opět, zas a znova těsnění

prohledat
108 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 28.10.2006 do 04.12.2006, založil/a spartra
řadit dle data
13:03:51
31.10.2006
petr s
-> spartra: Dej tam jinou hlavu
13:02:26
31.10.2006
spartra
tak jěště zbejvá vyřešit ten můj problémek1 9
12:01:06
31.10.2006
havlik
-> spartra: j ty rozdíly mezi 135 a 136 zname
11:54:44
31.10.2006
spartra
havlík nikoli, jenom stupeň výbavy automobilu,lišil se pouze: 135 vyhloubené písty, 136 rovné písty, komprese 135 8,8, 136 9,7
11:08:57
31.10.2006
havlik
-> spartra: ok sry sem nějak přehlídnul a nemělo ls o trochu jíný písty?
10:56:07
31.10.2006
spartra
havlík nikoli, je to tu již psané, z motoru 781,136l, na 781,136ls1
10:54:50
31.10.2006
spartra
labros, tak já nejsem žádnej závodník, ptal jsem se, jak to je s životností motoru, byl jsem ubezpečen,že by to nemělo mít tak velký vliv8
ten motor a hlava, je tam z prostého důvodu, kor při předjíždění, že tahám vlek3
to já nenapsal, páč nevlastním momentový klíč1
v tom problém asi nebude8
10:47:33
31.10.2006
havlik
-> spartra: a neměl brácha 135 a ty 136?
10:45:35
31.10.2006
spartra
martin, kašlat na to nemůžu, páč to auto potřebuju na každodení ježdení7
jak jsem tu již psal, hlavy byla na bráchovým fávu, akorát se měnili pístní koružky na začátku, jezdilo to 50 tisíc km bez problémů, než jsem si tu hlavu vzal, byla zadara, tak proč ne7
no já zas můžu říct, že chod je skvělej, otáčky taky, kolem 3 -5tisíc ot/min, když jede 8
spotřeba od 8 - 12l lpg, to je taky skvělý 6
10:17:47
31.10.2006
Labros
-> Martin: Taky mě takový věci napadaj, mně stačí dokonce i 10:1, ale nepíšu to, protože vim že ne každej je takovej prďola jak já a nespokojí se s tím, že by to nebyl závodnickej motor 4
já kdyžtak doporučuju akorát dotahovat těsnění podle doporučeného postupu, ale stejně to nezabírá, tady vidíš Spartra dotahuje načtyřikrát a pak to nejde skoro povolit (natažený závity), před časem tady někdo psal že momenťák by akorát omlátil o hlavu tomu, kdo ho vymyslel, že se to má dotáhnout pořádně nafest a je to, skoro bych řekl že to mohl být i Spartra ale už nevim 4 to je jedno...
23:01:50
30.10.2006
Martin
-> spartra: Radil bych ti kašli na to. Takhle velká komprese je jen pro zlost. I když to utěsníš a nebude to vařit, stejně odpravíš po nějaké chvíli písty. Já měl KP 11,5:1, motor měl hrozně tvrdej chod, optimální otáčky zbytečně vysoko a co chvíli jsem měnil písty, protože praskaly nejprve můstky mezi kroužkama a pak postupně i kroužky. Teď jsem na kompresi 10.8:1 a jsem spokojený, bohatě to stačí.
22:18:30
30.10.2006
favo110lrs
-> spartra: jasne ze jsou...:)
21:32:08
30.10.2006
spartra
kroužky stejnak nejspíš budu měnit, i když je to 50:508
uvidíme, zatím ty písty nejsou potřeba a prorita, jestli jsou nový a na fávo dobrá cena, jěště z boleslavi5 ale dík
17:13:08
30.10.2006
favo110lrs
-> spartra: za kus chci 80,- nemaji kruhy...
