skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co je to na Lekr-u
prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 15.08.2010 do 15.08.2010, založil/a Robert 106
21:21:43
15.08.2010
15.08.2010

werty
Termopneumatický ventil. Do cca 18°C otevřený a průchodný a nad cca 25°C plně uzavřený. Používal se na vozech VW od cca 1984 a to ještě ne na všech které měly Pierburg 2E3. Měl dvě funkce podle zapojení a použití během zahřívací fáze... buď to přizvednout klapku II. stupně nebo při propojení s podtlakovou regulací upravit předstih. Nejčastěji se používal tenhle systém ve spojení s automatickou převodovkou. Přesnou funkci si už nevybavím... kdo chce ať si to najde v materiálech VW. Na Fav. se ale nikdy nepoužíval a to ani od počátku výroby kdy se ještě montoval Pierburg nebylo taky proč. Možná se tam, ale dostal nedopatřením jelikož Jikov vyráběl i pro Pierburg... těžko říct.
21:00:12
15.08.2010
15.08.2010

Kuladmin
Na obr nic moc ale prijde mi to jako cidlo teploty ale proc zrovna tady....
20:59:02
15.08.2010
15.08.2010

Petkar1
-> Robert 106: na podtlak?? vždyť tamtudy teče voda

17:28:10
15.08.2010
15.08.2010

Robert 106
já to měl na obyč LEKRu a bylo to tuším jednou stranou připojeno na podtlak druhého stupně.
Bude to asi něco co se montovalo na začátku a pak to vynechali.
Bude to asi něco co se montovalo na začátku a pak to vynechali.
17:25:14
15.08.2010
15.08.2010

Robert 106
Tak poku o větší no
17:21:42
15.08.2010
15.08.2010

havlik
Nebude to Ecotronik? ten vypadal podobně jako lekr zvenku protože vypadá jak nějaký čidlo
17:20:02
15.08.2010
15.08.2010

Robert 106
bohužel tohle je výňatek z internetu
17:10:20
15.08.2010
15.08.2010

Kuladmin
nemohl bys to zvetsit?detail
17:04:14
15.08.2010
15.08.2010

Robert 106
Vyznačeno červenou šipkou
17:03:32
15.08.2010
15.08.2010

Robert 106
Ahoj,
jednou sem měl motor kde byl na termosytiči tenhle tentononc ale měl ustřiženou hadičku tak sem to zapojil bez něj.
Nikdo mi ale nikdy neřekl k čemu to tam je a ani nevěděl o čem mluvím. totiž vešchn ostatní Lekry co sem měl možnost vidět tuto součástku neměli a ani závit tam není jen nálitek.
jednou sem měl motor kde byl na termosytiči tenhle tentononc ale měl ustřiženou hadičku tak sem to zapojil bez něj.
Nikdo mi ale nikdy neřekl k čemu to tam je a ani nevěděl o čem mluvím. totiž vešchn ostatní Lekry co sem měl možnost vidět tuto součástku neměli a ani závit tam není jen nálitek.
