spotřeba oleje ochcávka 1.6/100k

prohledat
65 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 07.08.2010 do 11.08.2010, založil/a Olgoj Chorchoj
řadit dle data
22:35:22
11.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> ferrari: Ten Total Quartz 7000 10W-40 používám já do Xantíka i Saxa a Větef do 1.8 16V Xantie vemblouda taky a v pohodě.
Ono stejně 16V bude žrát olej víc než 8V, už jenom kvůli tomu, že je tam dvakrát tolik gufírek a vodítek. Používám ještě s každou výměnou přísadu od Motorexu, už třetí výměnu.
Někde najdu pixílku, vypadlo mi, jak se to jmenuje.
19:02:38
11.08.2010
Olgoj Chorchoj
díky všem přispěváčkum, vyřešeno! teda snad... Kroužky v pohodě - tlaky lepší než u nový stodvácy, vyměněný gufírka a zejména těsnění nalejvacího hrdla - tam to prej sáklo jako turbopes. Tak uvidíme
16:05:00
11.08.2010
vhml
Se vtírnu, olej Total 9000, 5W-40, 5 litrů jsem vyhrál na závodech a nemám pro něj využití. Tak kdyby ho někdo za levno chtěl...
upraveno 1x, naposled 11.08.2010 16:08:49
15:51:52
11.08.2010
ferrari
Tak je to r.v. 2004, a povolený pre ten motor 5W-40 je (a bol tam aj z výroby)...samozrejme, bol to Total...ale aj keď som použil Valvoline, tak to bolo rovnaké...teraz je tam Total Quartz 7000 10W-40, tak uvidíme...to isté som dal do mojej 306ky 1,4 B a tiež do priateľkinej Corsi 1,2 ECO...som sa dostal k zdroju sudového a tak dám všade toto...
23:01:28
10.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> ferrari: 5W-40 v tomhle motoru ?
Co tam bylo za značku maziva předtím ? Doporučuje se používat oleje Total a nebejvají problémy. Je to předepsanej olej pro vozidla od PSA a i když dost lidí co znám vyzkoušelo jinej (i já), tak se vrátili u francouzů k Totalu. Do tohodle motoru mi taky spíš pasuje 10W-40.
20:57:12
10.08.2010
ferrari
zasa ale priateľka má 407 1,8B a pri použití 5W-40 (čo tam bol od výroby) spapá asik 1l/1000 km...podotýkam, motor najazdených 60 000 km! A viem, že to žerie, bo ho tam dolievam (teda, dolieval som, teraz sme prešli na 10W-40; tak to bude pravdepodobne lepšie)...
Firemná Octa II 1,9 TDi, 250 000km, spotreba cca 1l/5000 km
Firemný Focus I 1,6B 100k, spotreba po 450 000 km minimálna
upraveno 2x, naposled 10.08.2010 20:59:28
20:51:29
10.08.2010
ferrari
palinator 08.08.10 10:15:05 napsal:
→ ferrari:
Akorát, že když jsi to tady rozebíral posledně, tak ta 120 nežrala ani
kapku.47
no veď preto som aj napísal, že temer nič 4 Ako, nič je nemožné, preto dávam max. 0,5...a myslím, že na 10 000 km medzi nič a 0,5 nie je veľký rozdiel 5 No nič, to je v podstate jedno, dôležité je, že medzi výmenami nemusím nič dolievať, čo sa s pred 5 rokmi používaným motorom 120 nejak nedalo...tam tak 1,5l/1000 km...ale cesta do HR a späť v poho...
upraveno 1x, naposled 10.08.2010 20:55:28
11:04:26
10.08.2010
Nwkt
-> minno: Koukam u tebe je všechno opačně 3
07:55:45
10.08.2010
minno
-> Syny: veď počkaj až budeš mať škodovku :) Ja do prevodovky dolievam tak 0,3 l / 1000 km a do motora do výmeny do výmeny nič :)
02:33:45
10.08.2010
Syny
-> minno: To je snad jedina vec, z ceho mi olej nemizi 3

-> suri 08.08.10 09:56:56: Nevim jak to ma Seat co mam, kazdopadne jeden clovek co ma stejnej motor jako ja akorat v Golfiku mel naprosto stejnej problem. Kolem 200 000 km mu to zacalo bastit olej (dokonce skoro stejne jako me tech 0,25l / 1000km) a po vymene gufer nedoliva mezi vymenama nic... Verim tomu, ze to je tema guferama, ale predstava toho co to vsechno obnasi me desi a radsi si jdu koupit litrovku oleje :)
23:13:52
09.08.2010
minno
to by chcelo založiť tému koľko oleja vám žerie prevodovka? :) tam by som možno vyhral :)
20:19:07
08.08.2010
suri
-> Ultim: ja viem , ja našťastie naftový motor neplánujem , a do TSI 1,2 ešte neviem čo dávajú pretože som v škodovke nebol dosť dlho
20:17:23
08.08.2010
Ultim
-> suri: No sak hlavne do TDi. Ono sluzebakum to muze byt jedno,tam to zaplati firma,ale kdyz se stane takova vec tobe,tak se ti dobre protoci panenky pri pohledu na ucet.
