Sací potrubí škoda 136

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 27.07.2010 do 29.07.2010, založil/a Lubo198
řadit dle data
07:03:35
29.07.2010
aceboss
-> King: Je to tak jak píšeš i na pár autech na srazu jsem to viděl.Takže ono i nějak funguje,ale myslím si že i když mechanika ,,brzdí motor'' a bere nějaký ten kůn tak vzhledem ke spolehlivosti a funkčnosti si s elektrikou nezadá.....6 Proto i já jsem zůstal u mechaniky mavíc řp nějakém problému jde okruhu pomoci měděným chladiče a 10-ti listou saharou6 a tato kombinace na běžné ježdění i s tím, že tomu budeš v rámci mezí šlapat musí stačit...4
23:24:52
28.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: Tak 150A altik ze superba 3 3 Ale asi ti nezbyde zadny vykon na jizdu 3
22:55:54
28.07.2010
King
-> aceboss: Měl jsem ve stovici elektrickej větrák z nějaký mega audiny. Akorát pasoval na chladič. Odběr snad 25A, což je větší výkon, než ten fan ze žigula. V zimě super věc, protože motor se prvních 20km chladil jenom tím průvanem, co pobraly nasávací kapsy, pak jenom občas elektronika pustila vrtuli. Ovšem běda v létě! Na dálnici se člověk modlil za udržení ručky teploměru pod červeným pásmem a v krizi se muselo i topit, aby se teplo motoru rozptýlilo. Navíc ani 55A altík to neměl např. v dešti (světla + stěrače+topení) šanci ukrmit. Pokud by tam byl nějakej 90A altík, spojitá regulace otáček větráku a jezdilo se s tím dědkostajlem - supr věc, ale na normální ježdění až divočení, poukázka na průser :)
22:21:25
28.07.2010
fidelmc
Souhlasim4
11:18:04
28.07.2010
aceboss
-> fidelmc: Tak zrovna 150 po dálnici nejezdím jednak k tomu není důvod a za druhé auto docela šetřím dávám tomu třeba jen v Buchlovských kopcích atd6 Ale sám jsem z toho měl strach,ale mile mě to překvapilo že to drželo.....6 ,
ale jak jsem napsal ted už mám vše spásováno a uděláno dle originálu....v případě nouze mám ještě schovanou v garáži desetilistou saharu1 která sama o sobě taky dost pomůže4
Jinak co se týče té elektriky můj mistr ze střední tam měl udajně ventilátor ze Žigula a jezdil tak přez 15 let za druhé co mám černé eRko rok 72 tam je taky elektrická sahara a taky několik let v provozu a vše funguje jak má.....6 Je to jen otázka zpracování a vhodnosti ventilátoru6
23:59:20
27.07.2010
fidelmc
Jasne , ze to neni perpetum, ja se ani nezminil o setreni vykonu, jen me to zajima, kdyz ma clovek vzadu fa motor atd. tak je problem to tam narvat i co se tyce vyfuku, kdyz nemas 110 parohy treba. A 110R s el. vetrakem taky funguje. Jasne , ze klasika vrtule je pekna vec, sam to tak budu delat, ale zas- origo dvojita remenice ma maly prumer a na volnobeh nejsou dostatecne otacky pro altik. Ja mam v MB altik z feldy 70A a ten ma origo malickou remenici pro drazkovany remen. Logicky s origo remenici na fel. klice se toci na volnobeh tak, ze ti nepozhasinaji svetla. S malo remenici na klice se tak deje a musim dat vyssi volnobeh. Takze, kdyz udelam vetsi dablovanou remenici, bude se muset prizpusobyt remenice na vrtuli(staci ubrat podlozky pro zvetseni prumeru na vrtuli) aby zas nervala. Treba zimni provoz neni tak hlucny u MB jako letni, kdyz menim prumer remenice na vrtuli.
Nebo to tak neni?
20:08:30
27.07.2010
afro100
-> fidelmc: nad tym treba logicky uvazovat, co tratim pri tej vrtuli? prakticky okrem 1,5 kona nic ... ked dam elektriku, bude to rychlejsie az do doby nez sa to zohreje. Ked sa to zohreje tak zas tym ze mam elektricky vetrak, musim tu energiu kdesi brat a beriem ju z alternatora, a ten mi ten motor brzdi namiesto vetraka ... z kaluze do blata... radsej nechat origo tak ako bolo a nemam s tym robotu ...
19:58:23
27.07.2010
suri
-> fidelmc: neuchladia to , jedine origo
19:32:56
27.07.2010
fidelmc
19:29:57
27.07.2010
fidelmc
aceboss 27.07.10 15:08:27 napsal: → fidelmc: Více než rok provizorně v provozu a nikdy žádný problém i ve velkých vedrech4 Ted už mám vše sladěno a sesazeno mám tam i gumu vše jak mám být6

Tak to gratulace a ikdyz to zenes treba 150 po dalnici, toplota ok? Predpokladam , ze mas 5q
15:08:27
27.07.2010
aceboss
-> fidelmc: Více než rok provizorně v provozu a nikdy žádný problém i ve velkých vedrech4 Ted už mám vše sladěno a sesazeno mám tam i gumu vše jak mám být6
14:53:26
27.07.2010
Lubo198
Afro100:s elektrickym větrákem by to nestihalo ,to je fakt
14:47:47
27.07.2010
afro100
-> Lubo198: chladenie staci v pohode, mechanika je holt mechanika, pokial by si tam ale pachal elektriku tak s tym budu problemy ...
14:46:03
27.07.2010
Lubo198
No já ta mam dva karbece ze 100vky, tudíž s větším výkonem ,a testoval jsem to kdyz bylo tak 30 stupňů a teplota v poho tak si myslím ze to bude stíhat to chlazení původní.
14:35:25
27.07.2010
fidelmc
aceboss 27.07.10 14:18:04 napsal: → afro100: Hmm mě se teda sání ze 136 do eRka nevlezlo musel jsem posunou chladič o nějaký ten cm do leva a na horu8 viz karta…4

To se ti muselo rapidne zhorsit chlazeni, kdyz vidim tu vrtuli od sahary, ti to saje vzduch z okoli motoru a ne pres chladic. A u faka vzadu, to chce lepsi , nez puvodni chlazeni. Mas jeden chladic?
14:20:45
27.07.2010
afro100
-> aceboss: tiez moznost,

kamos to ma v kilu a okrem toho filterboxu fakt nie je nic upravene, tak neviem ...
14:18:04
27.07.2010
aceboss
-> afro100: Hmm mě se teda sání ze 136 do eRka nevlezlo musel jsem posunou chladič o nějaký ten cm do leva a na horu8 viz karta...4
zvětšit Sací potrubí  škoda 136 - obrázek od aceboss vložen 27.07.2010 14:18:04
14:12:38
27.07.2010
Lubo198
S filtrboxem pocitam ze ho budu muset upravit ale u ty hadice nevim nevim :-)
14:03:22
27.07.2010
afro100
-> Lubo198: vlezie, poniektori sice budu namietat ze bude zavadzat hadica do chladica filterboxu ale to sa da vyriesit preklepanim filterboxu
14:01:23
27.07.2010
Lubo198
Cau lidi,řeším zase dilema jestli se mi vejde sací potrubí ze škody 136 se sedrem 32 do škody 100 hlavně kuli chladiči si nejsem jistej jestli tam vleze.samozřejmě tam mam motor favorit ,nemáte někdo zkušenosti s timto problémem?díl
Extreme Tyres