Nebo jako to bylo dřív, chlazení ovládat žaluziema před chladičem.












Kua chcelo by to este jedneho pomocnika, musim dneska uz dokuchat formana. A nechce sa mi lezat pod tym v tej hnusnej vysokej trave aby som vypustil kvapaliny a vydementoval vyfuk.







, zato wahler




nepomohlo ani pobouchat domeček, a motor byl teplej tak sem ho ani nemoh vyndat a jet bez něj..snad ten Wahler bude lepší





Ale cestou domu žádnej problém, auto jelo v pohodě, teplota se držela od těch 75-90° A to to auto nehonim, jezdim do 90km/h maximálně, vody tam mám dost, topení topí jak zběsilý, zavzdušněný sem koukal a teče z toho voda takže není, víčko klasika 120-0,04MPa s novým těsněním, spínání ventilátoru chladiče mám vyvedený do kabiny na vypínač..už sem to tak koupil. Předpokládám že je v prčicích termostat..když neotevře zůstane malej okruh a auto se uvaří 





kolikrát bejvá ten zemnící pásek v dezolátním stavu a pak to dělá bordel
ale to by ti možná i špatně startovalo zkus hodit někam na motor a na kastli drát a uvidíš 


šel jsem tedy pokabelech co jdou od budíku až na kostru a každej spoj jsem zkontroloval, očistil a stříkl tam trochu contact cleanu a dělá to pořád....myslím s tou ručičkou....takže zkusím vyměnit ještě to čidlo a uvidím....






taky fávo motor, tak jsem tam dal termostat 120 zatím drží









