skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přetryskování sedru
09:22:54
07.10.2009
07.10.2009

HodanL
A jsou na to nějaký tabulky?
08:54:34
06.10.2009
06.10.2009

petr s
-> HodanL: Podle systému značení u jednoho je to průměr u druhého prútok
23:53:55
05.10.2009
05.10.2009

HodanL
Taky by mě zajímalo co znamená označení trysek. Třeba 108, tím asi není myšleno 1,08 mm. Jak poznam jaký je průměr díry?
20:58:40
30.09.2009
30.09.2009

HodanL
jerzy 30.09.09 20:47:40 napsal: → HodanL: hm tak zkousej a uvidis, teda jestli se ti chce… ale pretryskovat karbec je otazka chvilky
jinak to LA natryskovani je slusne bohate, myslim ze zbytecne moc, vsak tady se to i nekde resilo jak ma kdo natryskovany karbec na jakem motoru, tak zkus pohledat… Já vim. První stupeň je sakra bohatej.Promyslim to a dam vědět.
jinak to LA natryskovani je slusne bohate, myslim ze zbytecne moc, vsak tady se to i nekde resilo jak ma kdo natryskovany karbec na jakem motoru, tak zkus pohledat… Já vim. První stupeň je sakra bohatej.Promyslim to a dam vědět.20:47:40
30.09.2009
30.09.2009

jerzy
-> HodanL: hm tak zkousej a uvidis, teda jestli se ti chce... ale pretryskovat karbec je otazka chvilky 
jinak to LA natryskovani je slusne bohate, myslim ze zbytecne moc, vsak tady se to i nekde resilo jak ma kdo natryskovany karbec na jakem motoru, tak zkus pohledat...

jinak to LA natryskovani je slusne bohate, myslim ze zbytecne moc, vsak tady se to i nekde resilo jak ma kdo natryskovany karbec na jakem motoru, tak zkus pohledat...
20:26:32
30.09.2009
30.09.2009

HodanL
jerzy 21.09.09 23:13:32 napsal: presne takda se s tim laborovat ale na seriovem motoru z toho moc nevyskudlis, maximalne tak vetsi spotrebu… Přímo seriovej motor to neni. Leštěný kanály, komprese 11,5:1, vačka 280. V dokumentaci 130LA píšou 1.stupeň: 125/150 a 2.stupeň: 150/160
23:13:32
21.09.2009
21.09.2009

jerzy
presne tak
da se s tim laborovat ale na seriovem motoru z toho moc nevyskudlis, maximalne tak vetsi spotrebu...
da se s tim laborovat ale na seriovem motoru z toho moc nevyskudlis, maximalne tak vetsi spotrebu...
23:11:09
21.09.2009
21.09.2009

HodanL
Aha, čili na 130ku je menší vzdušník aby byla bohatší směs.
22:57:49
21.09.2009
21.09.2009

jerzy
-> Kapřík: si me predbeh sakra 

22:57:20
21.09.2009
21.09.2009

jerzy
-> HodanL: na prvni komoru by tam melo byt 108 tryska, 190 vzdusnik; druha komora 130 tryska, 140 vzdusnik.
tady mas vsechny karburatory, tvuj ma koncove cislo 293 200
www.skoda110r.cz/article. php?id=286
tady mas vsechny karburatory, tvuj ma koncove cislo 293 200
www.skoda110r.cz/article. php?id=286
22:55:01
21.09.2009
21.09.2009

Kapřík
-> HodanL: www.skoda110r.cz/article.
php?id=286 tady si najdi svůj karbec podle čísla a zjistíš kde co má být

22:54:32
21.09.2009
21.09.2009

HodanL
Nic poslední větu beru zpátky, špatně jsem si to přečet, ale ta první platí.
22:53:13
21.09.2009
21.09.2009

HodanL
Ano je to 120ka. Jak by to tedy mělo být? Já myslel, že k menší trysce patří menší vzdušník. Nebo myslíš na první komoru 130 trysku a druhou 108?
22:49:15
21.09.2009
21.09.2009

jerzy
-> HodanL: az tak? ty vzdusniky by mely byt naopak!! to by potom sedelo na 120kovy karbec
22:45:58
21.09.2009
21.09.2009

