skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
7500 ot/min???
11:35:26
26.08.2010
26.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Jak pro koho, myslim ze dost lidi nevi jak to je s otackama techto hrideli. Nebo je dalsi chytak, jak rychle se toci rozdelovac vzhledem ke klice?
11:33:49
26.08.2010
26.08.2010

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
To byl pěkně vokatej chyták.
To byl pěkně vokatej chyták.

11:01:39
26.08.2010
26.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: To vim taky ty voe
To byl chytak.
To byl chytak.09:29:17
26.08.2010
26.08.2010

darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: vacka na 3000 ot je kluka na 6000, takze az tak zle na tom niesi

22:22:18
25.08.2010
25.08.2010

petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To ti stačí
22:13:03
25.08.2010
25.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Me vacka toci jen 3000, je to normalni?
22:10:18
25.08.2010
25.08.2010

Martin136COUPE
-> petr s: Už zas ? ...no tak to potom skončíme na 11500ot. a bude zas pár měsíců pauza.

22:03:58
25.08.2010
25.08.2010

petr s
Tak už brzo budeme na 10 000
21:51:09
25.08.2010
25.08.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jarda/felda 25.08.10 21:07:31: Co myslíš? Už proběhl EDIT aby jsme tam měli i "nejostřejší" sériový motor 

21:23:47
25.08.2010
25.08.2010

ferrari
-> afro100: tipoval by som, že za to môže hlavne ten EDSR...totižto to čo píšem bolo s DDSR...ono to tak bolo, že na 2ke ťahal motor svižne do 80km/h (a dalo sa aj 90 km/h; ale už to toľko nemalo zmysel a na 3ke to bolo 120/130...ale po výmene za SEDR120 a neskôr aj EDSR120LS to spadlo na 2ke tak 70/80 a na 3ke 110/120...
Inak si pamätám aj na citát z publikácie Jazdíme bezpečne I "aj keď má motor max. výkon pri otáčkach 4800, svižne ťahá do 6000 ot. a bezchybne pracuje ešte pri 6600 ot".
Ale naozaj, 110 LS má písané otáčky max. výkonu práve nejak okolo 4800, nepamätám presne...
120tka mi končila tak pri 5000, Favo motor s 254/254 vačkou a jemne odľahčeným zotrvačníkom - záleží na karburátore, 6000 sa dá so SEDR T613...
Inak si pamätám aj na citát z publikácie Jazdíme bezpečne I "aj keď má motor max. výkon pri otáčkach 4800, svižne ťahá do 6000 ot. a bezchybne pracuje ešte pri 6600 ot".
Ale naozaj, 110 LS má písané otáčky max. výkonu práve nejak okolo 4800, nepamätám presne...
120tka mi končila tak pri 5000, Favo motor s 254/254 vačkou a jemne odľahčeným zotrvačníkom - záleží na karburátore, 6000 sa dá so SEDR T613...
21:07:31
25.08.2010
25.08.2010

Jarda/felda
-> Tuner#2 25.08.10 16:40:12: takže s 254° vačkou se tam dá dostat ?


16:40:12
25.08.2010
25.08.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
Gemini 25.08.10 09:16:31 napsal: 6600–6800 rpm toci zavodny motor s 300kou vackou.......ze toci – to znamena pod zatazou do kopca na 4 alebo 5 prevodovom stupni a nie pred garazou na mieste.....Naprostý souhlas, ale já to tady píšu v každém druhém příspěvku na tohle téma a stejně se vždy najde jedinec co se sériovkou a vačkou mezi 240 - 254° (podle toho co je to za motor) který tvrdí, že točí 6500, mnohdy i 7000rpm aneb debi*ita nezná hranic 