17:03:10
30.10.2006
spartra
favo, jěště hooodně budu předbíhat, jaká by bylavcena
16:57:18
30.10.2006
spartra
favo, fajn, jěště to musím promyslet, ale nejdřív musím zkusit kroužky, by bylo dalších 900stovek, se mě zdá, že ta hlava a písty jsou kapánek víc černý jak předtím8
jináč, je to seriová třinactistovka, jak gemini píše, má tam větší obsah, musím zas přemejšlet čím by to mohlo bejt9
14:49:12
30.10.2006
favo110lrs
-> Gemini: newim no unás to tady jezdi kazdej druhej a fungujeto:)
14:48:45
30.10.2006
favo110lrs
-> spartra: dej tam 135 písty kdybysi chtel mám uplne nový...
13:02:42
30.10.2006
spartra
labros, jo možná jo, jestli je problém tam8
12:59:19
30.10.2006
Labros
-> spartra: Zkus je tam dát, ale jednodušší by bylo dát jinou hlavu
12:56:56
30.10.2006
spartra
co snížit písty zhruba o 1mm, bude problém, bo tam dát písty ze 135 s vyhloubením7 8
12:54:49
30.10.2006
spartra
labros, já ti dám vložky, už tam je jeden závit měněnnej v bloku, si dávám pozor1
kua, musím zkusit ještě kroužky, stačí líh, nebo petrák9
10:16:23
30.10.2006
Labros
-> spartra: Jestli to teda tak zaprasuješ, že to nejde ani moc povolit, tak už máš možná zkřivený vložky.
10:13:42
30.10.2006
Gemini
-> favo110lrs:
nejsem vul, spalovaky mam uplne vybrate, viacej sa uz neda a aj tak to nestaci, ked das hlavu facko na objem 1490 , tak to robi toto
09:50:50
30.10.2006
spartra
09:50:23
30.10.2006
spartra
konec obrázku, poslední těsnění
1
zvětšit opět, zas a znova těsnění - obrázek od spartra vložen 30.10.2006 09:50:23
09:49:18
30.10.2006
spartra
09:48:58
30.10.2006
spartra
tu máte těsnění co tam bylo předtím, vydrželo asi 5500km
1
zvětšit opět, zas a znova těsnění - obrázek od spartra vložen 30.10.2006 09:48:58
09:46:37
30.10.2006
spartra
dušan, jasně, třeba i na 4 krát, ale postupně
09:45:42
30.10.2006
spartra
tu je fotka hlavy, je již upraven spalovací prostor
zvětšit opět, zas a znova těsnění - obrázek od spartra vložen 30.10.2006 09:45:42
09:38:03
30.10.2006
Dušan
-> spartra: delas to postupne ? napred vsechny na cca 20Nm a potom 2× po 90° . Asi jo ze ?
09:27:23
30.10.2006
spartra
jak, v pořadí 1 -14, bez momenového klíče, zrovna jsem to zaprasil, že to nešlo moc ani povolit7
09:03:33
30.10.2006
Labros
-> spartra: Jak utahuješ hlavu?
09:02:30
30.10.2006
spartra
favo, jo si říkám, že je to divný, favo jezdilo s jedním těsněním, já už tam dal 48, ne vždycky to bylo tímto8
08:28:48
30.10.2006
favo110lrs
to je divný já mám motor 136 hlavu snizenou vo 1,5mm a motor drzi sice se to trosku hřeje ale drzí v pohodě...22
08:20:26
30.10.2006
spartra
king, to fávo taky jezdilo na LPG, ale motor je favorit, šlo to ze 781,136 na 781,1367
rozdělovač bude stejnej, zezačátku to jezdilo s pierburgem, teď s jikov 29 516
jo s přehřejváním, jsem taky měnil termostat z 88 na 80 stpňů, mě se zdá, že problém bude někde ale kde, že8
08:11:49
30.10.2006
spartra
esso, jo jestli vydrží, no nevím jak bych jí tam dostal, je na favo motoru3 4
07:33:03
30.10.2006
favo110lrs
tak si uprav spalovaci prostor v hlavě na kompresni pomer 11:1 nebo 10:5 a seriový tesnění stáhni na 7 kilo...
