
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
14:24:52
14.12.2014
14.12.2014

vhml
-> MVM 14.12.14 09:44:22: moc pěknej graf 

14:19:48
14.12.2014
14.12.2014

MVM
-> Šediváček: Tak ten "propad" (pokud chceš říkat 1Nm propad ) po pravdě nevím přesně co způsobovalo. Vím že to na okruhu jelo s formulí na bednu. 1500 ot je na okruh uplně v pohodě. Motor "žádný" spodek nemá a nikdy s tím záměrem použití ani nikoho nezajímal. Volnoběh to nemá a rozjízdíš se cca 3500-4000ot. S kvalitou práce to pramálo společné.. asi tak. Rozhodně to není do plechovky a do provozu.(i když jsem to tam chvíli měl)
14:05:52
14.12.2014
14.12.2014

Šediváček
od Vény: -> MVM: No vidíš,že to jde
Ale dost v malým spektru použitelný motor. Docela by mě zajímalo u tutěch grafů to pokračování směrem dolů. Jestli je ten motor vůbec schopný se rozkašlat z toho volnoběhu s kvaltem. Je pravda,že to třeba není úplně potřeba,ale řekl bych,že to taky určitým způsobem vypovídá o kvalitě práce na motoru. Záleží,jak to rychle pak padají ty křivky. A ten propad v kroutícím momentu? Otevření druhý komory a nebo byla bezpodtlaková?

13:32:27
14.12.2014
14.12.2014

Petr Urban
Při zdejších už letitých konfrontací o přesnosti, resp. pravdivosti naměřených hodnot je velice na místě nastudovat aspoň nějaké informace o dané problematice měření a nejenom se navážet do kohokoli, kdo má pro širší sledující skupinu dobré info, protože z navážení a zbytečného plácání neplynou vůbec žádné "hodnoty" pro čtenáře fora, ať je o čemkoli a kdekoli. Bavme se slušně o faktech, k věci a bez invektivů. Bohužel zřejmě jen zbožné přání, protože většina si nechce připustit že by to co má na papíru, bylo někdy i dost vzdáleno od reálných hodnot dané normou, v které je měřeno. Ta je také málokdy napsána. A tak na forech jde většinou o kompenzaci mužského ohambí.
Přikládám v odkazu hodnoty motoru LR z časopisu automobil z roku 06/1985 : 137 Nm a 95kw.
Nejen pro mě a nejen z těchto hodnot jsou proto některé zdejší grafy velkou pochybností, protože zhruba ví a tuší jaký rozsah úprav v daném objemu a konfiguraci může generovat zrovna takový max. krut či výkon.
petr42.rajce.idnes.cz/Sko da_130LR_-_dobove_informac e
Přikládám v odkazu hodnoty motoru LR z časopisu automobil z roku 06/1985 : 137 Nm a 95kw.
Nejen pro mě a nejen z těchto hodnot jsou proto některé zdejší grafy velkou pochybností, protože zhruba ví a tuší jaký rozsah úprav v daném objemu a konfiguraci může generovat zrovna takový max. krut či výkon.
petr42.rajce.idnes.cz/Sko da_130LR_-_dobove_informac e
09:44:22
14.12.2014
14.12.2014

MVM
1300,rok 2002,okruhový motor,92kW,Pierburg
22:00:21
13.12.2014
13.12.2014

Šediváček
-> MVM: No není na tom nic špatnýho,ale k věci by bylo sem spíš taky něco nahodit. Už to začíná být o ničem díky tomu čtení jenom,......no a to je pravda,na válcovku tady jde vznést protest 

11:46:16
13.12.2014
13.12.2014

MVM
-> Šediváček: Nevím co je špatnýho na tom přečíst si něco k věci.. než psát kolik kdo kde naměřil. (Ná válcovku nejedu už z principu.)
11:31:08
13.12.2014
13.12.2014

Šediváček
-> Nwkt: To si jako máme jít koupit octavii RS a jít to tam prubnout?
Ono ve finále by to nevyšlo o moc dráž,......
A že to je v Diesel-power si stačilo přečíst,a dost lidí tam odsud jezdí. Jestli mají všichni o 20koní víc
-> MVM: Ty si raději na nějakou zajeď a pak sem dej něco hezkýho
Je to lepší,než tohle sáhodlouhý kecání.



