-> FORM: určitě budu rád.
Z ameriky bych mohl mít KAT z nerezu do kubatůry max 5l na trubku 46mm oválný malý za litr. Tady bych ho ve značce nekoupil za litr
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kat vs. š130 s karbem
22:01:19
21.08.2010
21.08.2010

Discovera
21:12:05
21.08.2010
21.08.2010

FORM - zlomená ojnice
Když by tě to zajémalo, můžu někdy ofotit svody s katíkem co zřejmně vyráběl nějaký soukromník či menší firma. Jsou určené k navaření namísto svodů sériového výfuku a vypadá to celkem fešně.
18:19:40
17.08.2010
17.08.2010

Discovera
-> vhml: -> Nwkt: Proč o tom přemýšlím? Jednoduchá odpověď : Dělám komplet nerez výfukový systém a nebude to žádná bastlírna s bobkama místo sváru. A tak jsem si řekl, že když to nebude závoďák, tak bych mohl implementovat KAT, protože nehodlám to každou chvíli překopávat, protože jak víme nerez není zrovna nejlevnější a ohýbat nerez se mi taky pořád nechce pač je to neuvěřitelná drbačka s plněním písku a zavařování zátek na jedno blbé ohnutí v ohýbnačce. navíc jsem si řekl, že i KAT může změnit drobátko zvuk výfuku (to se možná pletu) trocha té ekologie :-). Dále celý systém bude delší než škodovácké potrubí z důvodu délky potrubí, které u škodné chybí oproti jiným (fávo, felda a jiné). Takže z tohoto důvodu přemýšlím, jak to udělám, protože pak už nebude návratu (trubek mám asi 9m z čehož musím udělat i svody
). Pokud by to byla podle Vás pikačovina (nemám RIC a univerzálních KATů se bojím->kvalita a materiál=>musel by být nerez=>CENA
), tak raději vyrobím dva nerez tlumiče, které budou umístěné na stranách motoru pod šusplechy (závěs trubek je hotový rezonance nejsou)...trochu komplikované (bylo to dilema, hlavně k vůli vzhledu a případných opravách->demontáž), ale raději to podstoupím a vyhodím pár peněz, než-li čumět na rez...tu nepřekousnu.
Tímto samozřejmě moc děkuji dvěma členům, kteří mi tímto pomohli se do tohoto pustit. Jeden dodal fajnové nerez příruby na svody v 8mm tloušťky a druhý špičkový nákres tlumiče podle, kterého mohu vyrobit velmi tichý tenký nerez výfuk o průměru 12cm, který je otestován na š136 a se středem fáva možná koncákem by měl být celý systém nejtišší co jsem kdy slyšel na škodovce.
). Pokud by to byla podle Vás pikačovina (nemám RIC a univerzálních KATů se bojím->kvalita a materiál=>musel by být nerez=>CENA
), tak raději vyrobím dva nerez tlumiče, které budou umístěné na stranách motoru pod šusplechy (závěs trubek je hotový rezonance nejsou)...trochu komplikované (bylo to dilema, hlavně k vůli vzhledu a případných opravách->demontáž), ale raději to podstoupím a vyhodím pár peněz, než-li čumět na rez...tu nepřekousnu.Tímto samozřejmě moc děkuji dvěma členům, kteří mi tímto pomohli se do tohoto pustit. Jeden dodal fajnové nerez příruby na svody v 8mm tloušťky a druhý špičkový nákres tlumiče podle, kterého mohu vyrobit velmi tichý tenký nerez výfuk o průměru 12cm, který je otestován na š136 a se středem fáva možná koncákem by měl být celý systém nejtišší co jsem kdy slyšel na škodovce.
13:00:41
17.08.2010
17.08.2010

vhml
-> Nwkt: aby zvýšil volbení preferenci za stranu zelených? :-)
Teď trochu vážně, kat bude hezká věc z hlediska ekologie, ale jestli to stojí za to sraní nevím. Nemluvě o tom že při jízdě na sytič aby z toho kat nebude úplně štastnej
Teď trochu vážně, kat bude hezká věc z hlediska ekologie, ale jestli to stojí za to sraní nevím. Nemluvě o tom že při jízdě na sytič aby z toho kat nebude úplně štastnej
12:17:02
17.08.2010
17.08.2010

Nwkt
Mě by zajímalo proč to tam chceš nacpat?
12:16:26
17.08.2010
17.08.2010

suri
-> Discovera: Kat je vhodný nejaký s objemom pre tvoj motor - robia sa univerzály - nekupovať rozpadajú sa po pár jazdách . zobral by som nejaký trebas z 1,4 fábie a naimplantoval
11:13:45
17.08.2010
17.08.2010

Mr.Lumpy
-> Discovera: do kanadských škodovek se montovaly ocelové katalyzátory a výfukové potrubí před katalyzátorem bylo z nerezu
11:02:37
17.08.2010
17.08.2010

malybobicek
Co já vím, tak univerzální katalyzátory jsou roztříděny dle objemu motoru.
10:52:44
17.08.2010
17.08.2010

Discovera
-> Jirik_Tuňák: s tím počítám, že to nějaké to hříbátko veme, ale to auto je na leštěnku...ne pro každodenní ježdění. Problém je v tom, že se nevyznám v těch KATech...potřeboval bych poradit.
10:47:06
17.08.2010
17.08.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Podle mě to určitě do určité míry omezí výkon.
10:13:53
17.08.2010
17.08.2010

Discovera
Rád bych objasnění jestli to má či nemá smysl...určitě by to smrdělo jinak. Neřešte prosím zda je to pikačovina nebo ne....přemýšlím o tom, ale na druhou stranu o tom vím kulový...jen vím, že bych tam musel mít neřízený KAT. Představoval bych si to nerez svody pak KAT a za něj nerezový výfuk. Palivo N98 karb LEKR. Co to vydrží a jak se bude motor chovat. Svody s trubkami dělám z nerezu takže pokud bych to chtěl aplikovat rád bych věděl jestli se takový KAT prodává a jeho životnost v mém zapojení (mimochodem čím mneší kat tím lepší..úspora místa není špatná). A vůbec za jakýkoliv pozitiv či negativ budu rád...
Něco jsem tu sice našel ale nic pro můj problém.
Díky.
Něco jsem tu sice našel ale nic pro můj problém.
Díky.