HodanL
Na první komoře byla původně tryska 108/vzdušník 140 a druhá komora tryska 130/vzdušník 190.
22:15:48
21.09.2009
21.09.2009

jerzy
-> HodanL: ta prvni komora je bohata to je fakt, to bude akorat zrat a nepojede to
22:12:24
21.09.2009
21.09.2009

jarda.u1
-> HodanL: dle me prvni stupen zbytecne bohatej a druhej spis chudej.Zalezi co mas za motor a karburator.
22:05:51
21.09.2009
21.09.2009

HodanL
Byla by k něčemu konfigurace trysky 130/130 vzdušníky 190/140?
21:40:21
21.09.2009
21.09.2009

jerzy
-> Kapřík: je dobre si nekdy odpocinout, ale jak je to dlouho tak mi to zase uplne chybi a jdu do garaze treba aji po chlastacce (coz vetsinou brzo vzdam) 

21:30:23
21.09.2009
21.09.2009

Kapřík
jarda.u1 21.09.09 21:27:01 napsal:
→ jerzy: → Kapřík: to jsem rad,ze tu je
vic pacientu
jak kdy. Je období, že se v tom vrtám pořád, ale pak přijde zase doba kdy se mi na to nechce sáhnout vůbec
→ jerzy: → Kapřík: to jsem rad,ze tu je
vic pacientu
jak kdy. Je období, že se v tom vrtám pořád, ale pak přijde zase doba kdy se mi na to nechce sáhnout vůbec
21:27:59
21.09.2009
21.09.2009

Kapřík
-> jarda.u1: jj tak nějak. Díky, 6 místo ale nej. čas shodný s 5tým. Takže spokojenost
Na to, že tam byly i 1,4kové motory a to že mám motor na sériových svodech je to dobrý. A ještě se přece jen pořád zajíždí, jak motor tak mezičlánek mezi pedály a sedačkou
Na to, že tam byly i 1,4kové motory a to že mám motor na sériových svodech je to dobrý. A ještě se přece jen pořád zajíždí, jak motor tak mezičlánek mezi pedály a sedačkou
21:27:01
21.09.2009
21.09.2009

jarda.u1
-> jerzy: -> Kapřík: to jsem rad,ze tu je vic pacientu


21:25:12
21.09.2009
21.09.2009

jerzy
-> jarda.u1: jo to znam taky, nebo treba kdyz pro neco nasledujici den jedu, to nemuzu spat a uz v 6 jsem vzhuru a uz chcu jet 

21:23:56
21.09.2009
21.09.2009

jarda.u1
-> Kapřík: tak to znam,taky o necem zacnu premyslet a uz se nemuzu dockat,az se k tomu dostanu a vyzkousim to.Jinak gratuluji k vyslednemu casu ze sprintu

21:21:07
21.09.2009
21.09.2009

Kapřík
-> jarda.u1: no to teda. To zas budou divoký sny
Tohle už je pohodička, jen vychytávání mušek. To je sranda
Tohle už je pohodička, jen vychytávání mušek. To je sranda
21:18:51
21.09.2009
21.09.2009

jarda.u1
-> Kapřík: mas o cem zas premyslet,co?

21:18:19
21.09.2009
21.09.2009

Kapřík
-> jerzy: sakra mně to dneska večer pálí
Ok díkec
Ok díkec
21:18:13
21.09.2009
21.09.2009

jarda.u1
-> Kapřík: jj,tak nejak bych to videl taky
21:17:36
21.09.2009
21.09.2009

jerzy
-> Kapřík: pravda
21:15:25
21.09.2009
21.09.2009

Kapřík
Teorie: při zmenšení vzdušníku se obohatí směs? tím že jde stejně paliva ale méně vzduchu? Pravda nebo blbost?
21:14:53
21.09.2009
21.09.2009

Kapřík
-> jarda.u1: -> jerzy: oukej zkusím uvidím
21:14:07
21.09.2009
21.09.2009

jarda.u1
-> Kapřík: -> jerzy: presne tak,zkus mensi a uvidis.
21:12:38
21.09.2009
21.09.2009

jerzy
-> jarda.u1: souhlas, dal bych tam 190 ale pozkousel bych, mozna ze 200 bude stacit
21:11:36
21.09.2009
21.09.2009