-> MVM: Ty si raději na nějakou zajeď a pak sem dej něco hezkýho

09:38:57
13.12.2014
13.12.2014

MVM
Protože to tu někteří umí leda uzamknout - tak sem dám aspoň něco k věci.
www.vutbr.cz/www_base/zav _prace_soubor_verejne.php? file_id=39...
Možná (podle času) najdu nějakou dipolmku týkající se přesnosti měření u jednotlivých zkoušek a také způsoby KOREKCE nejen podle jednotlivých norem. (byly tam pěkně vyjádřené veškerý vlivy na přesnost měření) což má podstatný vliv na výslednou hodnotu.
www.vutbr.cz/www_base/zav _prace_soubor_verejne.php? file_id=39...
Možná (podle času) najdu nějakou dipolmku týkající se přesnosti měření u jednotlivých zkoušek a také způsoby KOREKCE nejen podle jednotlivých norem. (byly tam pěkně vyjádřené veškerý vlivy na přesnost měření) což má podstatný vliv na výslednou hodnotu.
09:37:41
13.12.2014
13.12.2014

Nwkt
-> Šediváček: To bylo měřený v dieselpoweru. Měří tam často a hodně aut (na youtube jsou videa), tak můžete s Vénou porovnat. Většinou u sériovek naměří výkon pod udávanou hodnotou výrobce
00:04:50
13.12.2014
13.12.2014

Šediváček
www.novinky.cz/auto/35518
0-octavii-rs-jsme-na-dynam
ometru-namerili-vetsi-vyko
n-nez-udava-vyrobce.html
jo to sou ty nahovno měřící válcovky, ten graf není nic moc, na to, jak to tam vychvalujou
jo to sou ty nahovno měřící válcovky, ten graf není nic moc, na to, jak to tam vychvalujou
10:38:25
14.10.2014
14.10.2014

Gemini
mame vyskusane ze seriova kluka vydrzi 230 - 270 Nm, ojnice detto, piesty su trochu problem, rozmyslam nad priamym ostrekom olejom.......este jedna vec bude problemova, vyfukovy ventil.....hladam nieco podobne, co bolo v serii plnene sodikom.
Ak sa tieto krasne parametre co nabrzdil Killme, podari posunut vyssie vdaka vacke a vacsiemu turbu, da sa dostat az na 240-250k, tam je niekde podla mna hranica
to uz nehovorim o prevodovke a spojke, ine ina kategoria
Stale mam problem s mech. vstrekovanim, stale to neni ono :/ ak sa to nepodari naladit na brzde, hadzem to do smeti a idem do VEMS/uMS (to iste do Renaulta)
Ak sa tieto krasne parametre co nabrzdil Killme, podari posunut vyssie vdaka vacke a vacsiemu turbu, da sa dostat az na 240-250k, tam je niekde podla mna hranica
to uz nehovorim o prevodovke a spojke, ine ina kategoria
Stale mam problem s mech. vstrekovanim, stale to neni ono :/ ak sa to nepodari naladit na brzde, hadzem to do smeti a idem do VEMS/uMS (to iste do Renaulta)
17:41:17
12.10.2014
12.10.2014

Bery
-> pistaa: že se taky ozveš ty kluku:-)
14:38:57
12.10.2014
12.10.2014

pistaa
-> Bery: jo jo vstko seriove, kluka, piesty, ojnice vlozky kruzky testnenie vsetko len vacka bola neseriova z Prahy od p. Cepka. 280/270
13:35:38
12.10.2014
12.10.2014

Bery
-> Urbi: Pistaa měl v motoru střeva ze sériové mpi co si vzpomínám
00:05:33
11.10.2014
11.10.2014

MVM
-> Tuner#2: Ale tuhle dobu (éru) si němci pamatují a právě když jim řeknu jestli znají český okruhy třeba Most Rennstrecke? -- Obvyke odpoví: Ach jáá Most .. Interserie., 
A Ludwigův požár je taky řekněme legendární.

