skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rozvodové tyčky
prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 20.08.2010 do 23.08.2010, založil/a Olgoj Chorchoj
15:26:08
23.08.2010
23.08.2010

vencl
Co zkusit sehnat leteckej dural a šikovnýho soustružníka? Měl byl lehké tyčky, jež nemění ventilové vůle, a hlavně o dost pevnější než origo hlíny... A délku by sis mohl diktovat.. :)
22:38:52
21.08.2010
21.08.2010

fidelmc
Na cem mas snizeny blok a palici zaroven? Ja myslel, ze blok se snizuje kuli tomu, aby se nemuselo hrabat do spalovaku, ktery se diky snizeni hlavy tvarove zmeni. Ty ventily mas asi i s pruzinama z bavora zeo
16:58:17
20.08.2010
20.08.2010

vhml
Větší ne, jenom vyšší
16:47:22
20.08.2010
20.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik: Ha o tom pomlcel 

16:44:35
20.08.2010
20.08.2010

havlik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: dával nějaký větši ne:)
16:43:06
20.08.2010
20.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
vhml 20.08.10 16:40:32 napsal: Prostě všechno co zbyde z fábie po přestavbě do 120.
To ti zbyly pisty?
To ti zbyly pisty?
16:40:32
20.08.2010
20.08.2010

vhml
-> havlik: ty se v závodním motoru nechávali :-D
Ještě přidám doplacu prsa a sací koš. Prostě všechno co zbyde z fábie po přestavbě do 120.
Ještě přidám doplacu prsa a sací koš. Prostě všechno co zbyde z fábie po přestavbě do 120.
16:34:39
20.08.2010
20.08.2010

havlik
-> vhml: a co takhle kliku ojnice ? Ne? No dobře ale zeptal sem se

16:31:26
20.08.2010
20.08.2010

Nwkt
-> vhml: Hele písty by se možná hodily, co za ně?
16:30:40
20.08.2010
20.08.2010

vhml
btw: ještě jsem tu z fóbie našel samotný hydroštely, řemenici na plocháč a písty. Neujme se toho někdo?
16:23:36
20.08.2010
20.08.2010

Olgoj Chorchoj
-> fidelmc: na vačce záleží až, řekl bych, druhotně: prvotní je délka ventilů. Já mám bramborácký a ty sou snad 103mm dlouhý. Vzhledem ke snížený palici, bloku a tovární vačce - která má moc velkou základní kružnici - pak nastává problém s moc dlouhejma tyčkama. Možná by býval nebyl nastal použít vačku moderní, přebroušenou, nanitridovanou, s většíma zdvihama a lepčím průběhem:D Ach jo:)
16:20:32
20.08.2010
20.08.2010

vhml
-> fidelmc: to závisí hlavně na tom, že tam má úchylný dlouhý ventily z kdovíčeho :-D
16:19:42
20.08.2010
20.08.2010

vhml
-> Olgoj Chorchoj: 8 železnejch kousků o cca 20mm kratších než normální, dávej adresu, pošlu v pondělí
16:19:05
20.08.2010
20.08.2010

Olgoj Chorchoj
-> vhml: -> Jarda/felda: Toooo by od vás, páni, bylo obzvláště charakterní
16:14:31
20.08.2010
20.08.2010

vhml
-> Olgoj Chorchoj: nechci nic slibovat, ale možná by tu mohli ležet, podívám se
16:12:12
20.08.2010
20.08.2010

fidelmc
Nastava takovy problem i u vacky265/265? To zavisi na zdvihu vacky?
16:00:36
20.08.2010
20.08.2010

Jarda/felda
-> Olgoj Chorchoj: když si vzpomenu tak ti to změřim 

15:44:18
20.08.2010
20.08.2010

Olgoj Chorchoj
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To je slovo do sranice, dík! O kolik kratší jsou, víte někdo?
15:40:41
20.08.2010
20.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
A co tycky z fobie 1,4 8V? Ty sou o neco kratsi kvuli hydrostelum.
15:20:26
20.08.2010
20.08.2010

Olgoj Chorchoj
dyť ta stěna nemá žádnou tloušťku a vyrábět vyšší těsnění případně mezikozí z jinýho deklu...:/ A ne, zakrejt to místo deklu igelitem a zagumičkovat, do toho nejdu
I když je to relevantní odpověď na čirý víčko rozdělovače:)
I když je to relevantní odpověď na čirý víčko rozdělovače:)15:07:18
20.08.2010
20.08.2010

vhml
-> Olgoj Chorchoj: trochu šáhnout fortunou do víka a udělat tam víc místa?
15:01:58
20.08.2010
20.08.2010

Olgoj Chorchoj
nepodložim, nevejdu se. a přebastlený plechový víko je děsně oblitý olejem

14:39:03
20.08.2010
20.08.2010

vhml
-> Olgoj Chorchoj: podložený vahadla jezdí desítky motorů. Nevymejšlej nesmysly a podkládej.
14:15:25
20.08.2010
20.08.2010

Olgoj Chorchoj
díky!
14:12:57
20.08.2010
20.08.2010

Olgoj Chorchoj
ještě dodatek: vačka je 320/300, zdvihy asi 6.6 a 6.4(výfuk)mm. Ventilová brka BMW. Hliníkový osmikanál
14:10:56
20.08.2010
20.08.2010

Olgoj Chorchoj
...traduje se, že rozvodové tyčky z hliníku u ostřejších motorů neobstojí a ohnou se. Nevíte, proč to tak je? Ten matroš je oproti železu bahennější, to je jasný, ale neni to třeba proto že na onen motor byla použita moc měkká ventilová brka a někde se "potkal" vracející ventil s "otevírající" vačkou - následkem čehož odešel nejslabší člen - duralová tyčka? Nebo je to otáčkama? Něčím jiným???
Proč se vlastně ptám na takovou bejkárnu: Moc dlouhý ventily - podložení vahadel je komplikovaný (utěsnění je trochu problém - vyzkoušel sem) a nemusel bych se vejít na vejšku do alu víka (takhle se vejdu líp), takže by se bastlilo jiný tramtadadá... Do úvahy tak přichází zkrácení tyček:
A) zkrácení železných tyček - uříznu spodek, osoustružim dokulata. Malá styčná plocha se zdvihátkem a absence povrchový úpravy styčné plochy hovoří proti:/
B) zkrátim alu tyčku - zpátky zalisuju do tvdých koncovek. Nevýhoda žádná, pokud se to nebude ohejbat:(
C) Zkrátim železnou tyčku a použiju koncovku z alutyčky. Nesedí průměry alu a Fe tyčky, znamená to bastlit nějaký mezikozítka aneb potenciální zdroje průseru.
Proč se vlastně ptám na takovou bejkárnu: Moc dlouhý ventily - podložení vahadel je komplikovaný (utěsnění je trochu problém - vyzkoušel sem) a nemusel bych se vejít na vejšku do alu víka (takhle se vejdu líp), takže by se bastlilo jiný tramtadadá... Do úvahy tak přichází zkrácení tyček:
A) zkrácení železných tyček - uříznu spodek, osoustružim dokulata. Malá styčná plocha se zdvihátkem a absence povrchový úpravy styčné plochy hovoří proti:/
B) zkrátim alu tyčku - zpátky zalisuju do tvdých koncovek. Nevýhoda žádná, pokud se to nebude ohejbat:(
C) Zkrátim železnou tyčku a použiju koncovku z alutyčky. Nesedí průměry alu a Fe tyčky, znamená to bastlit nějaký mezikozítka aneb potenciální zdroje průseru.
