skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak poznam hlavu 130lr
prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 25.08.2006 do 03.01.2007, založil/a Peklo-Evo-Luboš
21:04:27
03.01.2007
03.01.2007

Athlonek
-> Climber: Určitě bude jinej stupeň komprese.
13:44:55
03.01.2007
03.01.2007

Gryzly
-> Athlonek: to asi nebyla policejní ale pro skupinu B, že?
11:56:54
03.01.2007
03.01.2007

Climber - zrušená registrace
-> Athlonek:
Základ je stejnej litinovej 8mikanál. Pak uz je to individualni podle dalsich uprav jednotlivejch zavodniku
Základ je stejnej litinovej 8mikanál. Pak uz je to individualni podle dalsich uprav jednotlivejch zavodniku
20:43:35
02.01.2007
02.01.2007

Athlonek
A či se liší hlava ze Škody 120S Rallye a 120S V B?
13:40:28
02.01.2007
02.01.2007

favo110lrs
-> Michal LR: hm tuhle hlavu mel kámoš....
22:27:32
30.12.2006
30.12.2006

Michal LR
-> beniro: zespodu uprostred je kontrolni bod, k nemu je to minus 1mm
22:26:13
30.12.2006
30.12.2006

Michal LR
a zase LR hlava
22:25:42
30.12.2006
30.12.2006

Michal LR
LR hlava 

22:24:58
30.12.2006
30.12.2006

Michal LR
LR hlava 

22:11:45
30.12.2006
30.12.2006

Michal LR
Hlavu na Favorita delali podle LR takze je az na mensi saci sedlo a vybrani nahore mezi prostrednima steftama a prostredni stefty dal od sebe (tj proc nesedne sani LR na Facko) stejna. Vetsina LR hlav, co jsem videl mela upravu,ze na ni sedlo sani favorit ale opacne to kvuli tomu vybrani nejde
18:07:26
30.12.2006
30.12.2006

Gryzly
-> beniro: nejlepší je to změřit podle hloubjky spalovacího prostoru, protože při výrobě se ty hlavy lišili nový třeba i o 1,5mm.
a komprese se nejlíp mění na vyndaným motoru.
a komprese se nejlíp mění na vyndaným motoru.
17:36:49
30.12.2006
30.12.2006

beniro
Motor je vonku z auta.
Chcel by som tam dat vacku 278/278 a bolo mi povedane, ze mam znizit hlavu o 0.5mm.
Byvaly majitel auta (motora) hovoril, ze bola po GO, ale neviem ci je Halva original alebo ci uz bola zbrusena.
Chcel by som tam dat vacku 278/278 a bolo mi povedane, ze mam znizit hlavu o 0.5mm.
Byvaly majitel auta (motora) hovoril, ze bola po GO, ale neviem ci je Halva original alebo ci uz bola zbrusena.
17:20:18
30.12.2006
30.12.2006

Sušenka
-> beniro: Ja tomu prd rozumim, ale nebylo by spolehlivejsi zmerit kompresi?
16:12:28
30.12.2006
30.12.2006

beniro
Nazdar, neviete niekto nahodou aku vysku ma seriova hlava Favorit 136L.
Chcem zistit ci moja hlava bola znizovana!
Dikes za odpovede...
Chcem zistit ci moja hlava bola znizovana!
Dikes za odpovede...
22:01:05
27.08.2006
27.08.2006

Gryzly
a samo ventili
22:00:03
27.08.2006
27.08.2006

Gryzly
-> Climber: já tomu rozumím prd ale z toho tady jsem pochopil že LR hlava je v základu Favo hlava která má odlišné spalovací prostory, kanály a jiné uchycení sacího, ale pasuje na blok z fáva (i 742.136)
21:59:05
27.08.2006
27.08.2006

Filip Krtička - zrušená registrace
-> Climber: myslím si že úhel hlavy je dán uložením motoru a saní je jen k hlavně přišroubováno... takže to jestli mu šla nebo nešla zavřít kapote je spíš kvůli uložení bloku motoru než hlavy ... už jsem něco viděl a to co myslíš tím, že přiložíš sání a podíváš se tak tam jsou logicky jiný kanály, ale to je jen probraný ... a to že měly hlavy čtvercový kanály se používalo na 1150 a pak se dávaly do kanálu vložky, ale na to přišlo pár chytrejch pánů, viděl jsem to na vlastní oči a motor šel jak z praku 

21:46:20
27.08.2006
27.08.2006

Climber - zrušená registrace
-> Gryzly: Tak si přečti to co je psano o 2 příspěvky níž. Prostě ta hlava z LRy je jiná než Fava. Se zeptej třeba Michala Outraty, ten si koupil origo sani z LRy a pasoval to na hlavu z Fa, pak se divil, že mu nesla zavřít kapota. Hádat se nebudu, nemam to zapotřebí, myslim to v dobrym
21:19:52
27.08.2006
27.08.2006

