
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
seřízení bohatosti
prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 17.10.2006 do 04.11.2006, založil/a Marra - zrušená registrace
17:00:55
04.11.2006
04.11.2006

Marra - zrušená registrace
tak jsem sundal karbec - presne jak zde bylo receno - druha komora sla pekne ztuha - prostrikano, vycisteno, namazano - a jede jako z praku bez diry...

17:52:48
03.11.2006
03.11.2006

Marra - zrušená registrace
no chlapi, super, asi je to ta 2. komora...thanx
10:21:01
26.10.2006
26.10.2006

Labros
-> COL: ok to taky zní logicky
09:57:15
26.10.2006
26.10.2006

COL
-> Labros: Vsak to pisu :o) ale ten efekt, ze kdyz napr. pri volnobehu hamtnes na plnej, tak vlivem nizkeho prutoku, ktery je volne bezici motor schopen protahnout karbem, klesne tlak vytahujici palivo z rozprasovacu natolik, ze se hlavni systemy dostanou mimo pracovni oblast, je tam take.
09:48:34
26.10.2006
26.10.2006

Labros
-> COL: no co se píše tak akcelerační pumpička je tam právě proto, že palivo je těžší a dá se do pohybu mnohem pomaleji, než vzduch..
23:53:24
25.10.2006
25.10.2006

colaczech
-> King:
uz sem si vzpomel,podtlakem,akorat tusim se ta druha komora driv odblokovala nez na edsr/sedr.No nic nenechte se rusit pokracujte v reseni problemu... 
uz sem si vzpomel,podtlakem,akorat tusim se ta druha komora driv odblokovala nez na edsr/sedr.No nic nenechte se rusit pokracujte v reseni problemu... 
23:40:58
25.10.2006
25.10.2006

King
-> colaczech: Asi tě zklamu, ale DDSR má druhou komoru ovládanou taky podtlakem 

21:56:47
25.10.2006
25.10.2006

colaczech
dotaz:a jak to je resene na karbu ddsr z erka?tam jsou taky obe komory ovladane mechanicky ne?
21:53:45
25.10.2006
25.10.2006

COL
-> Petr F.: Ja ten jev znam, ale rekl bych, ze jeho pricina nespociva v jakemsi "ucpani", ale v tom, ze pri nahlem otvreni obou klapek a malem prutoku vzduchu (z duvodu nizkych otacek) prestanou spravne fungovat hlavni systemy obou komor, ponevadz podlak, kterym je smes vytahovana z rozprasovacu dramaticky poklesne - v extremnim pripade motor chcipne, kdyz hlavni systemy uplne vysadi, ponevadz prechodovy a volnobezny system to a) nemohou sami utahnout, b) budou navic vyrazeny z duvodu nizkeho podtlaku v sani... Tj. smes se nikde nezapomene, ona se vubec nevytvori....
Osatne podobny efekt nastane vzdy pri prudkem seslapnuti pedalu na zem pri nizkych otackach - aby se tenhle propad prekonal je tam akceleracni pumpicka. Efekt je taky podporovan tim, ze palivo je vyskoznejsi a tezsi tudiz ma oproti vzduchu pomalejsi dynamiku.
Osatne podobny efekt nastane vzdy pri prudkem seslapnuti pedalu na zem pri nizkych otackach - aby se tenhle propad prekonal je tam akceleracni pumpicka. Efekt je taky podporovan tim, ze palivo je vyskoznejsi a tezsi tudiz ma oproti vzduchu pomalejsi dynamiku.
19:48:08
25.10.2006
25.10.2006

Petr F.
-> COL: Jde o to, že 2.komora na karburátoru se má otevírat podtlakem, tj. když motor saje, tak si sám řekne, kdy potřebuje více směsi. A tuto směs je schopen PODTLAKEM nasát. Když se otevřou obě klapky hned, karburátor nemá od motoru vytvořený takový podtlak, aby směs mohl nasát a ucpe se. Auto přestane na cca.1,5sekundy táhnou. Až se otáčky přehoupnou zhruba kolem 3500, motor PODTLAK dovytvoří a tím, že je tam ta zapomenutá směs, tak to nakopne auto vpřed. A právě tento úkaz někteří berou jako TURBO efekt a "to je paráda". Ale tu sekundu a půl, co ztratíš zahlcením hned při akceleraci ta pak chybí v konečném zúčtování. 