A Ludwigův požár je taky řekněme legendární.
23:59:17
10.10.2014
10.10.2014

MVM
-> Eidy: Nejvíc masakr je ten kokpit.Všechno brutálně hrubá a čistá mechanika, analogový tlakoměry všeho,plnících tlaků,benzínu,EGT,řazení Háčko... A ta krásná prodleva turba při meziplynech s plameny .. Vážně závidím tu Interserii. Dle vyprávění to byly jedny (neřku -li nejlepší) závody v ČSSR -Jakým tlakem to přeplňovali nevím ale jistý je že tohle řídit nebyla prdel a během jízdy mohl pilot regulovat tlak přeplňování i tlak paliva..Takže si už vůbec neměl čas odpočnout. Dneska F1 řídí "holky"
23:54:19
10.10.2014
10.10.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 10.10.14 23:39:42: To byla famozni atmosfera. Sice dederon kam se podivas, ale treba tohle jsem mel primo pred sebou - zazitek jak hrom...
23:45:51
10.10.2014
10.10.2014

Eidy
-> MVM: Jagermeister... Mě by nevadilo ani v tý nejteplejší růžový.
Takovýhle auto si zaslouží prostor v jakýmkoliv tématu.

23:39:42
10.10.2014
10.10.2014

MVM
-> Tuner#2: To věřím .. Pořád jaksi víc uznávám tyhle "historiky" víc něž dnešní auta. A zase já závidím Tobě že jsi Interserii v Mostě zažil.. i s dlouhou cílovkou. A hlavne ty tisíce lidí na tribunách.
23:33:07
10.10.2014
10.10.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 10.10.14 23:05:14: Tak tohle coby pametnik interserie v Moste fakt zavidim... Cecka to bylo neco jako Becka na okruhu. To uz se nikdy opakovat nebude :(
23:25:44
10.10.2014
10.10.2014

MVM
-> Eidy 10.10.14 23:19:30: Tohle je mimo téma
Jo já taky nečekal, pořád měli s něčím potíže jak to léta stálo.. hlavně s mazáním dmychadlel. Těsnost všeho.. Má to asi šest palivových pump.. To je šílený stroj kam se podíváš a osobně jsem viděl už celkem dost.. Extrém a legenda v jednom, škoda jen že to nebylo v barvách Jagermeistru.

23:19:30
10.10.2014
10.10.2014

Eidy
-> MVM: A sakra. Přiznávám se, závidím Ti.

23:09:51
10.10.2014
10.10.2014

MVM
Taklhle to měli kluci ušatí .. turba jak z Karosy
Ale na foto nejsou vidět.. fotil jsem v tajnosti

23:05:14
10.10.2014
10.10.2014

MVM
Tak mě při tom přeplňování napadlo že jsem ve čtvrtelk pomáhal klukům z německa oživit historika Porsche 956
2,7litrů 2xturbo 800PS Testovali dva dny v Brně a díky tomu že auto jezdilo hlavne v Japonsku a pak stálo léta v muzeu - moc toho nenakroužili. Ale zážitek na celý život když se tohle auto nastartuje a ohřívá v boxech. Takže přeplněním čehokoliv lze dostat cokoiv * Foto jen doplňující o jaký model šlo...

