-> Bukac: Může to dělat právět ten "krokovej motorek" - i když pochybuju, že tam máš skutečnej krokovej motorek - klasicky se v BRC používá blbej elektromagnetickej ventil, kterej podle velikosti napájecího napětí škrtí průtok plynu do mixeru. Nedávno jsem těchhle vadnejch ventilů viděl u montážníka LPG celou bednu a investovat zbytečně litr se mi nechtělo.
Nejjednodušší a nejspolehlivější řešení je vyhodit ten bazmeg a případně to doladit škrťákem. Nedávno jsem ho ze zvědavosti rozmontoval a prostříkal olejem, takže začal chodit. Ovšem jeho role je jenom jemná regulace bohatosti podle lambdy, což je dobrý jenom na projití emisema. Oproti jednoduššímu systému jenom se škrťákem prakticky nemá žádnou výhodu - ani po stránce spotřeby nebo "odšťuchu"
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Problém Lpg Brc favorit bmm
10:27:02
31.07.2010
31.07.2010

King
20:28:46
30.07.2010
30.07.2010

Bukac
Potřebuji poradit.Veškeré starty a provoz na benzín zcela bez problémů.Na plyn se stává,ale jenom nepravidelně že se motor dusí při rozjezdu.Volnoběh je pravidelný a zcela bez problémů.Jakmile přidávám plyn tak auto má tendenci zdechnout.Chvilku postojím a za chvilku jede zase normálně.Pokud to přepnu na benál,tak auto vyrazí vpřed jako šíp.Blbé je ,že se to stává nepravidelně a mám pocit,že to souvisí s teplotou po delší jízdě.Je to systém BRC s tím krokovým motorkem,ale na hadici do vstřiku je i klasický škrtící ventil jako u karbecu(patří tam?).Mohou tohle způsobovat mebrány?Jinak kabely,hlavice rozdělovače,palec,filtr-v
še nové a na benál jede bez problémů.