Gryzly
-> Climber: Ale to on snad píše tady, ne? : 25.08.06 16:08:51
16:58:50
27.08.2006
27.08.2006

Climber - zrušená registrace
-> ps: Zkus na hlavu z Favorita napasovat originalni saci potrubí z LRy a poznáš
20:37:24
26.08.2006
26.08.2006

petr s
-> Climber: A jaký je rozdíl proti favoritu kromě spalovacích prostorů a velikosti kanálů?
20:30:28
26.08.2006
26.08.2006

Climber - zrušená registrace
Neni pravda, hlava na 130LR neni stejná s Favoritem nicméně je z Al
23:42:57
25.08.2006
25.08.2006

Peklo-Evo-Luboš
-> ps: heh :) dik, to jsou moje stranky :) No ja vim, ja jen v motorech si jistej zatim zcela nejsem :) Ja pisu prave to co me tvrdil ten prodejce "originalu" a protoze sem si nebyl jistej tak se s vama chci poradit... Jak rikam, puvodni plan byl 742.130 s hlavou 1150, ale kdyz ti nekdo napise ze ma hlinkovej osmikanal na 130cu blok, tak myslim ze by ses ho taky aspon zeptal, ikdyz vis, ze na 130cu hlinik nenasadis
Me to zajimalo... 
Me to zajimalo... 
16:08:51
25.08.2006
25.08.2006

petr s
-> Peklo-Evo-Luboš: Hliníkovou hlavu na 130 blok jsem ještě neviděl jinak si prohlédni fotku originál hlavy a spočítej šrouby pod sacím potrubím favorit 3 130 4
www.130lr.com/www/.../lrh lava.jpg
www.130lr.com/www/.../lrh lava.jpg
15:57:58
25.08.2006
25.08.2006

Peklo-Evo-Luboš
kluci ja nejsem uplnej idiot nebojte,
ja mam blok 130, takze sem chtel na nej osmikanal, ne na 742.136. Proto sem taky na zacatku resil tu litinu a hlinik. Puvodni plan byl 1150 litina na 130cu blok. Filip vi
jenze me bylo receno, ze to je hlinikova hlava na 130cu motor. Proto to tady resim... Z toho plyne, ze pan prodejce asi nevypada duveryhodne..
ja mam blok 130, takze sem chtel na nej osmikanal, ne na 742.136. Proto sem taky na zacatku resil tu litinu a hlinik. Puvodni plan byl 1150 litina na 130cu blok. Filip vi
jenze me bylo receno, ze to je hlinikova hlava na 130cu motor. Proto to tady resim... Z toho plyne, ze pan prodejce asi nevypada duveryhodne..15:52:05
25.08.2006
25.08.2006

petr s
-> Filip Krtička: Já jsem pár motorů dělal tak vím že tam je blok 742/136
15:48:09
25.08.2006
25.08.2006

Filip Krtička - zrušená registrace
-> ps: taky si myslím
Luboši, hele na motor prď, dávej finance jinam tohle všechno zvládnem udělat, na to jsou lidi ... nemá smysl rozhazovat peníze
Luboši, hele na motor prď, dávej finance jinam tohle všechno zvládnem udělat, na to jsou lidi ... nemá smysl rozhazovat peníze
15:43:30
25.08.2006
25.08.2006

petr s
-> Peklo-Evo-Luboš: Ty máš hlavu/hliníkový osmikanál/ která jde nasadit na 130 blok?Na 130 blok jdou jenom litinové osmikanály LR měly 136 bloky a 11 imbusy na hlavě
15:19:24
25.08.2006
25.08.2006

Peklo-Evo-Luboš
-> ps: super presne to sem potreboval vedet ! Takze strucne receno, ze kdyz tam jsou zvetseny kanaly a ventily (saci 37 vyfuk 31) je to LR? A kdyz je to shodny s favoritem, jak to, ze to nasadim na 130cu blok?? To by pak slo vzit favo, upravit to, nasadit a jet...
15:01:13
25.08.2006
25.08.2006

petr s
-> Peklo-Evo-Luboš: 130 Lr měly hlavy jenom hliníkové a je shodná s favoritem akorát tam byly větší kanály litina byla 1000 1150 120s 130 Rs
14:53:20
25.08.2006
25.08.2006

Peklo-Evo-Luboš
Cau, vi nekdo prosim vas, jak bezpecne poznam hlavu 130lr od treba 1150, nebo jinejch zavodnich, kdyz nevim, jestli treba prumery sani nekdo neupravoval atd... Je to hlinik, coz me taky trochu mate, kdyz existovaly i litinovy osmikanaly. Ikdyz je fakt, ze ve veskerejch dokumentech mam psano, ze 130lr ma hlinikovou hlavu. Diky moc.
PS.: Kdyby jste nekdo mel prehled, kolik se za ni asi tak plati, byl bych rad, abych se moc neplacnul pres kapsu :-))
PS.: Kdyby jste nekdo mel prehled, kolik se za ni asi tak plati, byl bych rad, abych se moc neplacnul pres kapsu :-))
