skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rozvodová reťaz 781.135
14:05:38
15.08.2010
15.08.2010

105
-> suri: jj to taky rikam
13:29:18
15.08.2010
15.08.2010

suri
-> 105: tak oni vo fabrike si to dajú komplet do auta a ty sa poser
13:26:53
15.08.2010
15.08.2010

105
kua psat uz neumím 

13:25:34
15.08.2010
15.08.2010

105
-> suri: jo no :D to delam lidem na pockani za max 30minut odjizdej..
jednou sem delal clio 1,4 (toho hranatyho este) a altecsem vyndaval otvorem v podbehu :D sundal sem plastovej podbeh a vyndaval ho tama ven.... u peugeota 106 sem musel rozdelat cely sani abych vandal starter ..pritom 205tka ho ma krasne na ''rane'' ze predu
a kologe musel u toho clia ale u diesela vyndat predni svetlo aby mohl vyndat altec :D nekdy to sou vymrdy jak prase
jednou sem delal clio 1,4 (toho hranatyho este) a altecsem vyndaval otvorem v podbehu :D sundal sem plastovej podbeh a vyndaval ho tama ven.... u peugeota 106 sem musel rozdelat cely sani abych vandal starter ..pritom 205tka ho ma krasne na ''rane'' ze predu
a kologe musel u toho clia ale u diesela vyndat predni svetlo aby mohl vyndat altec :D nekdy to sou vymrdy jak prase
13:19:11
15.08.2010
15.08.2010

suri
-> 105: tak také som ešte nerobil , mňa zaráža ked niekto píše že sa sral z altíkom na favorite
13:15:18
15.08.2010
15.08.2010

105
-> suri: mondeo sem este nedelal... docela dobry je tou B-ckovej vectry 1,7D ,, alternator s vyvevou . tri klinaky , abys sundal altec musej ty klinaky dolu :D povolit servo (slouzi jako napinak jednoko klinu) , sundat napinak druhyho klinaku a pak povolit altec s vyvevou a jde ven
12:51:57
15.08.2010
15.08.2010

suri
-> 105: a druhý deň som robil mondeo ten istý scenár ale ešte menej miesta na šrouby , si šrouby musel vložiť cez oko a tak si tam dal kľúč
12:51:11
15.08.2010
15.08.2010

105
-> suri: jj tak tak, byla to katastrofa
12:46:46
15.08.2010
15.08.2010

suri
-> 105: ja som to robil spodom , dole hadica od turba - vzdcuhová , dole klímakompresor a srania po kkt
12:43:02
15.08.2010
15.08.2010

105
-> suri: jj delal.. nakonec sem ho tahal vrchem ... vyndal sem servo a byl venku
12:24:33
15.08.2010
15.08.2010

suri
-> TAZ1500: dá sa to pekne -> 105: robil si altík na espase? aj s klímou? pekná mrdka čo?
11:54:09
15.08.2010
15.08.2010

TAZ1500
pardon řemenici si pletu s felicii ale stejne se bude asi blbe dostavat na srouby
11:38:59
15.08.2010
15.08.2010

105
-> jok3r: treba renault espace.. vyndat alternator je mazec
10:41:44
15.08.2010
15.08.2010

suri
-> 105: a čo? otázky som zodpovedal a toto je len zaujímavosť
10:31:17
15.08.2010
15.08.2010

jok3r
-> suri: jo to uz sem taky videl auta kam ani ruku clovek neprostrci a na vsechno musi jit motor ven,,,
10:29:22
15.08.2010
15.08.2010

jok3r
-> 105: ten uz sme snad poresili ne?
10:26:12
15.08.2010
15.08.2010

105
-> suri: my se nebavime o favoritu ?
10:15:18
15.08.2010
15.08.2010

suri
-> jok3r: v pohode , videl som väčšie kokotiny , typu audi 5 valec z rozvodom pri chladiči s prístupom ako k peniazom
10:12:58
15.08.2010
15.08.2010

jok3r
-> suri: no jako misto tam bylo ale takovejch remenic...:D
10:09:25
15.08.2010
15.08.2010

suri
-> jok3r: na fábii to je práve v pohode
10:08:33
15.08.2010
15.08.2010

jok3r
-> suri: chapu, kdyz sem videl ty vsechny kraviny co sou z boku na bloku matciny fabie tak sem si taky rikal ze to musi bejt radost
10:06:56
15.08.2010
15.08.2010

suri
-> jok3r: málo , a ak to má ešte servo alebo klímu
09:56:19
15.08.2010
15.08.2010

jok3r
-> suri: jo to je fakt, felicii sem nezkousel ale nevim o kolik tam je min mista...
09:46:44
15.08.2010
15.08.2010

suri
-> 105: na felícii zosilenej kasni už nie
09:45:52
15.08.2010
15.08.2010

105
jde to normalne s motorem tam kde je, povolit sroubky malym trhačkem a bitem (pak nasadit imbusy).. kdo pouzije mozek tak to vynda
09:43:25
15.08.2010
15.08.2010

suri
-> TAZ1500: na favorite nemusí dávať motor nižšie
06:42:27
15.08.2010
15.08.2010

jok3r
-> TAZ1500: remenice jde sundat i bez dani motoru niz
00:49:47
15.08.2010
15.08.2010

TAZ1500
musí se pustit trochu niž abys vyndal řemenici a pak pozor když to tam budes davat spatky at se nehne klikova a nevypadne axial a at ti vačka nevyrazí zatku
21:09:06
14.08.2010
14.08.2010

jok3r
-> suri: ja to delal poprve tak nevim, je pravda ze sli podstatne lip dolu stary vytahany nez novy(omylem se mi podarilo to dat o zoubek jinak kdyz sem nedaval pozor, nastesti sem si to zkontroloval nez sem to cely slozil)

20:52:11
14.08.2010
14.08.2010

suri
-> jok3r: normálne to ide rukou , na favorite čo už bol 10x rozobratý si ale nemôžem byť istý níčím
20:24:50
14.08.2010
14.08.2010

jok3r
-> suri: ja sem bohuzel nemel po ruce stahovak ale troska hrube sily a opatrna prace se sroubovakem zapusobilo a pak uz to slo rukou
20:04:21
14.08.2010
14.08.2010

suri
-> chladic: stačí vyšliapnuť spojku , rozvody idú dole za normálnych okolností rukou ale v zálohe je dobré mať dvojramenný sťahovák
20:03:13
14.08.2010
14.08.2010

chladic
Ďakujem. potešili ste ma. Vedeli by ste mi poradiť čo sa týka stiahnutia rozvodových kol a zaistenia klukového hriadeľa? Lebo v literature od andrt_malina je to dosť nejasne napísané.
19:57:59
14.08.2010
14.08.2010

suri
-> chladic: nie
19:52:34
14.08.2010
14.08.2010

jok3r
neni
19:49:44
14.08.2010
14.08.2010

chladic
Je nutné vymontovať motor na favorite pri výmene rozvodovej reťaze a rozvodových kol?
