Ako vám štartuje Weber 30bdic za tepla?

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 12.08.2010 do 15.08.2010, založil/a ozzman1000
řadit dle data
08:40:57
15.08.2010
ozzman1000
Pavel P.. 14.08.10 19:27:37 napsal:
→ ozzman1000: tady je ještě jeden majitel
skoda-virt.cz/cz/.../6206 -predator3
d-100–72/

vidím že si ho vyspovedal a že mu to ide 7 ja už neviem prečo to tak blbne za tepla 10
19:27:37
14.08.2010
Pavel P..
-> ozzman1000: tady je ještě jeden majitel
skoda-virt.cz/cz/.../6206 -predator3d-100-72
19:16:57
14.08.2010
ozzman1000
afro100 13.08.10 12:30:31 napsal:
→ ozzman1000: to bude asi tym ze ich tu viac ludi
nema …

to sa mi nechce veriť, že by sme ten karboš mali na celom virte len dvaja 8
12:30:31
13.08.2010
afro100
-> ozzman1000: to bude asi tym ze ich tu viac ludi nema ...
05:38:59
13.08.2010
ozzman1000
-> matisek:
to som si tiež myslel a asi to bude tak že to proste po vypnutí motora ešte niečo natiahne do sania... ano voľnobeh sa nastavuje pootvorením klapky dorazovou skrutkou na 1. komore
-> Olgoj Chorchoj:
to si ma teda moc nepotešil, myslel som že sa tento nežiaduci efekt bude dať eliminovať, ale vyzerá to zatiaľ tak že tie "teplé štarty" s plynom je jeho normálna vlastnosť. Pravdupovediac ma to dosť sere a kazí mi to dojem z inak veľmi dobrého karburátora 8

btw. stále sa tu nevyjadril nik kto by mal s týmto typom karburátora podobnú skúsenosť (samozrejme okrem -> Pavel P..: 5 )
21:14:11
12.08.2010
matisek
-> Olgoj Chorchoj:
Aha,tak takto to bude,ani ten môj to odvetranie nemá.
20:04:33
12.08.2010
Olgoj Chorchoj
-> havlik: děkuju ti, náčelníku, že si se mně zastal:D Hele, pod plnym se startuje protože neni vyřešený odvzdušnění plovákovky ven do atmosféry:) Směs je při přihřátejch startech potom tak moc bohatá, že je okamžitě uchlastáno. Start jedině s plnym... a mačkat pomalu, aby se tam další benzín nenablil ze sprchy. Warťas se sedrem to má taky tak - neboť mu chybí právě onen odvzdušňovací vyfikund (asi aby se neodpařoval benzín a olej nezůstal??). P.S. Pokud sem ve slově vyfikund udělal gramatickou chybu tak se omlouvám, ale ať si opakuju vyjmenovaný slova jak chci, na tohle si nemůžu vzpomenout
18:48:43
12.08.2010
matisek
-> ozzman1000: Niesom žiadny expert ale typoval by som že motor po zhasnutí asi ešte nacucá a nespáli určité množstvo benzinu a ked ho chceš po 5-minutách natočiť tak je uchlastaný pretože benzín sa ešte neodparil a preto to treba vyvetrať tým plným plynom.Skodovkove karburatory to trebars nerobia ale aj môj žigulácky takto štartuje a je to normálne aj vyrobca odporúča teplý motor štartovať pod plným plynom. Weber nepoznam ale možno to bude týmto čo som napisal,ono na tom mojom karbe sa šteluje volnobeh pootvorením prvej komory,takže aj ked elektromagnet zavrie benzín tak aj tak si motor cez tú klapku niečo cucne.

edit. Teraz som pozeral fotky toho webru a mam pocit že tam sa tiež volnobeh šteluje prvou klapkou takže by to mohlo byť tak ako som pisal.Nie?
upraveno 1x, naposled 12.08.2010 18:55:33
16:15:11
12.08.2010
ozzman1000
Gemini 12.08.10 12:55:42 napsal:
a co tak pri startovani zosliapnut plny plyn ?

dole je to vysvetlené... to štartovanie pod plynom je samozrejmosťou ale nepovažujem to za normálny a štandardný stav...proste chcem naštartovať tak ako za studena a netočiť motor pod plnym plynom 3-4 sekundy
13:32:33
12.08.2010
palinator
-> Gemini:
ozzman1000 12.08.10 11:12:54 napsal: ... Chce to štartovať pod plným plynom a točiť cca 3–4 sekundy kým to chytí. Má niekto skúsenosti ako vyriešiť tento problém?
12:55:42
12.08.2010
Gemini
a co tak pri startovani zosliapnut plny plyn ?
12:35:46
12.08.2010
Pavel P..
-> vhml: pochybuju.... protože když to stojí třeba hodinu nebo dvě tak to nastartuju na škrtnutí.... prostě se to nějak uchlastne, buď tim že to ještě nasaje po chcípnutí motor z volnoběžnýho systemu směs, protože to nemá odpojovač a nebo se to odpařuje z plovákovky do filtrboxu sání...
12:08:03
12.08.2010
vhml
-> Pavel P..: zkus před teplým startem nacafat, jestli to pomůže
11:50:03
12.08.2010
Pavel P..
-> havlik: ono je to daný ale i tim že tam jsou trysky o dva řády nižší než u SEDRu... mě to taky bere míň, a jede +- stejně jako se SEDRem.

ale taky je to tim že je to novej karbec..
upraveno 1x, naposled 12.08.2010 11:50:43
11:44:22
12.08.2010
havlik
-> ozzman1000: proč paradoxně? to je snad jasný že bude žrát mín než ta sračka od jikovu
11:36:59
12.08.2010
ozzman1000
vhml 12.08.10 11:33:06 napsal:
Neodpaří se hladina? Jaký máte palivový čerpadlo?

hladina je nastavená podľa výrobcu...AC pumpa je sériová (Š130), keby to bolo hladinou tak by to aj dosť žralo, paradoxne ten karburátor mi žerie ešte menej ako SEDR tak neviem či to bude hladinou
11:36:49
12.08.2010
Pavel P..
já mám klasiku, mechanický... a pochybuju že se odpaří decka benzínu za 5minut.
11:33:06
12.08.2010
vhml
Neodpaří se hladina? Jaký máte palivový čerpadlo?
11:27:38
12.08.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Pavel P..: ty máš pořád nějakej problém 40
11:14:08
12.08.2010
Pavel P..
taky se připojuji k dotazu.. mám stejný problem.
11:12:54
12.08.2010
ozzman1000
Zaujímalo by ma aby sa tu vyjadril niekto kto má uvedený karburátor a má resp. nemá problémy s tzv. teplými štartami. Za studena chytá motor jak víno, ale keď sa zohreje na prevádzkovú teplotu, potom vypne tak po cca 5 min. státia zle štartuje. Chce to štartovať pod plným plynom a točiť cca 3-4 sekundy kým to chytí. Má niekto skúsenosti ako vyriešiť tento problém?
Extreme Tyres