skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felicie 1.8 turbo 20 v
22:06:33
15.08.2011
15.08.2011

jok3r
-> Rotak: naky foto?
22:02:05
15.08.2011
15.08.2011

Rotak
-> anubis: motor už máme v autě všechno je hotové až na tu el. teď čekáme na odkodování řj aby jsme mohly pokračovat dál v zapojování
12:48:40
25.07.2011
25.07.2011

anubis
-> Rotak: hlavně jde o to že to tam nejde naroubovat tak snadno jako starší varianty 1.8... novější motory počínaje 1.8 20V mají jinej boční držák... resp díry jiný... takže mezikus možná pásne ale felda držák bys stejně nepoužil
navíc je to nesmysl už z principu... jediná 1.8 co jsem dělal bylo tohle... to šlo mechanicky kompletně bez toho abych něco převařoval ale na výdrž jsem převodovku nezkoušel ale nevěřím že vydržela.. a to byla z poslední 1.9d
hlavně tady se nahodily motokarbíky a motor jel ale 1.8T to je jiná liga... s tou elektrikou bych se fakt srát nechtěl... myslím že stará 1.8 na karbíkách vyladěná by posloužila stejně navíc je mnohem jednodušší ji zastavět...


hlavně tady se nahodily motokarbíky a motor jel ale 1.8T to je jiná liga... s tou elektrikou bych se fakt srát nechtěl... myslím že stará 1.8 na karbíkách vyladěná by posloužila stejně navíc je mnohem jednodušší ji zastavět...
14:23:58
16.06.2011
16.06.2011

havlik
-> DuriQ: tak ten motor nebyl jen v oktávce
10:40:09
16.06.2011
16.06.2011

DuriQ
havlik: a jak chces zhodnotit tych 600koni na prednej naprave
cista picovina cela uprava ...

06:20:13
15.06.2011
15.06.2011

jok3r
-> tunerlada: jasan chapem se



22:52:12
14.06.2011
14.06.2011

Josifek
Pokial viem tak motory po roku 2001 maju elektronikcy riadene variabilne casovanie ventylov a preto maj uvacsi potencial pre upravy... opravte ma niekto ak sa mylim...
20:49:13
14.06.2011
14.06.2011

tunerlada
jok3r 09.06.11 07:33:26 napsal:
→ tunerlada: tam sou vetsi kotouce nez ty plechace
ne?
odemne to bylo myšleno ironicky,né vážně :D
→ tunerlada: tam sou vetsi kotouce nez ty plechace
ne?


19:04:58
14.06.2011
14.06.2011

Fifa
-> Rotak: skoda-virt.cz/cz/.../2231
-roman-orangee TAdy se pořádně podívej a počti jak složité a a časově náročné to je zastavět motor1.8T, taky aby to vůbec bylo trochu funkční. Tohle auto je koncepčně a technicky prakticky stejné s Felicií.
Pokud máš moře času, peněz, znalostí, zkušeností a nástrojařskou dílnu za zády, nepouštěl bych se do toho.
Pokud máš moře času, peněz, znalostí, zkušeností a nástrojařskou dílnu za zády, nepouštěl bych se do toho.
13:33:46
09.06.2011
09.06.2011

M@rtin
-> havlik: Myslíš, že by ti za ní někdo dal tolik aby jsi na tohle měl ....

12:46:04
09.06.2011
09.06.2011

havlik
-> M@rtin: hm asi ne:) leda by někdo odkoupil 125tku

12:38:24
09.06.2011
09.06.2011

M@rtin
-> havlik: že by jsi poladil oktávečku?




10:20:07
09.06.2011
09.06.2011

suri
feliciové prevodovky majú problém z motormi sériovými ,na 1,3kách sa posúva trojkové kolečko napr.
10:18:45
09.06.2011
09.06.2011

