, se mě vešlo kolem 30ml oleje
typ 781 136 1289ccm
už jsem se dopracovalk nějakýmu číslu, jestli je správně
14:25:55
03.11.2006
Labros
-> spartra: řekni mi objem spalováku a typ motoru a já ti to teda do toho vzorečku dosadím 4
12:40:51
03.11.2006
spartra
martin, řeším jestli je kompresní poměr opravdu 12:14
11:52:46
03.11.2006
petr s
-> spartra: Máš to správně ty já jsem nepřipočítal kompresní prostor
11:51:37
03.11.2006
Martin
-> spartra: Nevím, co řešíš. Já jsem to měřil dle toho článku na techwebu a celkem pohoda. Akorát holt musíš vytáhnout ventily na jednom válci.
11:46:42
03.11.2006
spartra
jako se nemůžu dostat pod min 11,759
11:45:42
03.11.2006
spartra
p.s. sákra, nemáš tam něco špatně9
11:44:29
03.11.2006
petr s
-> spartra: 1289:4=322,25:30=10,74166 6
11:39:08
03.11.2006
spartra
jo se svíčkou se do hlavy vejde zhruba +- 30ml6
11:37:31
03.11.2006
spartra
jako labros, si mě řek, to samý co vzoreček ale trochu jinak1
11:35:39
03.11.2006
spartra
jo fajn chlapci, sem si nebyl jistej, jít na to takhle vědecky1
labros je jako dobrý, objem v dolní úvrati ku objemu v horní úvrati, jak se doberu výsledku9
10:03:30
03.11.2006
Labros
-> ps: mili je vždycky tisícina... Ano 1ml=1cm3
10:02:57
03.11.2006
Labros
čili pokud to chceš vzorečkem tak (ZDV + KP) : KP
10:02:09
03.11.2006
Labros
-> spartra: na vzorečky se vyser...
Kompresní poměr je kolikrát se zmenší objem směsi během kompresního zdvihu, to znamená objem v dolní úvrati ku objemu v horní úvrati, tzn. zdvihovej objem jednoho válce plus objem kompresního prostoru ku objemu kompresního prostoru.
08:15:44
03.11.2006
petr s
-> spartra: kolik ml je 1 litr?
08:14:20
03.11.2006
petr s
-> spartra: správně
22:35:29
02.11.2006
spartra
ps, bagr, většinou stříkačka je v ml9
jako 1ml - 1cm39
21:29:34
02.11.2006
petr s
-> spartra: Injekční střikačkou naliješ co vleze udělá se trochu čepice a zároven počítáš kolik tam cm3 naleješ
21:23:37
02.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: Kolik tam naleješ, tolik tam je:o)
21:19:52
02.11.2006
spartra
bagrr, nemám 11 šrouby8
jo jináč je to motor favorit, jak je zmíněno
p.s. do hlavy, nějakej přepočet z cm3 na olej6
20:22:04
02.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> ps: No někerým motorům totiž nejde píst až ke kraji vložek, proto žíkam radšejc to zkontrolovat:o)
20:18:32
02.11.2006
petr s
-> Bagrr: Proč tak složitě stačí jenom do hlavy a obsah motoru vydělit 4
20:07:38
02.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> ps: už bylo poraděno:o)
20:07:18
02.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: Vložky pojistit šroubem:o) A když to bude v h.ú. tak uvidíš, jestli se tam něco vejde nebo ne... Kdžy ne tak o práci míň:o)
20:05:55
02.11.2006
petr s
-> spartra: A co nalít olej do hlavy a změřit kolik cm3 tam naleješ?
20:01:43
02.11.2006
Rapid135
-> spartra: ja kolikrat tocil s kuchnutym motorem a musel vetsinou ty vlozky vymlatit pajsrem,teda na 742.136 co sem ted zadrenej polorozdelal tach sem otocil remenicou a krom klepajici kliky sem nepozoroval ze by vyskocily vlozky
19:42:07
02.11.2006
spartra
bagrr, s hlavou, by nebyl problém, s motorem točit nemůžu, by me nevyběhli vložky, je tam ve sklonu a propouštěj kroužky9
19:12:37
02.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: Tak do hlavy našroubuj svíčky a nalej tam olej, pak dej do H.Ú. písty a jestli se ti tam vejde olej tak narvat ho tam taky pak to sečíst a sme na objemu spalovacího prostoru4
19:10:00
02.11.2006
spartra
bagrr, jo o tom jsem četl
je tu problém, že motor je na autě a bez hlavy, čeká ho výměna kroužků a nejspíš i pístů9
18:54:31
02.11.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: nalej otvorem pro svíčku do demontovanýho motoru olej až po hranu pro svíčku olej a odměř kolik ho je4
18:10:42
02.11.2006
spartra
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=43
dle techwebu, na střed ventilu, mě to vychází, parametr V +- 8mm9,tož mě je nějaký divný a divoký, i když je upraven spalovací prostor
jak je již známo, jedná se o motor 1289 favorit
sem našel vzoreček
V1v + Vk
ε = -------------
Vk
ε = kompresní poměr
V1v = objem 1 válce
Vk = objem kompresního prostoru
V1v - jakej je objem 1 válce z 1289, čtvrtina9
Vk - jakej je objem kompresního prostoru motoru favorit, bo je individuální, dle úprav
děkuju
Extreme Tyres