7500 ot/min???

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 14.08.2010 do 26.08.2010, založil/a Shader
řadit dle data
11:35:26
26.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Jak pro koho, myslim ze dost lidi nevi jak to je s otackama techto hrideli. Nebo je dalsi chytak, jak rychle se toci rozdelovac vzhledem ke klice?
11:33:49
26.08.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
To byl pěkně vokatej chyták.71
11:01:39
26.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: To vim taky ty voe3 To byl chytak.
09:29:17
26.08.2010
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vacka na 3000 ot je kluka na 6000, takze az tak zle na tom niesi4
22:22:18
25.08.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To ti stačí
22:13:03
25.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Me vacka toci jen 3000, je to normalni?
22:10:18
25.08.2010
Martin136COUPE
-> petr s: Už zas ? ...no tak to potom skončíme na 11500ot. a bude zas pár měsíců pauza.40
22:03:58
25.08.2010
petr s
Tak už brzo budeme na 10 000
21:51:09
25.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jarda/felda 25.08.10 21:07:31: Co myslíš? Už proběhl EDIT aby jsme tam měli i "nejostřejší" sériový motor 1
21:23:47
25.08.2010
ferrari
-> afro100: tipoval by som, že za to môže hlavne ten EDSR...totižto to čo píšem bolo s DDSR...ono to tak bolo, že na 2ke ťahal motor svižne do 80km/h (a dalo sa aj 90 km/h; ale už to toľko nemalo zmysel a na 3ke to bolo 120/130...ale po výmene za SEDR120 a neskôr aj EDSR120LS to spadlo na 2ke tak 70/80 a na 3ke 110/120...
Inak si pamätám aj na citát z publikácie Jazdíme bezpečne I "aj keď má motor max. výkon pri otáčkach 4800, svižne ťahá do 6000 ot. a bezchybne pracuje ešte pri 6600 ot".
Ale naozaj, 110 LS má písané otáčky max. výkonu práve nejak okolo 4800, nepamätám presne...
120tka mi končila tak pri 5000, Favo motor s 254/254 vačkou a jemne odľahčeným zotrvačníkom - záleží na karburátore, 6000 sa dá so SEDR T613...
21:07:31
25.08.2010
Jarda/felda
-> Tuner#2 25.08.10 16:40:12: takže s 254° vačkou se tam dá dostat ? 3 3
16:40:12
25.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Gemini 25.08.10 09:16:31 napsal: 6600–6800 rpm toci zavodny motor s 300kou vackou.......ze toci – to znamena pod zatazou do kopca na 4 alebo 5 prevodovom stupni a nie pred garazou na mieste.....Naprostý souhlas, ale já to tady píšu v každém druhém příspěvku na tohle téma a stejně se vždy najde jedinec co se sériovkou a vačkou mezi 240 - 254° (podle toho co je to za motor) který tvrdí, že točí 6500, mnohdy i 7000rpm aneb debi*ita nezná hranic 1
upraveno 3x, naposled 25.08.2010 21:50:25
16:18:20
25.08.2010
afro100
-> ferrari: hm, dobre zabehnuta LS ... u toho motoru čo mám tak okolo 4800 ot prestáva mať zmysel to točiť ... ale je pravda že tam je iný rozdeľovač, sacie, EDSR a aj pochybný výfuk ...
16:15:14
25.08.2010
ferrari
110LS točila 6000-6600 ot...a točila myslím, že na 2ke a 3ke sa dalo po rovine bez núteného točenia...proste šľa pekn eza plynom do 6000-6600 ot...
12:22:44
25.08.2010
Jarda/felda
-> Stepan FUN: tak on nejni rozdíl jestli je to FA135 nebo FEL135 kam ta hlava patří originál 4
09:16:31
25.08.2010
Gemini
6600-6800 rpm toci zavodny motor s 300kou vackou.......ze toci - to znamena pod zatazou do kopca na 4 alebo 5 prevodovom stupni a nie pred garazou na mieste.....
21:58:04
24.08.2010
ferrari
Stepan FUN 15.08.10 22:09:20 napsal:
→ Jarda/felda: A naprosto přesně vím, že
u 742.130 mi to takhle fungovalo… Prostě motor šel do maxima, který
uměl a pak z ničeho nic prostě přestal táhnout. S… :-D
to už asik nestíhalo zapaľovanie, jj
22:09:20
15.08.2010
StepaNoFUN
-> Jarda/felda: Tak Fa 135 s MPI hlavou už není série... ;-) Mluvili jsme o sériovejch motorech... ;-) A naprosto přesně vím, že u 742.130 mi to takhle fungovalo... Prostě motor šel do maxima, který uměl a pak z ničeho nic prostě přestal táhnout. Samozřejmě jakkoli uprvenej motor se z 99% potkat může. To už je ale jaksi torošku mimo tohle téma. ;-) Stačí ostrá vačka s většíma zdvihama, trošku snížená hlava...