Milan 136
-> PaveI 08.06.11 22:10:53: ne. psal jsem to hned na začátku
10:00:54
09.06.2011
09.06.2011

exwrcteam
pokud nemas tak 70 papiru na prdeli tak se na to radsi vykasli 

10:00:25
09.06.2011
09.06.2011

havlik
-> Dušan: no tak vidíš že je na upravy lepší

09:59:57
09.06.2011
09.06.2011

havlik
tohle je hezky:))
Kit pro zvýšení objemu u motoru 1,8T na výsledných 2036ccm. Potenciál 600+koní.
Kované písty JE kompresní poměr 9,5:1 vrtání 83mm
Kované ojnice Integrated Engineering
Pístní kroužky
Ojniční čepy
Ojniční ložiska
Klikové ložiska
Těsnění pod hlavu pro vrtání 83mm
Ozubené kolo pro pohon olejového čerpadla na kliku
Cena 37 000kč
K tomuto kitu je potřeba klika z motoru 2,0TFSI
Klika z 2,0TFSI k tomuto kitu
Cena 26 000kč
Kit pro zvýšení objemu u motoru 1,8T na výsledných 2036ccm. Potenciál 600+koní.
Kované písty JE kompresní poměr 9,5:1 vrtání 83mm
Kované ojnice Integrated Engineering
Pístní kroužky
Ojniční čepy
Ojniční ložiska
Klikové ložiska
Těsnění pod hlavu pro vrtání 83mm
Ozubené kolo pro pohon olejového čerpadla na kliku
Cena 37 000kč
K tomuto kitu je potřeba klika z motoru 2,0TFSI
Klika z 2,0TFSI k tomuto kitu
Cena 26 000kč
09:58:14
09.06.2011
09.06.2011

Dušan
-> jok3r: muzes tam tlacit turbem vic takze to udelali z duvodu zivotnosti
09:55:23
09.06.2011
09.06.2011

jok3r
-> Dušan: ze se tak zapojuju do debaty,,, a uz jen ten pevnejsi vnitrek umoznuje vetsi upravy nebo se mylim? :)
09:53:59
09.06.2011
09.06.2011

Dušan
-> havlik: vim ze to ma pevnejsi vnitrek + vetsi turbo a vstriky, nic vic podle me. Az na nejaky dodelavky v elektru
09:13:22
09.06.2011
09.06.2011

havlik
-> Dušan: no jo v základu rozhodně:) ale možnosti uprav jsou tam trošku jinde se mi zdá:)
09:07:32
09.06.2011
09.06.2011

Dušan
-> havlik: lepsi motory ? par inovaci
ale jede to porad stejne 


08:58:54
09.06.2011
09.06.2011

havlik
-> Gemini: nejlepší by bylo si koupit octávku 1.8T nejlépe po roce 2001 kde už pak jsou ty lepší motory
pak už jen tunit:) pořádný turbo, kit na 2.1čku a frčíš


08:56:56
09.06.2011
09.06.2011

Gemini
najlepsie by tam bolo dobre dat vsetko z oktavky, motor, prevodovku, tehlice, brzdy, tlmice a pozapajat to......tym sa vyriesi niekolko problemov do buducnosti
07:33:26
09.06.2011
09.06.2011

jok3r
-> tunerlada: tam sou vetsi kotouce nez ty plechace ne?



07:29:41
09.06.2011
09.06.2011

tunerlada
-> Rotak: zabitý ani tak né ale né každej dělal tuhle akci,je to asi tak jak kdybych se tady zeptal jestli mi budou na porsche pasovat po změně rozteče škodovácký plecháče
07:18:44
09.06.2011
09.06.2011

Dušan
-> Rotak: zabity mozna, ale jak je znamo tak na tomto foru to ma max jeden nebo dva lidi ve favoritu a ze by s tim tvym pristupem chtel nekdo sdilet vsechny vymyslene napady pochybuju. Nabidli ti vsichni moznost vymenit to komplet i s prevodovkou coz je ta jednodussi moznost, ale jak vidno chces se ubirat smerem pokusu. Nenapsal jsi jaky typ 1.8T to je. Jestli s mechanickou klapkou nebo elektrickou. Celkove na tvoji odpoved je jedna jednoducha odpoved. Napred si ten motor kup, pak to priloz tam kde to ma byt a vymysli komplet cele ulozeni agregatu tak aby ti pri prvnim pridani neutrhl podbeh
nebo aby ses pri brzdeni nerozbil o prvni zed, protoze je to trosku jiny kafe to brzdit nez klasickou 1.3 Mej trosku sve vlastni predstavivosti a jestli nemas tak si nestezuj ze tu nikdo nesdili svoje informace s tebou a pokracuj klidne dale na jine forum.