Kapřík
jarda.u1 21.09.09 21:10:50 napsal:
→ Kapřík: ja bych zkusil zmensit vzdusnikzvětšit, zmenšit? Předpokládám že asi zkusit zmenšit že? 200? 190?
→ Kapřík: ja bych zkusil zmensit vzdusnikzvětšit, zmenšit? Předpokládám že asi zkusit zmenšit že? 200? 190?
21:10:50
21.09.2009
21.09.2009

jarda.u1
-> Kapřík: ja bych zkusil zmensit vzdusnik
21:07:17
21.09.2009
21.09.2009

Kapřík
Když se tu bavíme o přetryskování: mám taky jeden dotaz:
motor mi jede hezky, předstih bude ok, dotaz jen ohledně trysek.
na první komoru cca do půlky plynu mi motor občas cukne a nejde úplně plynule (hlavně v kopci je to cítit). Při více plynu a druhé komoře už je vše naprosto v pořádku a jede špičkově.
trysky 120/145, vzdušníky 210/140
Co zkusit s tou první komorou?
motor mi jede hezky, předstih bude ok, dotaz jen ohledně trysek.
na první komoru cca do půlky plynu mi motor občas cukne a nejde úplně plynule (hlavně v kopci je to cítit). Při více plynu a druhé komoře už je vše naprosto v pořádku a jede špičkově.
trysky 120/145, vzdušníky 210/140
Co zkusit s tou první komorou?
21:05:27
21.09.2009
21.09.2009

HodanL
Počítam, že by bylo nejlepší sehnat Karburátor JIKOV 32 SEDR 443 751 322 300. Myslim že znam pána který by dokázal vyrobit trysky o jakékoliv velikosti.
20:58:08
21.09.2009
21.09.2009

Kapřík
-> HodanL: občas někde v mototechnách. Ale spíš už nebudou mít. Takže vymontovat ze starých karburátorů

20:56:26
21.09.2009
21.09.2009

HodanL
Kde se dá sehnat sada trysek?
19:16:19
03.10.2006
03.10.2006

Sluky
-> havlik: Taky dík
19:15:05
03.10.2006
03.10.2006

Sluky
-> kapa120: Jééé, dík
19:12:05
03.10.2006
03.10.2006

havlik
Seřizovací prvek I.stupeň II.stupeň
Difuzér (průměr v mm) 22 24
Tryska hlavní 115 135
Vzdušník hlavní 210 160
Tryska běhu naprázdno 50 -
Tryska přechodové soustavy - 50
Vzdušník běhu naprázdno 130 -
Vzdušník přechodové soustavy - 120
Přídavná tryska běhu naprázdno 100 100
Tryska paliva ekonostatu 60 -
Tryska směsi ekonostatu 95 -
Vzdušník ekonostatu 70 -
Tryska sytiče 140 140
Vzdušník sytiče (průměr v m) 7 7
Vzdušník regulace membrány 130 80
Tryska pumpičky 60 60
Tryska obtoku pumpičky 50 50
Jehlový ventil (průměr v mm) 1,5 1,5
Nástřik akcelerační pumpičky (na 10 zdvihů) v cm3 5-7 5-7
Difuzér (průměr v mm) 22 24
Tryska hlavní 115 135
Vzdušník hlavní 210 160
Tryska běhu naprázdno 50 -
Tryska přechodové soustavy - 50
Vzdušník běhu naprázdno 130 -
Vzdušník přechodové soustavy - 120
Přídavná tryska běhu naprázdno 100 100
Tryska paliva ekonostatu 60 -
Tryska směsi ekonostatu 95 -
Vzdušník ekonostatu 70 -
Tryska sytiče 140 140
Vzdušník sytiče (průměr v m) 7 7
Vzdušník regulace membrány 130 80
Tryska pumpičky 60 60
Tryska obtoku pumpičky 50 50
Jehlový ventil (průměr v mm) 1,5 1,5
Nástřik akcelerační pumpičky (na 10 zdvihů) v cm3 5-7 5-7
19:11:08
03.10.2006
03.10.2006

Sluky
Nevíte jaký trysky mam sehnat na přetryskování karbece (SEDR 32, dif 22/24, motor742.136)
19:05:22
03.10.2006
03.10.2006

kapa120
-> S L U K Y C.Budejovice: Tady to máš www.skoda110r.cz/article.
php?id=286 