16:18:20
25.08.2010
25.08.2010

afro100
-> ferrari: hm, dobre zabehnuta LS ... u toho motoru čo mám tak okolo 4800 ot prestáva mať zmysel to točiť ... ale je pravda že tam je iný rozdeľovač, sacie, EDSR a aj pochybný výfuk ...
16:15:14
25.08.2010
25.08.2010

ferrari
110LS točila 6000-6600 ot...a točila myslím, že na 2ke a 3ke sa dalo po rovine bez núteného točenia...proste šľa pekn eza plynom do 6000-6600 ot...
12:22:44
25.08.2010
25.08.2010

Jarda/felda
-> Stepan FUN: tak on nejni rozdíl jestli je to FA135 nebo FEL135 kam ta hlava patří originál 

09:16:31
25.08.2010
25.08.2010

Gemini
6600-6800 rpm toci zavodny motor s 300kou vackou.......ze toci - to znamena pod zatazou do kopca na 4 alebo 5 prevodovom stupni a nie pred garazou na mieste.....
21:58:04
24.08.2010
24.08.2010

ferrari
Stepan FUN 15.08.10 22:09:20 napsal:
→ Jarda/felda: A naprosto přesně vím, že
u 742.130 mi to takhle fungovalo… Prostě motor šel do maxima, který
uměl a pak z ničeho nic prostě přestal táhnout. S… :-Dto už asik nestíhalo zapaľovanie, jj
→ Jarda/felda: A naprosto přesně vím, že
u 742.130 mi to takhle fungovalo… Prostě motor šel do maxima, který
uměl a pak z ničeho nic prostě přestal táhnout. S… :-Dto už asik nestíhalo zapaľovanie, jj
22:09:20
15.08.2010
15.08.2010

StepaNoFUN
-> Jarda/felda: Tak Fa 135 s MPI hlavou už není série... ;-) Mluvili jsme o sériovejch motorech... ;-) A naprosto přesně vím, že u 742.130 mi to takhle fungovalo... Prostě motor šel do maxima, který uměl a pak z ničeho nic prostě přestal táhnout. Samozřejmě jakkoli uprvenej motor se z 99% potkat může. To už je ale jaksi torošku mimo tohle téma. ;-) Stačí ostrá vačka s většíma zdvihama, trošku snížená hlava...
Nicméně ani sériová Felda MPI neměla problém s přetočením rozvodů. Nepátral jsem sice o kolik to bylo, ale k poškození ventilů ani pístů nedošlo, i když se na startér motor točil skoro jako větrák... :-D
Nicméně ani sériová Felda MPI neměla problém s přetočením rozvodů. Nepátral jsem sice o kolik to bylo, ale k poškození ventilů ani pístů nedošlo, i když se na startér motor točil skoro jako větrák... :-D
14:11:30
15.08.2010
15.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jarda/felda: No to jo to se muze potkat...
14:10:48
15.08.2010
15.08.2010

Jarda/felda
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Fa 135 s MPI hlavou
14:03:59
15.08.2010
15.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jarda/felda: A na jakym motoru? Popripade musel mit C vahadla bo nak snizenou hlavu. Vim ze u 120 se to nepotka pac kdyz ruply rozvody tak to rodice zkousei roztahnout a nic se nestalo, s novyma rozvodama jezdil dal...
13:53:39
15.08.2010
15.08.2010

Jarda/felda
-> palinator: vim že sem po rupnutí zozvodů měnil ohlej ventil 

01:50:07
15.08.2010
15.08.2010

TAZ1500
7500 je moc ja sem si ted asi pred 14 dnema serizoval motor 120 LS vačka 110r Cvahadla po 3000km po GO a maximalní otačky cca 6800 meřeno diagnostikou kerou sem mel položenou na sedačce spolujezdce daval sem dohromady rozdelovač regulace uhel styku predstih a napěti na jednotlivejch valcích jen tak pro rejpaly jo jeste na ventilech mam jednopružinu original LS tusim nekdy do 80 roku pak davali dve pruziny jinak motor ma tah v 4500 až do cca 5700 to se mi zda nejvetsi tah a v 6300ot už vykon padá ale k tematu otačkomer je fakt jenom približnej v 1203ce mam takovej kerej je v toleranci 1000ot
19:32:35
14.08.2010
14.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jarda/felda: Az favo a vejs ale
Teda Kachnisovi mozna i 105 s C vahadlama ale to uz neni serie.
Teda Kachnisovi mozna i 105 s C vahadlama ale to uz neni serie.15:24:49
14.08.2010
14.08.2010

