
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor řve
22:16:18
01.11.2010
01.11.2010

Tommyk
-> suri: me to staci jednou 

21:23:45
01.11.2010
01.11.2010

suri
-> Tommyk: v prvom príspevku píše favorit , tam dá 0,20 všade a má pokoj
21:23:03
01.11.2010
01.11.2010

suri
-> afro100: na oceľ ide 20/20 , na sacie 25
21:03:17
01.11.2010
01.11.2010

Tommyk
-> suri: ja necetl na cem.. jen ze skodovackej ohv
to at si uz laskave dohleda sam, jaky tam ma mit vule
to at si uz laskave dohleda sam, jaky tam ma mit vule20:57:47
01.11.2010
01.11.2010

afro100
-> suri: no vedel som, ze na hlinach o 0,05 vacsie nez normalne, takze som to vzhladom k predchodzemu prispevku len dopisal ...
20:56:00
01.11.2010
01.11.2010

suri
-> afro100: nie 0,25? -> Tommyk: vôle na favorite sú všade 0,20 ak má na saní hliníkové tyčky tak 0,25mm
20:45:05
01.11.2010
01.11.2010

Tommyk
-> afro100: 

20:42:37
01.11.2010
01.11.2010

afro100
-> Tommyk: pokial ma ("tunerske") hlinikove tycky tak 0,2 vsade
20:41:15
01.11.2010
01.11.2010

Tommyk
sundej víko ventilů, vem ráčnu a začni točit motorem ( (přes klikovku) - pokud nevíš ani kde tohle najdeš, tak se na to rovnou vyser
) a až ti začnou střihat ventily uplně vzadu (na 4. válci) tak můžeš nastavovat vůli na prvních dvou ventilech tzn. na prvním válci
kterej ventil je výfukovej a kterej sací poznáš podle svodů
na sacím je tuším vůle 0,15mm a na výfukovým 0,20 (kdybych se pletl tak mě opravte)
až budeš chtít nastavit vůle na druhým válci, tak zas zatočíš motorem až budou střihat ventily na 3. válci tak přestaneš a seřídíš.. atd
pro 3. válec stříhá druhej
pro 4. válec stříhá první
snad to takle stačí
) a až ti začnou střihat ventily uplně vzadu (na 4. válci) tak můžeš nastavovat vůli na prvních dvou ventilech tzn. na prvním válcikterej ventil je výfukovej a kterej sací poznáš podle svodů
na sacím je tuším vůle 0,15mm a na výfukovým 0,20 (kdybych se pletl tak mě opravte)
až budeš chtít nastavit vůle na druhým válci, tak zas zatočíš motorem až budou střihat ventily na 3. válci tak přestaneš a seřídíš.. atd
pro 3. válec stříhá druhej
pro 4. válec stříhá první
snad to takle stačí
19:50:32
01.11.2010
01.11.2010

darklord
a taka hlupa otazka, olej tam este nejaky je v tom motore?
18:32:48
01.11.2010
01.11.2010

Jakub M.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
.. nebo kečupar
.. nebo kečupar

18:11:28
01.11.2010
01.11.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: skoda-virt.cz/cz/.../1391
57-serizeni-ventilu-1 je to tatar.
18:10:52
01.11.2010
01.11.2010

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Co mi uteklo? Rychle objeví se rychle zmizí...
Co mi uteklo? Rychle objeví se rychle zmizí...

18:10:46
01.11.2010
01.11.2010

jarda.u1
asi nezna postup serizeni
-> libor-nem: nastuduj to v nejake knizce,u vsech skodovackejch motoru je stejnej postup.(mam na mysli 8V OHV)
-> libor-nem: nastuduj to v nejake knizce,u vsech skodovackejch motoru je stejnej postup.(mam na mysli 8V OHV)
18:09:15
01.11.2010
01.11.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Ty ses rychlej jak blesk 

18:07:45
01.11.2010
01.11.2010

Kuladmin
Tak zkontroluj ty ventily ne????? nemusis je hned serizovat ale jen je zkontroluj dyt je to brnkacka.
18:07:30
01.11.2010
01.11.2010

Jakub M.
seřiď je správně ... a přijdeš třebas na to, čím to bylo
18:07:02
01.11.2010
01.11.2010

libor-nem
řve to i na volno běh je to jak trabant
18:05:45
01.11.2010
01.11.2010

palinator
Zařaď vyšší rychlost
18:04:18
01.11.2010
01.11.2010

libor-nem
prosím porad temi motor u fa mi hrozně řve je to jako když mlatěj ventily nebo něco takovího je to od te doby co sem seřidil ventily možná špatně
