jj Tu zelenou si pamatuju, kdyby ještě byl orlickej sprint, tak bych to asi zkusil. Jen tak pro prdel
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Uprava motoru 120
prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 26.05.2005 do 29.08.2008, založil/a Peklo-Evo-Luboš
16:50:44
29.08.2008
29.08.2008

MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: nj se stane, nikdo nikdy nebyl dokonalej
jj Tu zelenou si pamatuju, kdyby ještě byl orlickej sprint, tak bych to asi zkusil. Jen tak pro prdel
jj Tu zelenou si pamatuju, kdyby ještě byl orlickej sprint, tak bych to asi zkusil. Jen tak pro prdel13:55:19
29.08.2008
29.08.2008

Peklo-Evo-Luboš
kurňa to byly časy, kdy se v "garagi" ladila zelenice k majšadrovi na sprint :-D a LRa byla kdesi pod stromem, hlavne aby u jsme s necim jeli :-D
-> Tuner#2: No ono pozor na moje znalosti, tuhle jsme stali nad motorem a ja mu tvrdil ze tam ten SEDR co na nej koukame neni :-D :-D
-> Tuner#2: No ono pozor na moje znalosti, tuhle jsme stali nad motorem a ja mu tvrdil ze tam ten SEDR co na nej koukame neni :-D :-D
18:05:39
08.08.2008
08.08.2008

MOLSO
-> Gemini: to je fajne ze vydrzala 
prekutravam stare temy a bol som zvedavy ako skončil

prekutravam stare temy a bol som zvedavy ako skončil

21:15:20
05.08.2008
05.08.2008

Gemini
-> MOLSO: no divil by si sa, ale hlava vydrzala a chvilu posluzila aj dalsim ludom v Trnave
, inac preca a naco vytahujes stare temata.....
, inac preca a naco vytahujes stare temata.....20:36:04
05.08.2008
05.08.2008

suri
-> PRPKO: daleko by nezacuval s toho diferaku vybiehal cep satelitov
20:32:54
05.08.2008
05.08.2008

PRPKO-Bez auta
gabo00000 05.08.08 14:24:43 napsal:
-> MOLSO: nie celkom taky nazov neviem uz o to malo za nazov ale dal som do 5q opacne diferak a som mal 5qaltov do zadu a 1 do rpedu
gabi muselo biť zaujímavé ísť do zadu 130
-> MOLSO: nie celkom taky nazov neviem uz o to malo za nazov ale dal som do 5q opacne diferak a som mal 5qaltov do zadu a 1 do rpedu
gabi muselo biť zaujímavé ísť do zadu 13015:10:36
05.08.2008
05.08.2008

Evž@
-> Tuner#2: aha
..dík
..dík14:24:43
05.08.2008
05.08.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> MOLSO: nie celkom taky nazov neviem uz o to malo za nazov ale dal som do 5q opacne diferak a som mal 5qaltov do zadu a 1 do rpedu

14:23:34
05.08.2008
05.08.2008

MOLSO
gabo00000 05.08.08 14:22:34 napsal:
-> petr s: ee skôr nieco starsie:D preco ide auto opacne? napr
woe to si fakt zalozil taku temu ??

-> petr s: ee skôr nieco starsie:D preco ide auto opacne? napr

woe to si fakt zalozil taku temu ??

14:22:34
05.08.2008
05.08.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: ee skôr nieco starsie:D preco ide auto opacne? napr

14:21:31
05.08.2008
05.08.2008

petr s
-> gabo00000: Myslíš o krtkovi?
14:20:00
05.08.2008
05.08.2008

gabo000000 - zrušená registrace
fajnove temat..len na nechcem citat tie moje stare
14:19:10
05.08.2008
05.08.2008

MOLSO
-> MerHanz: ja som len chcel vediet ci sa rozsypal ten motor uz ,.... ale ako vidim vyvolal som pekny zmatek


13:04:34
05.08.2008
05.08.2008

MerHanz
-> MOLSO: ty se netlem ty vejlupku, to vytáhne a mate ostatní

12:03:25
05.08.2008
05.08.2008

MOLSO

11:58:01
05.08.2008
05.08.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Evž@: Chlapi, vždyť je to přes 3 roky starý!!!
11:54:40
05.08.2008
05.08.2008

Evž@
-> Peklo-Evo-Luboš: jestli chceš dobrý legal motor do 120 tak si sežeň ten 120 Ls....je to lepší jak hrabat do toho elkového ....a když bys ho i poladil tak si myslim že by byl i výkonný
11:36:17
05.08.2008
05.08.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MerHanz: Myslím, že dnes to Luboš už ví, ono je to taky tři roky a pořád se učíme. Nedávno jsem našel něco co jsem tu psal v roce asi 2004 na téma vačky a musel jsem se smát.
11:30:02
05.08.2008
05.08.2008

MerHanz
-> Peklo-Evo-Luboš: aby si se dostal na komprsy stejnou jako má LS tak by si musel hlavu sundat o 1,5 mm, a potkat by se snad nic nemnělo
11:12:19
05.08.2008
05.08.2008

MOLSO
-> Gemini: uz to prdlo ?? 