-> Jarda/felda: Ono kdyz si vemes ze z kazde vymeny longlife oleje usetris par stokorun,ale za opravu pridrene vacky das 20t,tak se to krute nevyplati.
19:50:57
08.08.2010
Jarda/felda
-> Ultim: já to taky neuznávám 4 radši dám horší olej a častějc vyměnim 1
18:29:37
08.08.2010
suri
-> Ultim: ja nikomu nič neodporúčam to bol len príklad , v autorizáku to tam lejú teda hlavne do 1,9tdi motorov , žere to olej ako fras , proste služobáky
18:02:28
08.08.2010
Ultim
-> suri: Hlavne ne LongLife, hlavne to ne! Fakt kluci serte na longlife olej. V praci servisujem jedne firme auta a voni ze tam chteji longlife,ze usetri. To mate videt,jak jezdi zpatky,ze maji pridrene vacky,hydrostefty zasekle v hlavach atd. A to je pak oprava na 10.000 a vys. A to se vyplati.
Je teda pravda ze s tim litaji po lese. 1,2 plny v bahne a to pak ta 0W-30 pekne zridne.
Preberte si to kady jak chcete,nikoho presvecovat nebudu,ale tak to proste je.
14:49:21
08.08.2010
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Jim fandíš ujet 100 000 km 3
13:51:49
08.08.2010
suri
-> Jirik_Tuňák: záleží na kvalite dielov a roboty ak to niekto sfušuje nevydrží to nič . Ono tie motory zase také hrozné zo žravosťou oleja niesú , väčšina služobáky ktoré sú za studena huntované do 6000 alebo naopak prasácky podtáčané , poznám feliciu z 250 000km a zožerie 0,5l medzi výmenami robené boli len guferá , krstného octavia predaná neviem okolo 100 000km mala tiež nežrala nič , sú tu ale iné hlavne služobáky z 200-400-500tis km a tie žerú olej poriadne ale liter na 1000km žiadna ,a tie motory majú tlaky aj všetko ako tak v poriadku napriek tomu ako sa s nimi zaobchádza proste držiaky ako prasa , samozrejme k 1,3MPI alebo fábii OHV v dobrom stave to zo spotrebou oleja nepriblíži nikdy .... inak tie diesle sú také aké sú hlavne je to tak urobené kvôli turbu preto ak niekto letí do chorvátska a nazad sa potom čuduje že treba doliať liter a pol longlifu a nato ľudia niesú ešte z dôb favoritov a felícii zvyknutý
13:46:46
08.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri: Ono prej po repasi hlavy to stejně není na tak dlouho, jak to bylo z fabriky.
13:42:30
08.08.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Koukám od koncernu spíše diesely, benziny bída. 105ka mi olej nebrala vůbec. 136ka do GO už tak slavná nebyla. Karolíny Saxo 163 000 km nebere v podstatě nic (teď po 5000 km se ještě hladina nehla), Xantík nebere taky, úbytek na měrce - kontrolováno na stejném místě, je tak 1 mm po 11 000 km (najeto 158 800 km). Mattess dělal na ZXku hlavu až po tuším 190 000 km a nepamatuji si, co říkal, že by byl úbytek oleje v řádu litrů na 1000 km.

Do služební Oktávy Tdi PD se lilo co 7000 km tak 1 - 2 litry oleje. Kolegyně Oktáva 1.9 Tdi 66 kW bere už olej podle startů taky, najeto kolem 168 000 km, bez přišlápnutí hadice by už neprošela emisema. Kolegovo P 407 HDi (66 kW) má najeto skoro 200 000 km, nehulí a olej nebere vůbec, max v řádu mm na měrce, takže vůbec ne v litrech. Tak to mi řekněte.


Jsem zvědavej, jak na tom budou ty dnešní downsizingový 1.2, 1.3, 1.4 a 1.6 turbo po 100 000 km.
Do bude krása, to budou průtokový ohřívače oleje.
upraveno 1x, naposled 08.08.2010 13:45:26
10:15:05
08.08.2010
palinator
-> ferrari:
Akorát, že když jsi to tady rozebíral posledně, tak ta 120 nežrala ani kapku.47
09:56:56
08.08.2010
suri
-> Syny: ani nie guferá sú problém , každá hlava z viac km má ko vodítka a guferá dlho nepomáhajú
09:45:09
08.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: On to mysli tak, ze u dobryho auta zaplatis za tech 10 000km jen ty 4l naplne a u sracky zaplatis 14l...
08:55:06
08.08.2010
ferrari
Kukám, že zlatý môj Favo a 120 motor...oba spapajú medzi výmenami temer nič, tak max. 0,5l/10 000 km...pravdou ale je aj, že ten 120 motor má tak 80 000 km a ten Favo odhadom 110 000 a new guferká na ventiloch...na ten 120 je to až neuveriteľné, ale je to tak, už som to tu niekedy rozoberal...sorry za off topic.