22:13:15
08.06.2011
08.06.2011

Nwkt
Milan 136 08.06.11 21:30:47 napsal:
→ Rotak: mezikus z feldy nee a velikost spojky a
převodovky felda taky ee
→ Rotak: mezikus z feldy nee a velikost spojky a
převodovky felda taky ee
22:12:44
08.06.2011
08.06.2011

Rotak
-> PaveI: tady je to zabity !
22:10:53
08.06.2011
08.06.2011

PaveI
stačí odpovedet na otázku jestli mezikus z 1.9 d pasuje na blok 1.8 turbo 20V

22:08:58
08.06.2011
08.06.2011

Rotak
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no zajíma ale blok by měl byt stejnej nebo ne ?
22:08:24
08.06.2011
08.06.2011

myschaak AZNP K.Hora
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no tak 20v turbo tu necpe každej,tak dáváme cca info....
22:08:00
08.06.2011
08.06.2011

castrol
-> Matthes, záškodník z TechWebu:



22:07:37
08.06.2011
08.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Ale toho madara zajima 20V turbo 

22:04:29
08.06.2011
08.06.2011

afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: sak on snad myslel 8v-> myschaak AZNP K.Hora 08.06.11 21:55:58:
22:04:02
08.06.2011
08.06.2011

myschaak AZNP K.Hora
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to já taky cpal 8V...
22:03:50
08.06.2011
08.06.2011

Rotak
-> Nwkt: no na google ani tady na virtu jsem nic nenašel
22:02:54
08.06.2011
08.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> afro100: Ale to byla atmosfera a 8V ne? Ne 20V
22:02:15
08.06.2011
08.06.2011

afro100
-> myschaak AZNP K.Hora: jeden tu bol aj v inzercii
22:01:33
08.06.2011
08.06.2011

myschaak AZNP K.Hora
-> Rotak: no já ten 1.8 stejně nedotáhl do konce...někde bych to ještě měl snad mít hozený..
22:01:17
08.06.2011
08.06.2011

Nwkt
-> Rotak: asi blbě www.autohificlub.cz/forum
/.../240
21:59:41
08.06.2011
08.06.2011

Rotak
-> myschaak AZNP K.Hora: dobře dík známej má fe felicii taky 1.8 z vw a má tam taky mezikus z 1.9D a má převrtanej setrvačník z favorita tak pravě kdyby to bylo stejny...tak by to potom usnadnilo práci
21:55:58
08.06.2011
08.06.2011

myschaak AZNP K.Hora
-> Rotak: takhle jem rouboval 1.8 z golfa na 120covou špajzku...přes mezikus z 1.9d feldy,setrvák jsem vzal klasiku 190mm,převrtal rozteč na setrvák podle kliky a díry navíc zavařil...pokud do toho chcete fakt jít tak se jedině pozeptat někoho kdo to dělal a prostě začít a řešit za práce samotný detaily
21:55:31
08.06.2011
08.06.2011

Rotak
-> Nwkt: hledal jsem toho plno
21:53:57
08.06.2011
08.06.2011

Rotak
-> havlik: dík
21:52:45
08.06.2011
08.06.2011

Nwkt
-> havlik: Hledání fyzicky bolí 

21:52:41
08.06.2011
08.06.2011

Rotak
-> myschaak AZNP K.Hora: my to vyzkoušíme a zatim normální spojku a kdyby to fungovalo tak tu keramickou
21:52:10
08.06.2011
08.06.2011

havlik
co to zkusit hledat na netu? skoda-virt.cz/cz/.../3409
-skury-funny třeba tady bych zkusil nějaký info sehnat
21:50:26
08.06.2011
08.06.2011

myschaak AZNP K.Hora
tak nacpat na motor setrvák z 1.6ky feldy a pak by šla dát i špajzka z feldy,otázka co na to spojka,to by chtělo už nějakou keramiku asi
21:47:49
08.06.2011
08.06.2011

jok3r
-> Rotak: no tak si predstav ze prevodovky se sypou i normalne a ty na ni chces dat motor kterej ma vic jak dvakrat vetsi vykon oproti serii plus "rázy" od turba,,,