skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Otryskování Jikov karbecu ma favo motor
19:58:32
06.04.2013
06.04.2013

franta111
-> BooCheer: Takhle to pak vypadá osmikanal potrubí
21:12:24
28.03.2013
28.03.2013

Matěj Popovský
taky bych potreboval pichnout s pretryskovanim, neumite to nekdo? diky
10:16:22
27.03.2013
27.03.2013

Bororo
Na takto lehce upravený motor doporučuji karburátor řady 130/135/136 .Na 1 stupeň difuzor 22 dát hlavní tr. 115 nebo 118, vzdušník 190 ,2 stupeň dif 24 hl. tr. 135 vzdušník 150 nebo 160.Karburátory řady 130/135/136 jsou stejné,liší se pouze jinýma vzdušníkama a tryskama.
08:32:42
27.03.2013
27.03.2013

sbf
daj tam hocijaky sedr a po meste s tym budes stihat az az,
136 sedr (tusim 3223) bude viac zrat ako 120 (29xx)
136 sedr (tusim 3223) bude viac zrat ako 120 (29xx)
00:21:11
27.03.2013
27.03.2013

BooCheer
Parádička. To jsem vůbec netušil. Vaše rady mi ulehčily hodně práce :) Díky moc chlapi
00:18:06
27.03.2013
27.03.2013

Bukaj
-> BooCheer: Tak, tak :)
00:07:47
27.03.2013
27.03.2013

BooCheer
V tom případě by měly pasovat i výfukové svody z rapida na 781 pokud tuším správně. Abych nemusel aj ten výfuk upravovat na favo. svody
00:05:41
27.03.2013
27.03.2013

BooCheer
Ahááá tak to jsem nevěděl. U nás na vrakáči je vyhozený rapid 135 tak jestli je tomu tak,mám po starostech s převařováním sání. Díky
00:01:37
27.03.2013
27.03.2013

stepan
-> BooCheer: Jo, 135 a 136 je osmikanál.
23:55:49
26.03.2013
26.03.2013

BooCheer
Tak ted jsem z toho uplně zmatený :D Některé nebo snad motory 742 ve 135/6 se dělaly i osmikanálové?
23:06:44
26.03.2013
26.03.2013

stika87 - Maschinenführer
-> BooCheer: proc by neslo 742 uz ma ten spravny uhel sezen sani ze 136 hod to na 781 na to sedra a trada
23:06:01
26.03.2013
26.03.2013

Nwkt
-> BooCheer: Musíš sací ze 742 osmikanálu
23:04:25
26.03.2013
26.03.2013

stepan
-> BooCheer: Víš to špatně.
22:55:19
26.03.2013
26.03.2013

BooCheer
Počky to je blbost ne? 742 sací potrubí na motor 781 nejde napasovat. Pokud vím tak se musí 781 potrubí upravit aby karburátor byl usazen pod spravnym uhlem
22:15:21
26.03.2013
26.03.2013

Bukaj
-> BooCheer: Samozřejmostí je sací potrubí 742.135/6 :)
Ale znal jsem několik lidí, kteří jezdili ve škodovce motor z Favorita i s Fa potrubím a LEKRem - sice byl poněkud našikmo
, ale jezdilo to bez problémů. Jen v hodně prudkých zatáčkách došlo k odlití hladiny v plovákovce tak, že to bylo znát...
Ale znal jsem několik lidí, kteří jezdili ve škodovce motor z Favorita i s Fa potrubím a LEKRem - sice byl poněkud našikmo

21:03:40
26.03.2013
26.03.2013

BooCheer
Díky. Tohle jsem potřeboval vědět že tam stačí nechat SEDR 135/6 bez uprav. Samozřejmě otryskování 136ky,to si už někde najdu ty hodnoty trysek. díky moc :)
18:35:12
26.03.2013
26.03.2013

Bukaj
Nejjednodušší je varianta hodit tam SEDR 135 bez úprav, pokud nejsi líný, tak stačí natryskovat jako SEDR 136 

17:01:19
26.03.2013
26.03.2013

BooCheer
Ztravím. Prosimvás potřebuji se poradit s odborníkama. Generálkuju si motor 781.136. na předělání do škodovky. Chci ho osadit karburátorem z rapida 135. Na motoru nejsou skoro žádné úpravy jenom je v něm vačka z motoru 136B a snížená hlava o 0.6mm. Toť vše. Nechci z toho žádný závodní stroj na trhání asfaltu aby to žralo 10 litrů. Chci to na běžné ježdění,zkrátka se chci zeptat. Jak mám karburátor otryskovat popřípadě upravit,aby tento motor šlapal jak má? nikde nemůžu ohledně tohoto problému nic najít a pár lidí mi říkalo že mám karbec ze 135ky rapida namontovat na tento motor tak jak je ale nevim nezdá se mi to,radši se zeptám Děkuji moc