skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor 1.6 vs favorit
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 17.02.2011 do 19.02.2011, založil/a tekno.kamil
21:49:38
19.02.2011
19.02.2011

Bery
-> 105: blbej den?nedala ti?
11:00:09
18.02.2011
18.02.2011

105
-> darklord: ty bys radsi taky obcas nemel nic psat
10:50:50
18.02.2011
18.02.2011

darklord
-> 105: no tak ked poriadne ani neprecitas nadpis tak potom radsej nic nepis 

10:45:21
18.02.2011
18.02.2011

105
-> darklord: a ty ses moderator nebo co ? nevsiml sem si nazvu tematu a v prvnim prispevku ma motor z felicie.. ..! vsude bys rozdaval bany jak magor..
08:57:57
18.02.2011
18.02.2011

anubis
-> tekno.kamil: musíš použít mezikus z 1,6 - nejlíp i s převodovkou a převařit držák převodovky... (fáčkovou nedávej) - teda můžeš pásne to přes mezikus ale řekl bych že to ta převodovka moc dlouho nepřežije... jinak musíš ještě na straně jak se šroubuje motorovej držák doladit matky z boku do nosníku- musíš je tam nějak vymyslet... ona 1.6 a ropák nemaj šrouby jen ty tři nahoru do držáku jako 1.3 ale maj ten držák přišroubovanej i z boku do nosníku...
a ještě bych rád podotknul že 1.9d a 1.6 maj každá jiný držáky na bloku motoru- držák na kastli se silentblokem je stejnej ale na motoru ty hliníkový blbince jsou jiný... (jsou tam jinak díry) pro větší motory VW - 1,8, 1,8 16V, 2,0 atd je třeba použít držák z 1.9d (šestnáctkovej nesedí)
jo samo musíš nechat setrvák na 1.6 (je delší a má 6 děr), jinak ty karburátory tam je to možný (buď motorkový- za málo peněz hodně muziky- jsou to až 40mm čtyřklapky) popř webery ale to je drahý a nebo nějakej karbec ze sériový 1.6 ale s tím by se mi nevyplatilo se srát
ono vlastně když si to vezmeš tak např 2.0 8v z GIII je úplně stejnej motor a pokud máš zástavbové věci pro diesel tak ho tam dáš bez vaření držáků taky
stačí jen pár drobností...problém je s 16-ti ventilama protože maj širokou hlavu a ve feldě je motor dost dopředu a jelikož je sání zepředu tak tam motor sice namontuješ ale se sáním budeš mít problémy... to píšu jen proto že dát tam např 2.0 85kw z GIII tak je to úplně stejně nelegální ale je to živější motor a vyjde na podobné peníze jako líná 1.6... 
-> ALL: mě fascinuje to vaše neustále omílané hledat... až tu někde budou rozumná témata kde se toto dozvíš tak to bude mít smysl... když to budu hledat budu se dva dny hrabat v kecech o hovně a odkazů na hledat a po dvou dnech to stejně vzdám protože z toho budu otrávenej a to téma založím...
a ještě bych rád podotknul že 1.9d a 1.6 maj každá jiný držáky na bloku motoru- držák na kastli se silentblokem je stejnej ale na motoru ty hliníkový blbince jsou jiný... (jsou tam jinak díry) pro větší motory VW - 1,8, 1,8 16V, 2,0 atd je třeba použít držák z 1.9d (šestnáctkovej nesedí)
jo samo musíš nechat setrvák na 1.6 (je delší a má 6 děr), jinak ty karburátory tam je to možný (buď motorkový- za málo peněz hodně muziky- jsou to až 40mm čtyřklapky) popř webery ale to je drahý a nebo nějakej karbec ze sériový 1.6 ale s tím by se mi nevyplatilo se srát
ono vlastně když si to vezmeš tak např 2.0 8v z GIII je úplně stejnej motor a pokud máš zástavbové věci pro diesel tak ho tam dáš bez vaření držáků taky
stačí jen pár drobností...problém je s 16-ti ventilama protože maj širokou hlavu a ve feldě je motor dost dopředu a jelikož je sání zepředu tak tam motor sice namontuješ ale se sáním budeš mít problémy... to píšu jen proto že dát tam např 2.0 85kw z GIII tak je to úplně stejně nelegální ale je to živější motor a vyjde na podobné peníze jako líná 1.6... 
-> ALL: mě fascinuje to vaše neustále omílané hledat... až tu někde budou rozumná témata kde se toto dozvíš tak to bude mít smysl... když to budu hledat budu se dva dny hrabat v kecech o hovně a odkazů na hledat a po dvou dnech to stejně vzdám protože z toho budu otrávenej a to téma založím...

13:23:51
17.02.2011
17.02.2011

suri
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: to už je pri každom osobne či to má význam , ak to má ako koníček prečo nie
ale 1,6 prevodovka má zosilnenú skriňu , rozpernú trubku na stromčeku na 3 ke a od faceliftu dlhšiu 5
ale 1,6 prevodovka má zosilnenú skriňu , rozpernú trubku na stromčeku na 3 ke a od faceliftu dlhšiu 5
13:08:45
17.02.2011
17.02.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> suri: ako by som ti to takto z hlavy napísal - ono celý favorit vobec nemá význam

13:01:20
17.02.2011
17.02.2011

suri
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: a použiť aj 1,6 prevodovku facelifte inak to nemá význam
12:59:27
17.02.2011
17.02.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> tekno.kamil: ve felicii je použitej mezikus - přišroubovanej na motoru, pokud seženeš ten motor i s mezikusem tak na převodovku favorit pasuje
12:39:52
17.02.2011
17.02.2011

castrol
-> tekno.kamil: mame tu taketonieco:
12:39:12
17.02.2011
17.02.2011

darklord
-> 105: 1.6 stejny s favoritom? No tebe tiez BAN... 

12:37:46
17.02.2011
17.02.2011

105
-> tekno.kamil: pasuje je to stejny
12:14:03
17.02.2011
17.02.2011

darklord
vyhladavanie si neskusil, zasluzis si BAN.
12:09:37
17.02.2011
17.02.2011

tekno.kamil
nevite nekdo jestli motor z felicie pasuje na prevodovku z favorita?a nemate ten motor nekdo predelanej na karburator?