18:39:54
30.05.2005
30.05.2005

Gemini
18:37:23
30.05.2005
30.05.2005

Gemini
takze ja som dal dole z hlavy 2 mm !!!!!!!!!! ( S120 ) KP som trochu znizil tvarovanim spal. priestoru (obrazok) , motor zatial slape krasne , ked to prdne, dam vediet 

14:44:06
30.05.2005
30.05.2005

Tomáš SK
-> Netopyr: No to mas absolutny recht, len som predpokladal, ze vie, ci ta hlava bola znizovana alebo nie
No mas pravdu, najlepsie zistit KP odmeranim.
No mas pravdu, najlepsie zistit KP odmeranim.09:37:38
30.05.2005
30.05.2005

Netopyr
-> Tomáš SK: ono snížit hlavu o 0,5mm je dobrá rada, ale v tom případě musíš vědět, jestli ta hlava už někdy nebyla snižovaná (což u starý poznáš jen velmi těžko) a s jakym počítáš těsněním. obecně je potřeba si nejdřív změřit KP a teprve potom dopočítávat o kolik snížit...
09:35:51
30.05.2005
30.05.2005

Netopyr
-> 5ko: upravit by se to muselo pouze za předpokladu, že se to bude dávat na LSo - to má písty s vrchlíkem a narážely by do hlavy. na obyč stodvácu jde stoprdová hlava uplně bez úprav.
07:37:36
27.05.2005
27.05.2005

Peklo-Evo-Luboš
Vali se mi doma upravenej favorit a 130ca, ale kdybych je tam chtel nebo mohl dat, tak tady nepisu o stodvace...ale dik za radu...
00:01:08
27.05.2005
27.05.2005

Vašo
-> Peklo-Evo-Luboš: cau no podla mna by si tam mohol dat radsej motor z favorita ... lebo ja som upravoval moju 120L a ta na vyssi vykon neni stavana. chodilo mi to lepsie ako hociktora felicia nebol problem ale predsa ma slabsiu kluku a GO je v ...... mal 15000...km
neviem rozhodni sa sam, teraz mam favorit motor s vackou, znizenou makovicou a odlahceny zotrvak to uz je o niecom inom hlavne ze mozes davat bezolovnaty benzin!!!
neviem rozhodni sa sam, teraz mam favorit motor s vackou, znizenou makovicou a odlahceny zotrvak to uz je o niecom inom hlavne ze mozes davat bezolovnaty benzin!!!
20:56:19
26.05.2005
26.05.2005

5ko
no 105kovu hlavu musis upravit vybrusenim niecoho ale niesom az taky skuseny ze viem coho 

17:40:10
26.05.2005
26.05.2005

Peklo-Evo-Luboš
Upravovat kanaly rozhodne nebudu, protoze ten motor bude mit specificke vyuziti. Budu max. licovat a lestit sani a vyfuk. potrubi. Jde mi jen o to snizeni hlavy. O kolik ? Aby ten motor jeste neco najel, a zaroven jeco "pojel" ? :-)
13:24:39
26.05.2005
26.05.2005

Netopyr
kdyz das stopetkovou kebuli, tak se sice zvysi KP, ale vzhledem k horsimu tvaru spalovaciho prostoru a mensich kanalu zlepseni nebude tak velke jako kdybys dosahl stejny KP na stodvacitkove hlave.
pokud chces ale dal upravovat rozhodne vezmi stopetkovou hlavu - ma vic masa a da se s tim lecos udelat, ale to spis nekoho kdo vi kam sahnout, jinak v dobre vire muzes lecos zkurvit.
pokud chces ale dal upravovat rozhodne vezmi stopetkovou hlavu - ma vic masa a da se s tim lecos udelat, ale to spis nekoho kdo vi kam sahnout, jinak v dobre vire muzes lecos zkurvit.
12:21:02
26.05.2005
26.05.2005

5ko
no aj mne odporucali dat tam 105kovu hlavu a teraz mi tam hnije v garazi lebo xcem 1,3MPi
ale pocul som aj to ze ta 105kova hlava nevydrzi take velke teploty a skvor praskne ako 120kova 
ale pocul som aj to ze ta 105kova hlava nevydrzi take velke teploty a skvor praskne ako 120kova 
11:52:28
26.05.2005
26.05.2005

Tomáš SK
Daj hlavu 105 na 120, pripadne este zniz o 0.5mm a predbehnes v KP LSku 

09:59:11
26.05.2005
26.05.2005

Peklo-Evo-Luboš
Takze lidi,nejsem motorar a strasne se timto stydim za svoje hloupy otazky:) Vec se ma tak. Mam zachovalej motor 120 r.v. 1988. A ted. O kolik snizit hlavu aby to neco pridalo ? Pocitam s upravou kompresniho pomeru min na 120LS,nicmene chtel bych z toho zmacknout jeste trochu vic. Takze co moji radcove poradi ? 
Jinak mam k dispozici jeste hlavu ze 105ky r.v. 1981,ale nevim jestli se od sebe nejak podstatne lisili,takze co poradi radcove? Snizit hlavu 120? nebo snizit 105 a dat ji na tu 120motor?? THX

Jinak mam k dispozici jeste hlavu ze 105ky r.v. 1981,ale nevim jestli se od sebe nejak podstatne lisili,takze co poradi radcove? Snizit hlavu 120? nebo snizit 105 a dat ji na tu 120motor?? THX