23:24:38
29.10.2006
Gemini
-> favo110lrs:
ono to utesni, len po par km to tesnenie prehori, a tlaci tade do vody , bud vyrazi hadice, alebo to vyvre vdaka bubline
22:15:11
29.10.2006
favo110lrs
-> spartra: mas neco spatne tenhle k,p to musi jeste utesnit...
21:55:55
29.10.2006
King
-> spartra: Nejezdíš náhodou na lpg?4 Ale ani na ten plyn jezdit nemusíš, při takhle brutálním k.p. stačí trošku chudá směs v některým z režimů nebo menší předstih pro danej režim, než by bylo potřeba a přehřívání je na světě. Ve favu to klidně mohlo šlapat, teď je to předpokládám "menežuje" předpokládám jinej rozdělovač a krmí jinej karb, než ve fávu. Sladit obojí při kompresi větší, než je obvyklý i na moderních stříkačkách není taková prdel....
21:31:33
29.10.2006
Esso
-> spartra: zmensis kompresi takze ano ale ted me prosim vysvetly ty mas na 120 motoru Favo hlavu??
20:35:24
29.10.2006
spartra
jenom mě napadá, co vyšší těsnění má to význam9
20:34:33
29.10.2006
spartra
gemini, esso,
jo komprese je 12:1
jenem mě nelez do hlavy, když to jezdilo na fávu, vydrželo to 50tisíc km s ORIGINÁLNÍM těsněním, než se prodal, já si tu hlavu dal na škodivku, je to v p....i9
20:07:01
29.10.2006
Esso
-> spartra: tak odpoved od Geminiho je myslim jasna pokud mas takovou kompresi tak je to proste moc
18:32:47
29.10.2006
Gemini
-> spartra: mam presne take iste problemy, mam vysoku kompresiu/to som veru nechcel/ a zivotnost tesnenia je 30-40km na zavodnom motore....naposledy som dal dvojite oplechovane z Kaliny, sice vydrzalo najdlhsie, ale aj tak malo, ledva som dosiel do ciela 8

problem neni ani v krivom bloku, ani v krivej hlave, ani v utopenych vlozkach, pretoze na toto vsetko si davam pozor, problem je v tej skurvenej kompresii . Viete co su to antidetonacne strbiny ?? tak to musi byt na hlave spravene.....pretoze pri tejto kompresi sa ti uz smes zapaluje v strbinach pri tesneni, a to vplyvom velkych tlakov a teploty doslova prehori...na mojom tesneni su viditelne gulicky....takisto vypaluje aj material z hlavy pri tesneni (mam asi 12-12.5:1 a divim sa ze to vydrzali ostatne komponenty)

riesenie je jedine, znizit kompresiu - ja idem dat dole z T-piestov, bude hrubsie tesnenie a hlava fabia, alebo felicia NEW, aby nebola znizovana

vela ludi nahana kompresiu a ja jej mam az moc (mozno aj nieco predam)....... 10.8:1 mi bude bohate stacit
17:23:24
29.10.2006
spartra
esso, blok je v autě, už bez hlavy1 , najeto km na hlavě, brácha na fávu 50t.km, s originál těsněním, tam nikdá nebyl problém,
já na škodivce asi 20t.km, uvařil asi už 4krát 5krát, už se jednou rovnala hlava8
17:18:35
29.10.2006
spartra
col, záhada,dneska jsem nc neslyšel, ani vidu slechu, akta x9
14:18:34
29.10.2006
Esso
-> spartra: vem si ten blok k nejakymu obrabeci a nech si ho od nej zkontrolovat jestli neni nejak hnuty a jinak kolik si na ty hlave najel uvaril si to uz s tou hlavou??
12:02:32
29.10.2006
spartra
esso,jo ta hlava by se musela malinko zkulturnit7
že já vůl si nenechal i ten kompletní blok10 9
Extreme Tyres