21:50:59
24.10.2006
24.10.2006

COL
-> Petr F.: Neslo by to napsat nejak srozumitelne, byt treba i mene laicky? Takhle nevim, co si pod tim mam predstavit...
20:22:51
24.10.2006
24.10.2006

TomasB
-> Petr F.: dik,to zhurba odpoveda,lebo mam zle otryskovany karbec mam bohatu 2komoru moc
. fakt Dik
. fakt Dik19:41:46
24.10.2006
24.10.2006

Petr F.
-> TomasB: Pokud máš nucené otevírání druhého stupně, tak při cca. otáčkách 3500 se karburátor "ucpe", protože není schopen protlačit vzniklou směs z obou komor difusorem. Když povolíš, tak se to ochudí a prolítne. Napsal jsem to laicky, ale zhruba tak to funguje.
09:48:25
24.10.2006
24.10.2006

Fjoo
-> TomasB:
ked som mal skodovku mal som podobny pocit, pravdepodobne je to zmesou
ked som mal skodovku mal som podobny pocit, pravdepodobne je to zmesou
22:35:04
23.10.2006
23.10.2006

TomasB
ja mam zase opacny problem pani,a ak poradite co to je budem len a len rad. mam nutene otvaranie 2stupna,mne po zoslapnuti plynu auto ide hned,ale ked nad 3500ot popustim plyn zhruba o 2cm tak vtedy to zatlaci do sedacky viac ako ked je na podlahe a neviem kua preco 

16:30:49
23.10.2006
23.10.2006

Syny
Panove, nechcete si koupit ferrari?
No nic, muze to bejt taky zasekavajici se klapka 2. komory
To delalo me... (pokud se teda bavime o stejnym problemu ze kdyz seslapnes plyn, tak se chvili nic nedeje a pak te to "zatlaci do sedacky") 
No nic, muze to bejt taky zasekavajici se klapka 2. komory
To delalo me... (pokud se teda bavime o stejnym problemu ze kdyz seslapnes plyn, tak se chvili nic nedeje a pak te to "zatlaci do sedacky") 
16:26:37
23.10.2006
23.10.2006

Fjoo
skus sa previes s kamosom ci to robi aj jemu
22:24:33
22.10.2006
22.10.2006

Dušan
ja bych to videl na problem 2 stupne. Ale jen to tak tusim podle toho co jsem vycetl z literatury

22:21:36
22.10.2006
22.10.2006

Dušan
-> Majkl: nekdo mi rikal ze pry u techto motoru a karbecu je to normalni ale ten turbo efekt :-) ( lehke umrtveni motoru a nasledne zrychlovani ) podle meho nazvu je prilis silny. taky jsem premyslel nad podtlakovou regulaci predstihu.
22:19:00
22.10.2006
22.10.2006

Dušan
-> Labros: no pormin ja myslel ty dve trysky behu naprazno ze stran d50 ( za zaslepkama ) kdyz se ucpou nebo podsavaji zaslepky tak to auto moc nejede 

19:01:22
22.10.2006
22.10.2006

Majkl
me tohle dela taky... mam novej karbec na 136ku a dira tam je taky...
18:44:40
22.10.2006
22.10.2006

Marra - zrušená registrace
no..ubral jsem vzduch, a je to kapku lepsi, ale furt je to citit...
10:04:02
18.10.2006
18.10.2006

Labros
-> Dušan: jseš si jistej že existuje něco jako přechodová tryska mezi 1. a 2. stupněm? 

19:56:34
17.10.2006
17.10.2006

pajavlk
-> Marra: nemáš zatuhlou druhou klapku v karbeci ? než ji podtlak otevře tak to může chvilku trvat zkus to ručně jak to pude
19:33:24
17.10.2006
17.10.2006

Dušan
ikdyz u te 120ky nevim, to se mi nezda. mozna nekde v karbecu ucpany prechodovy trysky
19:32:20
17.10.2006
17.10.2006

Dušan
prechod 1,2 stupen, dela mi to taky a spouste dalsich lidi. proste je tam dira, ale za to jde zase pekne citit nastup 2 komory
19:32:00
17.10.2006
17.10.2006

Marra - zrušená registrace
jo, motor je klsika neupravená 120 L 86 r.v. dík
19:29:19
17.10.2006
17.10.2006

Marra - zrušená registrace
když jedu např na dvojku na dva tisíce otáček, a naráz dám plný, zdá se mi že motor má mezi 2800 až 3000 díru v tahu, pak je to super a jede až do maxima, pod touto hranicí taky ok. nevite čim toje?