Shader
-> Stepan FUN: Dikes, zas jsem o něco chytřejší

15:02:25
14.08.2010
14.08.2010

palinator
-> Jarda/felda:
Když ti upadnou ventily.
Když ti upadnou ventily.

13:45:37
14.08.2010
14.08.2010

spartra
-> Jarda/felda: jako, že se potkaj dva blázni vedle sebe z kopce

13:38:17
14.08.2010
14.08.2010

Jarda/felda
-> Stepan FUN: může se potkat 

13:30:09
14.08.2010
14.08.2010

StepaNoFUN
-> Shader: Jedině zázrakem... Nebo by to bylo možná reálný z hooodně prudkýho kopce se zařazeným kvaltem při reálný rychlosti hodně nad 200km/hod...
Ale sám motor to rozhodně neutočí ani bez zátěže. Při překročení určitý hranice (u sériovýho motoru někde kolem 5500ot/min.) se Ti ventily "srovnaj" do jedný řady a všechny prostě zůstanou otevřený, protože je přestanou stíhat vracet pružiny... A protože se škodováckej (sériovej) motor nemůže konstrukčně potkat (plně otevřenej ventil je vejš než je horní úvrať pístu), tak to funguje skoro jako omezovač...
Ale sám motor to rozhodně neutočí ani bez zátěže. Při překročení určitý hranice (u sériovýho motoru někde kolem 5500ot/min.) se Ti ventily "srovnaj" do jedný řady a všechny prostě zůstanou otevřený, protože je přestanou stíhat vracet pružiny... A protože se škodováckej (sériovej) motor nemůže konstrukčně potkat (plně otevřenej ventil je vejš než je horní úvrať pístu), tak to funguje skoro jako omezovač...
13:02:05
14.08.2010
14.08.2010

darklord
-> Shader: ked ten motor dostanes do tohoto: cs.wikipedia.org/wiki/Lab
oratorní_centrifuga tak sa moze tocit aj na 20000 otacok za minutu
12:54:14
14.08.2010
14.08.2010

Shader
Nj zas si myslíte, že píše další maník co si myslí, že ma super motor a točí to přes 7500 otáček
. Nejedná se o můj motor a navíc si myslím, že otázka zní jasně: může uvedeny motor točit 7500 otáček? Tohle mě zajíma a né, že otáčkoměr skresluje a tyhle různe ptákoviny!
. Nejedná se o můj motor a navíc si myslím, že otázka zní jasně: může uvedeny motor točit 7500 otáček? Tohle mě zajíma a né, že otáčkoměr skresluje a tyhle různe ptákoviny!
12:15:21
14.08.2010
14.08.2010

Tomaso435
de točit i 8000 a možná i víc podle některých témat zde a dokazujících videí jak ručička otáčkoměru v rámci setrvačnosti akcelerace budíku atakuje poslední číslici na točkomeru 

12:10:22
14.08.2010
14.08.2010

darklord
no, a ako si prisiel na to ze tam tych 7500 otacok mas? merianie podla otackomeru v palubke pripadne prepoctom podla tachometra je presne asi tak s odchylkou +-100%
11:57:06
14.08.2010
14.08.2010

Shader
Zdar pánové...
Je možné na favoriťáckem motoru (po GO), ve kterém jsou všechny věci série (žáne úpravy) točit motor na brutálnich 7500 otáček?
Je možné na favoriťáckem motoru (po GO), ve kterém jsou všechny věci série (žáne úpravy) točit motor na brutálnich 7500 otáček?