Nicméně ani sériová Felda MPI neměla problém s přetočením rozvodů. Nepátral jsem sice o kolik to bylo, ale k poškození ventilů ani pístů nedošlo, i když se na startér motor točil skoro jako větrák... :-D
14:11:30
15.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jarda/felda: No to jo to se muze potkat...
14:10:48
15.08.2010
Jarda/felda
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Fa 135 s MPI hlavou
14:03:59
15.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jarda/felda: A na jakym motoru? Popripade musel mit C vahadla bo nak snizenou hlavu. Vim ze u 120 se to nepotka pac kdyz ruply rozvody tak to rodice zkousei roztahnout a nic se nestalo, s novyma rozvodama jezdil dal...
13:53:39
15.08.2010
Jarda/felda
-> palinator: vim že sem po rupnutí zozvodů měnil ohlej ventil 4
01:50:07
15.08.2010
TAZ1500
7500 je moc ja sem si ted asi pred 14 dnema serizoval motor 120 LS vačka 110r Cvahadla po 3000km po GO a maximalní otačky cca 6800 meřeno diagnostikou kerou sem mel položenou na sedačce spolujezdce daval sem dohromady rozdelovač regulace uhel styku predstih a napěti na jednotlivejch valcích jen tak pro rejpaly jo jeste na ventilech mam jednopružinu original LS tusim nekdy do 80 roku pak davali dve pruziny jinak motor ma tah v 4500 až do cca 5700 to se mi zda nejvetsi tah a v 6300ot už vykon padá ale k tematu otačkomer je fakt jenom približnej v 1203ce mam takovej kerej je v toleranci 1000ot
19:32:35
14.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jarda/felda: Az favo a vejs ale 1 Teda Kachnisovi mozna i 105 s C vahadlama ale to uz neni serie.
upraveno 1x, naposled 14.08.2010 19:32:52
15:24:49
14.08.2010
Shader
-> Stepan FUN: Dikes, zas jsem o něco chytřejší4
15:02:25
14.08.2010
palinator
-> Jarda/felda:
Když ti upadnou ventily.3
13:45:37
14.08.2010
spartra
-> Jarda/felda: jako, že se potkaj dva blázni vedle sebe z kopce156
13:38:17
14.08.2010
Jarda/felda
-> Stepan FUN: může se potkat 4
13:30:09
14.08.2010
StepaNoFUN
-> Shader: Jedině zázrakem... Nebo by to bylo možná reálný z hooodně prudkýho kopce se zařazeným kvaltem při reálný rychlosti hodně nad 200km/hod...
Ale sám motor to rozhodně neutočí ani bez zátěže. Při překročení určitý hranice (u sériovýho motoru někde kolem 5500ot/min.) se Ti ventily "srovnaj" do jedný řady a všechny prostě zůstanou otevřený, protože je přestanou stíhat vracet pružiny... A protože se škodováckej (sériovej) motor nemůže konstrukčně potkat (plně otevřenej ventil je vejš než je horní úvrať pístu), tak to funguje skoro jako omezovač...
13:02:05
14.08.2010
darklord
-> Shader: ked ten motor dostanes do tohoto: cs.wikipedia.org/wiki/Lab oratorní_centrifuga tak sa moze tocit aj na 20000 otacok za minutu
12:54:14
14.08.2010
Shader
Nj zas si myslíte, že píše další maník co si myslí, že ma super motor a točí to přes 7500 otáček3 . Nejedná se o můj motor a navíc si myslím, že otázka zní jasně: může uvedeny motor točit 7500 otáček? Tohle mě zajíma a né, že otáčkoměr skresluje a tyhle různe ptákoviny!6
12:15:21
14.08.2010
Tomaso435
de točit i 8000 a možná i víc podle některých témat zde a dokazujících videí jak ručička otáčkoměru v rámci setrvačnosti akcelerace budíku atakuje poslední číslici na točkomeru 3
upraveno 1x, naposled 14.08.2010 12:15:41
12:10:22
14.08.2010
darklord
no, a ako si prisiel na to ze tam tych 7500 otacok mas? merianie podla otackomeru v palubke pripadne prepoctom podla tachometra je presne asi tak s odchylkou +-100%
11:57:06
14.08.2010
Shader
Zdar pánové...

Je možné na favoriťáckem motoru (po GO), ve kterém jsou všechny věci série (žáne úpravy) točit motor na brutálnich 7500 otáček? 8
Extreme Tyres