300stovka vacka a sedr 22/24? NEPOJEDE TO:) plus ten rozdelovac...:(
dej aspon sedr tatra trochu si pomuzes... ale volil bych spise jinou vacku jinak nepises na co ten motor mas na zavody? sportovni prilezitostni jezdeni? na dojizdeni do prace?
16:06:44 16.10.2012
vhml
Já tam vidím dvě chyby. Rozdělovač 105 jak bylo níže řečeno. A SEDR. Na objem 1400 a otáčky které má točit 300 vačka je prostě malý.
"Se sedrem ti to nikdy nepojede takový motor,... v porovnání s jinou variantou karbecu(ů)"
21:18:12 14.10.2012
MOLSO
-> Zdenek Neubert: no 105 určite nie ... aspoň nie pokiaľ nie je upravená odstredivá regulácia ... ten motor by detonoval od voľnobehu
nemusí to byť nijaký spešl rozdelovač, stačí upravený škodovácky
20:47:50 14.10.2012
Zdenek Neubert
Bylo by tedy rozumnější dát sériový rozdělovač ze 105? Anebo se spíše pídit po alternativě Bosch,Magneti marelli..
20:42:04 14.10.2012
MOLSO
-> Zdenek Neubert: ten rozdelovač vooobec nie je dobry napad
20:33:30 14.10.2012
Zdenek Neubert
Sháním radu od zkušenějších,než sem já.Po dlouhé době sem dostavěl svůj motor fábii 1.4 se vším,co by měl mít sportovní motor.Už dlouho laboruju na odladěním a pořád se k nějakému rozumnému naladění nemůžu dostat.
Motor má: přetryskovaný jednoduchý karburátor SEDR dif. 22,24mm.
velké sací kanály svrtané s potrubím
odhraněný a vyleštěný spalováky KP. 11.4:1
vačkový hřídel 300/300 st. se zdvihy 7.5mm.
rychloprůchozící výfuk 4do1 + odvodní trubka
rozdělovač škoda 105 (velký) + odstraněná podtlaková reg.
svíčky bosch FR5DP
palivo 98okt.
Mohl by mi prosím někdo poradit velikost ventilové vůle a hodnotu předstihu?