01:19:05
08.08.2010
darklord
-> Syny: jo, ja som sa pozastavil nad tym ze dolejem 3x tolko co je napln, to uz ani menit evt netreba, len obcas dat novy filter 3
01:17:36
08.08.2010
Syny
-> darklord: Kdyz auto nezere nic, tak nespotrebujes nic, ne? Pod pojmem "auto nezere olej" si predstavim to, ze tam naleju 4l a pri vymene vypustim 4l...
upraveno 1x, naposled 08.08.2010 01:17:46
01:13:33
08.08.2010
darklord
-> Syny: no, keby auto nezralo nic tak proste za tych 10tkm 'spotrebujes' len napln, kdezto ked to zere este liter na tisicovku tak dolejes dalich 10 litrov a plus napln co tam mas
01:10:57
08.08.2010
Syny
darklord 07.08.10 13:27:51 napsal: → Tommyk: ja tieto normal hodnoty nejak nepoberam, ked ma ten motor pisanu spotrebu oleja 1L/1000km, olej sa meni po 10.000km a napln oleja je 4.5litra, tak to mi vychadza 14.5litra oleja v prdeli na 10.000km, ved to hadam ani wartas nemal taku spotrebu M2Tcka. ekologii zdar!Tohle sem nejak nepochopil.. pokud auto bere 1L na 1000km a olej se meni po 10000km, tak to nemuze sezrat vic jak 10L... Co s tim ma spolecneho napln oleje?
01:07:43
08.08.2010
Syny
-> suri 07.08.10 17:19:47: -Staci aby to melo nalitano trochu vic a odesli gufera a uz to tam tece po litrech... Me to bere 0,25 na 1000km a taky je to guferama... Ale resit to nehodlam :)
upraveno 1x, naposled 08.08.2010 01:11:43
21:52:27
07.08.2010
Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: jako ty v živote ne trosku a kačenu(pro tebe jako pro laika 805 :o)
21:40:52
07.08.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: neboj je to poznat že ne)
21:36:16
07.08.2010
Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: ja nerekl že jsem stoosmu ridil:-)
21:32:58
07.08.2010
maca
-> Olgoj Chorchoj: mam 1.6 74kw a dolejvám 0,5L na 5000km4
21:24:39
07.08.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: tak mi řekni jak jsou kvalty pepíku z horní dolní....?
21:20:47
07.08.2010
Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: ne nikdy vole 3 co je ti platná vzduchová sedačka ikdyž je nahore tak ty nevidíš přes psa na tramvaj3
21:19:10
07.08.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: to má vzduchovou sedačku,ale to ty nevíš když si s tím nikdy nejel4
21:15:32
07.08.2010
Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: ti Fuchsostav nafasoval dvě duchny pod prdel ne ?3 3 145
21:13:14
07.08.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: hochu s tou jsem taky něco nalítal....spíš už jako rybniční speciál,po silnici jen trochu,oni už holky po zavedení bodovýho systému moc nesměly3
21:06:19
07.08.2010
Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: 3 3 ted jsem si tě predstavil za volantem 148ky 3 3 3 3 3 145
21:04:04
07.08.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: 3 jsem tatrovák,tak to by nebylo abych neměl žádný auto co nekouří3
20:55:24
07.08.2010
Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: ale jak 3 jsme s Applem rikali že mažeš jako kuci s fichtlama:-))
20:46:36
07.08.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: stále jezdí)
20:35:07
07.08.2010
Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: Simply never157
20:34:22
07.08.2010
Jarda/felda
a já blbec si myslel bůhví jak to nežere olej když to bere 0.2l na 1000 3 2
17:19:47
07.08.2010
suri
-> darklord: dobrá 1,6 od výmeny do výmeny nezožerie nič , to je len poistka pre vylágrované motory z 500tkm točené do 6000 za studena
15:45:34
07.08.2010
Tommyk
-> myschaak AZNP K.Hora: to tam můžeš lejt i friťák, ne?:D když to teče rovnou výfukem ven 3 3
15:44:56
07.08.2010
Olgoj Chorchoj
-> myschaak AZNP K.Hora: tomu řikám alternativní paliva1
15:42:03
07.08.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Nwkt: vzhledem k ceně stáčenejch olejů to zatím řešit nehodlám,nejdřív chci vyřešit fábii která zas prozměnu žere fridex....3
15:39:47
07.08.2010
Nwkt
-> myschaak AZNP K.Hora: Nechtělo by to pomalu řešit? 3 za chvíli to bude žrát víc oleje než benzínu 3
15:38:19
07.08.2010
myschaak AZNP K.Hora
jsem teď zhruba na 8tkm s 1.6kou 55kw co jí mám a už mi mrcha spapala asi 20l oleje)
Funclub Strany Modrých (nikoli zelených)))
Extreme Tyres