-> eresman: No takhle, lepsi mit civku s odporem, ale musis k tomu mit kompatibilni starter... Nemuzes na 12V civku dat odpor...
Ja treba mam civku pres odpor porad i pri startu, protoze mam starter z feldy a facha to. Ovsem ten starter zere min proudu nez obycejnej...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jaký je rozdíl?
13:51:16
19.02.2011
19.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
13:47:53
19.02.2011
19.02.2011

eresman
tak že jestli jsem to pochopil správně je lepší když tam je ten odpor..? cívka vydrží vic?
13:35:32
19.02.2011
19.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> eresman: No pri startu klesa napeti v siti na cca dejme tomu 9V, takze pri startu je ten odpor zkratovan a civka je napajena stale tak jak ma byt. Jakmile motor bezi, proud do civky jde pres odpor, aby na ni nebylo moc velky napeti.
13:34:01
19.02.2011
19.02.2011

eresman
a k čemu to je dobré že je jedna 9V a druhá na 12V ? jsem laik a moc tomu nerozumím :D
13:30:47
19.02.2011
19.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Ta s odporem je na 9V a bez odporu na 12V.
12:53:26
19.02.2011
19.02.2011

eresman
Zdravím, mohl by mo někdo říct jaký je rozdíl mezi zapalovací cívkou na 12ocítku s odporem a bezněj ? Jaký je mezi nima rozdíl ?
