Nastavení upravené 742.136

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 25.09.2006 do 18.04.2009, založil/a Dušan
řadit dle data
11:35:35
18.04.2009
MOLSO
-> ferrari: hlava je zrovnana zabrusene zalestene ventily predzapal 4° karbec na zakladne nastavenie a stale citim palivo 8
10:57:57
18.04.2009
ferrari
-> MOLSO: , to či je, ale bo to nie je znížené ťažko odhadovať z toho, ako motor ide.
Si si istý tým nespáleným palivom? Totiž na 100% by si to zistil na testeri...stačí pomerať Co a HCC a si na jasnom...
Inak, nespálené palivo vo výfuku - alebo extrémne zle nastavený predstih äto by to ale nebolo živé), alebo podpálené ventily, alebo zle nastavený karbec...a nastavenie karbu: X krát sa tot u už písalo, ale základ je šrób bohatosti povolený o cca 1,5 - 2 otáčky od zatiahnutého stavu...
21:29:32
17.04.2009
MOLSO
Vyuzijem staru temu

Mam motor 135 ale hlava je asi znizena aby to malo +- kompresiu 136 lebo je to sakra živé.

rozdelovac 120 a karbec sedr 136 - zakladne nastavenie

mam taky problem že pri volnobehu pri zohriatom motore ciim z vyfuku nespalene palivo.

ako to mam vyladit ?
15:53:29
29.09.2006
Čokin
-> Dušan: Chce to fakt zkoušet a zkoušet s plynem nemám zkušenosti a myslím že nějaké určité nastavení nemusí fungovat co vím tak zatím každý motor chtěl trochu něco jiného.
22:59:55
28.09.2006
Dušan
ja si nestezuju ono to na benzin jede pekne jen me zajimaly nejaky hodnoty co by k tomu sedely. Ja stejne na LPG nezavodim. jen to pouzivam jako prepravni smes 3
20:49:59
28.09.2006
spartra
čokin, i na plyn to má slušný výkon, záleží jak nastavíš a seřídíš, jo zkoušel jsem sehnat trysky, nikde tady nejsou9
20:48:39
28.09.2006
spartra
dušan, holt nevratná změna, je to znát, ventily, jsou nastavený klasicky na 0,2, do předstihu se osobně raši nehrabu9
19:22:13
28.09.2006
Čokin
-> Dušan: 136 s ostrou vačkou a sniženou hlavou a plyn.Doporučuju pohrát si stím karbcem mě 135 taky nechtěla jet a to jsem vyskoušel 4 lekry.Pokud si nekoupíš sadu trysek a vzdušníků a nebudeš zkoušet tak se výsledku nedopracuješ ideálně nastavený předstih je jen základ.
Ovšem slušný výkon a plyn mě nejde k sobě pokud to má jet musí to také papat.
Např Lordozo 2x Dellortho a když to nehonil tak spotřeba 25l ma 100km3
13:43:03
26.09.2006
Dušan
-> spartra: odstranul bych ale novej karbec fakticky nicit nebudu. otryskovat to jo ale zvetsovat difuzory nemam potrebu.
Celkove o karbec mi nejde ten se vzdycky nejak nastavi na to co motor potrebuje ale ten predstih a ventili
13:38:30
26.09.2006
spartra
když jezdíš na plyn, zvětš difuzory, odstraň pár zbytečnotsí, je to znát, otryskování na benzín, je lepší někde udělat, i když jezdíš na plyn
12:00:50
26.09.2006
COL
Ja bych trysky nechal tak, jak jsou. Predne trysky a vzdusniky jsou odzkousene s danymi prumery difuzoru tak, aby to chodilo a plinilo nejaka kriteria. Zmenou hodnot muzu akorat zkusit posunout pracovni rozsah karburatoru jinam, coz zde neni podle mne treba... Jinak to muzu akorat zhorsit.... Jemne obohaceni I. stupne na ukor spotreby mozna mozne je, ale kyztak bych ho uz resil spis upravou ekonostatu nez upravou hlavniho systemu... - Navic proc upravovat I. stupen, ktery se pouziva predevsim v rezimu male zateze....
12:00:31
26.09.2006
Dušan
-> Ivan,C: karbec je uplne novej. Vcera jsem nastavil 10st predstih a porad je to docela v pohode. Zlepsilo se startovani. Predtim se pri startu zastavil a hned roztocil pricemz starter a zapalovani jsou urcite ok. Na LPG se jezdit nebojim pac ma oktanovy cislo velky nekdy udajne i daleko pres 100. Predpokladam ze je lespi vyssi predstih nez nizsi abych nepodpalil ventili4 .

A s tim vyssim predstihem je to zivejsi a snaze jde do otacek
12:00:00
26.09.2006
tomapa
borci Dušan jezdí jenom na plyn a myslím, že ani teď se to nezmnění 1
11:46:01
26.09.2006
Labros
-> Ivan,C: A proč bude podle tebe směs chudá? Uvažujme, že zdvih ventilu bude stejnej.
11:45:22
26.09.2006
Labros
-> Dušan: ale když to tak vezmeš tak třeba 120LS má taky jinačí trysky než 120L (a liší se jen kompresí)
11:44:50
26.09.2006
Ivan,C - zrušená registrace
Tu trysku bych určitě pořešil. To ti nebude žrat o moc víc. Když to neuděláš tak ti ten motor pojede na chudou směs a bude detonovat. Samozřejme počítám s tím že ten karbec není v háji. Ten podtlak bych tam určitě nechal. Já s rozdělovačem z fava nemám dobré zkušenosti.
11:44:25
26.09.2006
Labros
-> Dušan: Protože tady všichni dávaj tlustější trysky, aby to chápeš jako víc jelo a mělo to víc koníků, vlastně jako turbo chápeš 5
11:44:11
26.09.2006
Majkl
-> Dušan: ja mam taky hlavu o o.8 dole a uz jezsim jen na 100okt. benzin.. jakej koliv jinej uz zvoni.. a je to sakra znat.. doporucuju ti to samy.. na plyn bych pri tomhle KP uz asi nejezdil :) predstih si nech udelat u nekoho kdo tomu rozumi a umi motor poslouchat,, uz to neni jen o datech a stroboskopu
11:41:05
26.09.2006
Dušan
myslis ze zasah do karbecu je nutny ? je to preci jen 136kovej a ten krmi dosti. nechci aby to pak zralo jeste vic. S tim rozdelovacem pocitam - chtelo by to asi 50kW z fava bez podtlaku ze4
11:40:52
26.09.2006
Ivan,C - zrušená registrace
V prvé řadě bych přetryskoval karbec, hlavní trysku na 1. stupni 120, vem ju s nějakého jiného karbecu. Pak by si to chtělo pohrát s odstředivou regulací předstihu v rozdělovači, to nemusíš, sice to pojede i bez toho ale nebude to ono.
18:02:56
25.09.2006
Dušan
Mám dotaz na někoho kdo tomu rozumí
Motor je je to 136ka snížená hlava o 0,8mm a vačka 260/260, elektronické zapalování.

Potřebuju vědět jakej předstih by se hodil k této sestavě - jezdím i LPG

Dokud byla snížená jen hlava tak jsem tam měl tak 3-4st protože to pak zvonilo i na plyn, teď když je tam i vačka jsem nastavil napřed 4st a bylo to líný, tak jsem dal 7st a je to lepší akorát už na hranici klepání. Tak co myslíte. Jo a nastavený je to přesně na stroboskopu4
Extreme Tyres