21:51:43
10.10.2014
10.10.2014

castrol
21:50:30
10.10.2014
10.10.2014

Petr Urban
Čí je to stavba, info o motoru ? Zajímalo by mě s jakými komponenty ojnice/písty to vydrží s tímto výkonem.
21:34:34
10.10.2014
10.10.2014

Čokin
-> Tuner#2: Tak každy kdo se na ten graf podiva a trochu ho i cte tak to v tom popisu musi videt ze je to s turbem........
20:48:19
10.10.2014
10.10.2014

m8rinek
-> Tuner#2: Hele, víš co Sašo? ;)
20:44:45
10.10.2014
10.10.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 10.10.14 20:42:55: Proč? On se najde někdo svéprávný, kdo si bude myslet, že ze škodovácké 1,4 atmosféry se dá dostat 200koní a hlavně 260Nm? To snad doufám ne...
20:42:55
10.10.2014
10.10.2014

m8rinek
-> Tuner#2: Nebylo by od věci tam tuhle zásadní informaci dopsat, jistě je to dobrá práce. Na druhou stranu, se jedná o kategorii do 2l (*1,4)...
20:40:10
10.10.2014
10.10.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 10.10.14 20:25:58: A kde píšu, že ne? Já myslím, že to je slušná práce...
20:25:58
10.10.2014
10.10.2014

m8rinek
-> Tuner#2: ... s turbem...
20:23:18
10.10.2014
10.10.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
Hmm, tohle je hodně slušný na 1,4l 

10:40:14
12.09.2014
12.09.2014

elbacil
-> Urbi: Moj graf sa nezmenil viz.nižšie.A navyše stačil aj tento rok.

23:42:51
11.09.2014
11.09.2014

Petr Urban
-> elbacil: ještě není roku konec. Si chval sam svůj, kde mas graf ?
21:55:12
11.09.2014
11.09.2014

elbacil
Pochválte sa niekto ako dopadli vaše motory a grafy tento rok.

17:02:49
28.02.2014
28.02.2014

dragon_cb_cz
-> elbacil: Kdo to začal je mi úplně jedno, podstatný je kdo to ukončí...
16:39:03
28.02.2014
28.02.2014

elbacil
-> dragon_cb_cz 28.02.14 14:38:56: to pan tuner si začal

16:15:54
28.02.2014
28.02.2014

elbacil
-> Bery 28.02.14 14:30:17: Toto si mal adresovat nikomu inému

16:09:22
28.02.2014
28.02.2014

Nwkt
-> Eidy 28.02.14 10:52:11: To je jasný, když si přece všechno nechá udělat od mechaniků 

14:38:56
28.02.2014
28.02.2014

dragon_cb_cz
-> Bery: 

14:30:17
28.02.2014
28.02.2014

Bery
-> elbacil: jdi už do hajzlu,řeš to jinde.
10:52:11
28.02.2014
28.02.2014

Eidy
-> elbacil: A s těma zkušenostma jsi na to přišel jak?
10:32:17
28.02.2014
28.02.2014

elbacil
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.02.14 14:02:21: Ani nevieš čo znamená diletant.Pomožem ti, vyguugluj si to.
A skuseností máš takisto= O ale to sa nedá vyguuglovat


09:50:23
28.02.2014
28.02.2014

Bery
-> Urbi: ser na grafy,hobluj hliník:-)
23:26:35
27.02.2014
27.02.2014

Jozka
-> Urbi: Ono by stačilo trochu víc vážit slova (tebe se to tedy netýká) a mohly by být grafy..

23:16:59
27.02.2014
27.02.2014

Petr Urban
Plná strana řečí bez grafů
Bude to chtít nějaké pořídit... něco mám, ale nemůžu dát všechno do placu, stejně z toho máte 


17:44:04
27.02.2014
27.02.2014

T
-> elbacil: : odpověď zřejmě nedostanu ? klidně SZ, když je to mimo téma....
17:27:11
27.02.2014
27.02.2014

elbacil
Páni ,no tak neriešime tu náhodou grafy motorov.
Ked tak tak založte nové tema s nazvom povedzme bludy elbacila a tam ma možete riešiť

